- Arc összefoglaló szerkesztés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #1534 üzenetére
Jah, de nem freeware és ha nem akarom nagyon leszólni, akkor azt mondom,hogy az én véleményem szerint egy fillért nem ér. Free gépek között szebbek-jobbak vannak. Rexet nem gyötröm, elszórakoztam vele, szép-szép, de párszor kifagyott, eltűnt ez-az, lemondtam róla egyelőre. Amit használok az az Ultimate TerrainX Europe-Usa-Canada, Mytraffic X ( ez csúnyán betesz az fps-nek) Flytampa és Aerosoft sceneryk. Meg egy csomó bigyóbogyó, highres moon,
stb. Próbálkoztam a Fex-el is, az legalább megy.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #1532 üzenetére
Köszi, de azt hiszem, ezt a Wilcot nem nekem találták ki.
A CLS és Overland Airbusok után, amik igen jól kezelhetők és a kidolgozásuk is tuti,igen nagy csalódás. Nyilván nem fejlesztek Wilco irányba.. Csak elolvastam az oldalukon a sok jót és szépet, hogy milyen profi a stuff, gondoltam, kipróbálom.. ehhez képest.
Lehet,hogy szentségtörés egy payware -ről ilyet állítani, de Thomas Ruth full ingyenes gépei a rakás szintén ingyenesen tölthető liveryvel sokkal különbek.
Rex meg néha jó-néha nem. Stabilnak nem mondható, az tuti.. -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #1506 üzenetére
Szerintem ez az egyik leg LEGO-bb valami, amit láttam eddig. Rommá lehet szerkeszteni, csak kell előtte a fájlokról backup,hogy ha benézted a tuningot, visszaállítható legyen..
Nekem van egy most win7-en, nagyon szépen megy rajta, csak lusta vagyok vele foglalkozni..
Nem akarlak elkeseríteni, de a windoz migrációs vackaiban én nem bíznék.. -
-
Korcsii
őstag
válasz
Korcsii #1470 üzenetére
nah az első részt figyelmesebben hallgatva a rádión minden megvolt, csak nem gondoltam, hogy már ott kapnak cleared to land-ot...
hát nemtudom, miért csináltak volna egy ilyen fake videót, még valaki a fake videót veszi bizonyítékul valami jogi procedúránál...
de ugyanakkor hogy merték volna ezt rámondani a feketedobozra...a festések alapján egyébként google earth-ben nézve a tuchdown és a forduló között 5-600 m volt...
-
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii #1446 üzenetére
Véleményem szerint nagy baromság volt ekkorát fékezni, ráadásul a gépnek, fékeknek sem tehett túl jót. Ez még akkor is indokolatlan volt szvsz, ha ott volt a fenekükben egy másik leszálló gép. Ha az első gyorslegurulón mennek le a pályáról, akkor kétszer ekkora távolságuk lett volna a a fékezésre, ráadásul azon akár 40 csomós sebességgel is elhagyhatták volna a pályát, s így összességében gyorsabbak lettek volna. A taxiúton max. 20 csomós sebességgel haladhatnak, a derékszögű kanyarokban pedig nagyjából max. 10 csomóval.
"...csehszlovák jön be leszállni, álljunk meg itt, hadd nézzen a paraszt, hogy kell leszállni..."
Agyatlanok! Amúgy 121 csomós finallel elképzelhető, hogy egy könnyű géppel megcsinálják.
-
-
Geryson
addikt
Kerestem a korábbi feljegyzéseim között, hogy mik voltak azok a fájlok amiket simán lehetett törölni és utána jobb FPS-t kapsz - bár ez hangsúlyozom, hogy FS2004-nél volt! Bevallom azt is, hogy én csak követtem a nagyok utasításait, mert soha nem volt türelmem az ilyen jellegű teszteléshez és úgy tudom, hogy az FSX-nél eleve egy picit másképp van minden.
Lehet érdemes lenne fórumokon utánaolvasni, hogy miképp optimalizálható egy bonyolult scenery, mert Budapest sajnos az...
-
Geryson
addikt
Kozma mester Budapest kiegészítője egyszerűen valami csodálatos mű, már a 2004-ben sikerült olyan kiegésztőt csinálni, ami képes volt tönkretenni a játék élményét.
Sikerült mind a 2 verziót megvennem teljesen jogtisztán, továbbra is így fogok tenni, de tényleg baromi furcsa a programozás efaja módja, egyszerűen nem értem (sok már repülős társammal együtt), hogy miért ennyire FPS zabáló a Bud-scenery. FS2004-ben mi kitaláltunk olyan szinte szükségtelen részletek törlését, amivel az FPS nagyjából rendbejött, szerintem valami hasonló lesz FSX-nél is a megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- BestBuy topik
- Apple asztali gépek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Xbox Series X|S
- Arc összefoglaló szerkesztés
- További aktív témák...
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- Legion 5 Pro 16ACH6H 16" QHD+ IPS Ryzen 7 5800H RTX 3070 16GB 512GB NVMe gar
- Turtle Beach Stealth Ultra kontroller
- Benq xl2410t e-sport monitor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest