Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Korcsii #5577 üzenetére

    Nálunk SOP szerint most 8 mp alatt ajánlott lent lenni 50 feet-ről, az 375-ös vario. Persze az is fontos szempont, hogy hol van a gurulóút, ahol el kívánják hagyni a futópályát, hiszen nem mindegy, hogy mennyi üzemanyagot éget el taxizás közben, ha egy lágyabb leszállás miatt nagyot kell kerülnie. Jó példa erre LHBP-n 31L, ahol, ha nem jössz le a B2-n, akkor csak a C-n tudsz, és végig kell gurulni az I-es Apron-on, majd B1-cross the 31L-B2-A3-A4, stb. Ha kitolnak eléd egy fapadost, és van vki final-en, simán elgurul az ember 15-20 percet, ami bő 200 kg üzemanyag (B737 esetében). Tehát, ilyen esetben, ha reálisan úgy látod, hogy le tudsz jönni B2-n, akkor érdemesebb siklópálya alatt kicsivel bejönni, és határozottan, nagyobb varioval letenni a gépet a küszöb után egy 2-es AutoBrake-kel, mint utána 20 percet kolbászolni.

    Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés