Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
haky
senior tag
-
Geryson
addikt
válasz Gizmo94 #7753 üzenetére
Nekem olyan sok, hogy nem is figyeltem eddig.
Viccet félretéve, ránézek a hétvégén. Mondjuk én már biztosan maradok az ablakosnál, mert közben netezni szoktam, meg Skype, meg mindenféle és jó, hogy egy klikkeléssel ide-oda ugrom. Olyan biztonságérzetet ad (hogy nincs semmi a géppel).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Gizmo94 #7755 üzenetére
Hoppá, ennyire komoly lenne? Komolyan mondom, hogy ránézek, azért 10 FPS már szép. Sajnos vannak sz@r helyeim, ott jól jönne az a 10 FPS.
Anno még 2 monitoron soha nem repültem ablakosban, mondjuk ennek az volt az oka, hogy 2 gépem volt és az egyiket csak az FS ment, magyarul az a gép soha nem is kellett másra. A legfőbb ok, hogy miért nem repültem ablakosban ott az az volt, hogy ugye minden második ablakon nyitott panelnek is volt ablaka, ami azért keményen gusztustalan volt, hiszen overhead a háttérben, előtte legalább az FMC és a tolókar vagy a rádió, ami éppen kifért géptípustól függően. Ne hát ez ablakosban szörnyű volt.
Azóta már "csak" 1 gép és "csak" egy kicsike monitor...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
én is ablakosban tolom, max szép képeket lőni váltok át.... kéne még egy monitor, és akkor egyet dedikált kaphatna az fsx, másikon meg minden más.... és végre fulltime lenne jeppview
amúgy szerintem én olvastam már olyan fsx tewak oldalt, ahol kifejezetten ajánlották az ablakos módot lehet tényleg csak a felbontás, de mondjuk az annyit nem szokott számítani az fsx-nél... bár, mondjuk itt nem (csak) a kép részletessége (felbontása) módosul, de alul-felül a látómező is kevesebb lesz, szóval végül tényleg lehet van benne valami...
-
GrooveHero
addikt
Hali. Azért futtatom ablakos módban, mert régebben MD-11-gyel hasítottam a felhőket, az me köztudott, hogy nem szereti az Alt+Tab-ot, pláne, amikor kellett a Servinfo, vagy FlightSim Commander, esetleg más nyalánkságok. Az a gondom, hogy ez a hülye 737-es azé nem jó, mert a szárnyak minden livery esetén ugyanúgy szükék, nekem meg az nem tetszik. Ráadásul már megpróbáltam egy-két livery-t, és most sztem akkor káosz uralkodik abban a mappában, hogy jobban járnék egy reinstallal. Olyan történt uyganis, hogy elrepültem offline-ban az ifly 737-essel Ferihegyről Bécsbe, és bécsben szépen le is kapcsoltam a gépet, ami nálam a lustaság miatt abban merül ki, hogy két vagy több hajtómű leállít, aztán overhead panel--->battery oszt csókolom. Már túl is vagyok rajta. A gond csak az, hogy ez a 737-es másnap úgy indult, hogy le volt kapcsolva a gép. Na, mondom, ez remek, most akkor cold&dark. Elég jól megcsináltam, elvileg minden megvolt, csak push back hiányzott, hogy megint mehessek. Ja. Hogyne. Hát rohadtul nem, mert pölö magasságot nem tudtam betekerni. Panel state-nél meg hiába állítom be, hogy before taxi, azt írja ki, hogy engines are not runing, start it manually, or restart FS. Köszi szépen.
Mondjuk lehet a DHL-es csak 2004-re jó.Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7762 üzenetére
Talán ki kéne nyitni a manualt, hogy hogyan is kell beindítani egy 737est Cold & Darkból.
-
GrooveHero
addikt
válasz Gizmo94 #7749 üzenetére
De igen, hidd el, hogy van/volt bent kusza. Amit így leírtál ez szép meg jó, a normálisabbja ilyen kinézetű txt-t mellékel, a nem normálisabbja meg olyat, hogy 5 sorban szóköz nélkül össze van hányva minden, és kapargass ki belőle vmi értelmeset. Amúgy most hogy megpróbáltam ide bemásolni, érdekes tök jól berkata, szépen egy más alá a sorokat. Na é n ott rontottam el, hogy az volt írva, hogy model=panel=sound=texture=dhl. És én ezt úgy gondoltam, hogy mindegyik egyenlő a dhl-lel
Mindegy, miután megjöttem és kajáltam, szerintem újra nekiugrok.Más: Tegnap este értelmes film hiányában maradt az airplane. Mikor legutoljára láttam, akkor még nem volt ennyi közöm a repüléshez, mint most, szóval ezúttal egy új szemszögből sikerült megnéznem a filmet, és hát mit mondjak, volt borulás jobbra-ballra
Ajánlom mindenkinek, érdemes feleleveníteni a poénokat, marhajóóWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
a jútúb segített, bár megnéztem két*három videót, és mindegyik máshogy csinálta, úgyhogy tegnap éjjel 3-kor fel is adtam a dolgot. Majd ma újult erővel
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7764 üzenetére
Megtaláltam a DHL-es liverydet, Flight1-ről szedted alighanem, FS9-es természetesen.
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7770 üzenetére
Na mi? Ott vannak oldalt a kategóriák.. Külön vannak az FSX-es festések és az FS9esek, persze nézheted egyben is, csak, akkor fs9es festést akarsz tákolni az fsxesre
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7772 üzenetére
Bazze hát talán 1 hete jelent meg a gép, mit vártál?
-
GrooveHero
addikt
Hogy mit vártam? Kábé azt, hogy már előtte leszenek liveryk, mint hogy megjelenik, mint a PMDG-nél is. Tehát a PMDG FSX 737-ről van szó, ugyanis tegnap találtam hozzá olyan fóliát, ami direkt ehhez készült.
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7774 üzenetére
Fóliát?
Hogy lennének liveryk megjelenés előtt? Mondjuk, mire csinálnák meg őket? Egy ki nem adott gépre?
Fóliát lehet,hogy találtál PMDG 737NG FSX-re de az igazán hírértékű az lenne, ha gépet találtál volna.. -
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7776 üzenetére
De milyen fóliát vazz? Alu?
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7774 üzenetére
Milyen fóliát? Talán paint kitet? Paint kit van az iflyhoz is már rég. PMDGnél azért vannak festések mert a PMDG fest a kiadásra (emiatt is csúszik pl.)... Mellesleg a gyári festések nem túl jó minőségűek.
iFlyra meg a userek festegetnek.
-
GrooveHero
addikt
válasz Gizmo94 #7777 üzenetére
Hívhatod alufóliának, eufóliának, vagy liverynak, repaintnak, akkor is láttam festést a még ki sem jött PMDG 737-re. És FSX-ről van szó. Direkt meg is jegyeztem, hogy ejha, még ki sem jött, már van hozzá livery.
[link]Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Korcsii
őstag
válasz GrooveHero #7764 üzenetére
értelmes szövegszerkesztővel kell megnyitni, pl notepad++, és nem jegyzettömbbel... gondolom linux kódolású volt, ezért a win nem ismerte a sortörést...
ejj gyerekek pár órára elmegy a net, ti meg elcsetelitek a #7777. hsz-t...
-
GrooveHero
addikt
válasz Korcsii #7780 üzenetére
Igen. Ha azzal csinálnám, talán működne is. De hogy miért nem tudok magasságot állítani, az rejtély. Pedig lehet szükségem lenne rá
Bocsi a hsz-ért, majd a 8000-nál odafiygelünk, ki tudja mi lesz akkorr, lehet lesz PMDG 737, de hogy a 8888-as hsz a tied lehet, azt megígérjük Addig biztos lesz. Vagy nemWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7779 üzenetére
Facebookra postolgatják a festéseket, mert ők festik. iFly nem festegetett, majd a userek elintézik. Mint láthatod az fs9es festéseket, igen gyorsan elég sok festés lesz hozzá. Bár lényegesen többen repülnek FS9-el.
-
GrooveHero
addikt
Tudom, hoyg többen repülenk FS9-cel, csak meg kell nézni a servinfót. Eddig is többen voltak, most meg hogy kijött FSX-re is egy normális 737, az igényesebb gépek szerelmeseinek úgyis mustbuy, szóval még több lesz. De ez így van rendjén. Mondjuk én Douglas-szel is szerettem menni, abból mondjuk nem sok van.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7783 üzenetére
"kijött FSX-re is egy normális 737, az igényesebb gépek szerelmeseinek úgyis mustbuy, szóval még több lesz."
Miért lenne több fs9es azért mert fsxre kijött egy normális 737? Az iFly több hónapja kint van FS9re, mert arra adták ki előbb. Nem igazán értem a logikát ebben a mondatodban. Ha meg arra gondoltál, hogy több lesz az FSX-el repülők száma, akkor nem igen hinném, mert a gépigény még mindig borzalmas.
(#7784) GrooveHero: Vagy rossz texture mappa van megadva, vagy megint fs9-es festéssel szenvedsz.
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
Nem-nem, szerintem rosszul értelmezed- Én azt írtam, hogy eddig nagyon sok 737-es gép repkedett a világban a servinfo szerint, mert volt egy normális 737-es 2004-re, akik meg szerették ezt a gépet, és FSX-et használtak, azok meg repültek addig más géppel. De most, hogy kijött FSX-re is egy normális 737, még több ilyen típusú gép lesz a levegőben, ha megnézed a servinfo-t. Remélem érthetően fogalmazok.
Tudod mit, Nem is szenvedek vele tovább, majd megvárom Gizmo-t, hátha kókányol valamit nekem
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7784 üzenetére
Nem is rossz ez a dark style. Lopakodó.
Amúgy ez FS9-es probléma, tipikusan. Copyzd már be ide az aircraft.cg-det...
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
válasz Gizmo94 #7787 üzenetére
cg-m nincs, de a cfg-t már kitöröltem, pill, és már kapod is
ez itt a readme:
HOW TO INSTALL:
copy all "texture.bg...." folder into your MFSX Airplane B737-800 folder
(c:\.......\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes\B737-800)add text below to your B737-800 aircraft.cfg
XX - dont forgot to change it[fltsim.XX]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."ez meg itt az egész cfg:
[fltsim.0]
title=iFly 737-800 (Normal screen)
sim=iFly737_800_27k
model=
panel=normal
sound=
texture=iFly
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=B738
atc_airline=Boeing
atc_flight_number=2131
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
ui_variation="iFly"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1[fltsim.1]
title=iFly 737-800 (Wide screen)
sim=iFly737_800_27k
model=SW_Winglet
panel=wide
sound=
texture=iFly
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=B738
atc_airline=Boeing
atc_flight_number=2131
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
ui_variation="iFly"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_1[fltsim.2]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."[General]
atc_type=BOEING
atc_type=BOEING AIRCRAFT
atc_model=B738
performance=See iFly Jets: The 737NG Operational Manual for details!
Category=airplane[CameraDefinition.0]
Title = "Right Side Window"
Guid = {54F54B8A-3EC2-2D4E-8D10-B8F9D0F16ACC}
Description = View of the right wing from the passenger cabin
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 3.2, 0.5, -5
InitialPbh = 5, 0, 100
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.1]
Title = "Left Side Window"
Guid = {0ae3f864-da10-4e5a-977c-b9bba47d6f7a}
Description = View of the left wing from the passenger cabin
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -3.2, 0.5, -5
InitialPbh = 5, 0, 260
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.2]
Title = "Landing Gear"
Guid = {96873AAD-621B-4C45-8A58-DEF7B7FCB051}
Description = View of the landing gear and left wing inboard flaps
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .52
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -3.3, -1.8, -11
InitialPbh = 0, 0, 17
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.3]
Title = "Tail"
Guid = {5c1df273-034b-4e7f-953a-9d5e26f1646c}
Description = Looking forward from behind the aircraft
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .75
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 0, 6.5, -55.0
InitialPbh = 5, 0, 0
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.4]
Title = "Right Wing"
Guid = {C690EAFD-223A-42d0-99E0-681ADF93BB59}
Description = View from the right wing tip looking at the cockpit
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 30.8, 1.6, 4.0
InitialPbh = 6, 0, 270
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect = FALSE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.5]
Title = "Left Wing"
Guid = {f25dfa2e-fd2e-4b89-81e2-0575cbcb60de}
Description = View from the left wing tip looking at the cockpit
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -30.8, 1.6, 4.0
InitialPbh = 6, 0, 90
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect = No
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.001]
Title = "Right Seat"
Guid = {8ff6c134-098d-409f-baec-caba3f683f98}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = YES
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = YES
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .6
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.94, 0.0, 0.0
InitialPbh=2, 0, 0[CameraDefinition.002]
Title = "Center Console"
Guid = {195EAB58-9E4A-2E2A-A34C-A8D9D948F078}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.9
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.45, 0.30, -0.15
InitialPbh=84.2, 0, 0[CameraDefinition.003]
Title = "Engine Controls"
Guid = {a5741a54-ea6d-4580-9709-c99161e38a83}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.9
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.45, 0.10, 0.35
InitialPbh=85.0, 0, 0[CameraDefinition.004]
Title = "Overhead Panel"
Guid = {4ca337db-ae88-4c5f-96ea-ddebbd2a86fe}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.7
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.15
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.47, -0.62, -0.4
InitialPbh=-58.0, 0, 0[pitot_static]
vertical_speed_time_constant = 1 //Increasing this value will cause a more instantaneous reaction in the VSI
pitot_heat=1.000000[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 172500 // (pounds)
empty_weight =91000.00reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -1.03, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datummax_number_of_stations =8
station_load.0 ="150.00, 49.00, -1.50, 0.00, Pilot"
station_load.1 ="150.00, 49.00, 1.50, 0.00, Co-Pilot"
station_load.2 ="600.00, 0.00, 0.00, 0.00, Crew"
station_load.3 ="800.00, 32.75, -0.50, 0.00, First Class"
station_load.4 ="8000.00, 11.50, 0.09, 0.00, Economy Class 4-13"
station_load.5 ="8800.00, -19.23, 0.12, 0.00, Economy Class 14-28"
station_load.6 ="546.00, 20.00, 0.00, -4.00, Forward Baggage"
station_load.7 ="749.00, -24.00, 0.00, -4.00, Aft Baggage";Moments of Inertia
empty_weight_pitch_MOI = 3172439
empty_weight_roll_MOI = 2262183
empty_weight_yaw_MOI = 3337024
empty_weight_coupled_MOI = 0[flight_tuning]
cruise_lift_scalar = 1.0
parasite_drag_scalar = 1.0
induced_drag_scalar = 1.0
elevator_effectiveness = 1.0
aileron_effectiveness = 1.0
rudder_effectiveness = 1.0
pitch_stability = 1.5
roll_stability = 1.0
yaw_stability = 1.0
elevator_trim_effectiveness = 1.0
aileron_trim_effectiveness = 1.0
rudder_trim_effectiveness = 1.0[GeneralEngineData]
engine_type = 1 //0=Piston, 1=Jet, 2=None, 3=Helo-Turbine, 4=Rocket, 5=Turboprop
Engine.0 = -0.75, -16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
Engine.1 = -0.75, 16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
fuel_flow_scalar = 1.0 //0.765 //Scalar for fuel flow efficiency
min_throttle_limit = -0.32 //Minimum percent throttle. Generally negative for turbine reverser
max_contrail_temperature = -30 //Temperature (deg C) below which contrails may appear[TurbineEngineData]
fuel_flow_gain = 0.0020000 //Gain on fuel flow
inlet_area = 23.8 //Square Feet, engine nacelle inlet area
rated_N2_rpm = 29920 //RPM, second stage compressor rated value
static_thrust =27300
afterburner_available = 0 //Afterburner available?
reverser_available = 1 //Thrust reverser available?[jet_engine]
thrust_scalar = 1.0[folding_wings]
wing_fold_system_type = 4
fold_rates = .12, .11[TailHook]
tailhook_length = 4
tailhook_position = -15, 0, -1
cable_force_adjust = 1[electrical]
;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBus,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4)
max_battery_voltage = 24
generator_alternator_voltage = 28
max_generator_alternator_amps = 80
electric_always_available = 0
flap_motor = 0, 1 , 12.0
gear_motor = 0, 1 , 12.0
autopilot = 0, 1 , 12.0
avionics_bus = 0, 1 , 12.0
avionics = 1, 1 , 12.0
pitot_heat = 0, 1 , 12.0
additional_system = 0, 1, 12.0
marker_beacon = 1, 1 , 12.0
gear_warning = 0, 1 , 12.0
fuel_pump = 0, 1 , 12.0
starter1 = 0, 1 , 17.0
light_nav = 0, 1 , 12.0
light_beacon = 0, 1 , 12.0
light_landing = 0, 1 , 22.0
light_taxi = 0, 1 , 22.0
light_strobe = 0, 1 , 12.0
light_panel = 0, 1 , 12.0//0 Class <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float>
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)[contact_points]
point.0= 1, 43.60, 0.000, -11.10, 1181, 0, 1.060, 56.000, 0.540, 1.987, 0.800, 4.000, 4.000, 0, 265.0, 315.0
point.1= 1, -7.750, -9.350, -12.00, 1575, 1, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 2, 265.0, 315.0
point.2= 1, -7.750, 9.350, -12.00, 1575, 2, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 3, 265.0, 315.0point.3= 2, -27.90, -56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.4= 2, -27.90, 56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0
point.5= 2, -58.60, 0.00, -2.50, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 9, 0.0, 0.0
point.6= 2, 32.60, 0.00, -6.70, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0point.7 = 4, 20.00, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.85, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 1, 0.0, 0.0
point.8 = 4, 6.05, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 2, 0.0, 0.0
point.9 = 4, 6.05, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 3, 0.0, 0.0
point.10= 4, -15.00, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0
point.11= 4, -15.00, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.12= 4, -26.35, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0max_number_of_points = 21
static_pitch=-1.17 //degrees, pitch when at rest on the ground (+=Up, -=Dn)
static_cg_height=11.05 //feet, altitude of CG when at rest on the ground
gear_system_type=0[gear_warning_system]
gear_warning_available = 1 //Normal
pct_throttle_limit = 0.1 //Percent throttle that activates warning
flap_limit_idle = 5.0 //Flap angle that activates warning at idle
flap_limit_power = 25.5 //Flap angle that activates warning at above idle[brakes]
parking_brake = 1 //Parking brake available
toe_brakes_scale = 0.68 //0.63//Brake scalar
auto_brakes=4[hydraulic_system]
normal_pressure = 3000.0 //PSI
electric_pumps = 1 //electric pump
engine_map = 1,1,0,0 //pumps on Eng1,2[flaps.0] //Trailing Edge Flaps
type = 1 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 27 // seconds
flaps-position.0 = 0 // degrees
flaps-position.1 = 1 // degrees
flaps-position.2 = 2 // degrees
flaps-position.3 = 5 // degrees
flaps-position.4 = 10 // degrees
flaps-position.5 = 15 // degrees
flaps-position.6 = 25 // degrees
flaps-position.7 = 30 // degrees
flaps-position.8 = 40 // degrees
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 0.5 //1.0
drag_scalar = 0.8 //1.0
pitch_scalar= 1.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.1] //Inboard Leading Edge Flaps
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.0 = 0 //
flaps-position.1 = 2.0 //1.0 //
flaps-position.3 = 5 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 1.8 //0.0
drag_scalar = 2.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.2] //Outboard Leading Edge Slat
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.0 = 0 //
flaps-position.1 = 0.5 //
flaps-position.4 = 1.0 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 1.0 //0.0
drag_scalar = 2.5 //2.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.3]
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.5 = 0.5 //
flaps-position.8 = 4.1 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 2.0
drag_scalar = 3.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1[Radios]
// Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope
Audio.1 = 1
Com.1 = 1, 1
Com.2 = 1, 1
Nav.1 = 1, 1, 1
Nav.2 = 1, 1, 1
Adf.1 = 1
Adf.2 = 1
Transponder.1 = 1
Marker.1 = 1[Views]
eyepoint=48.5, -1.61, 2.1 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0 = 2, -68.85, 0.00, 4.35, iFly_fx_Strobe_tail,
light.1 = 5, 7.50, 7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
light.2 = 5, 7.50, -7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
light.3 = 5, 7.90, 2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
light.4 = 5, 7.90, -2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
//light.5 = 8, 5.00, 0.00, 3.000, iFly_fx_winglightAll,
light.6 = 1, -4.20, 0.00, -7.9, iFly_fx_beacon,
light.7 = 1, 3.90, 0.00, 6.90, iFly_fx_beacon,[keyboard_response]
//Breakpoint speeds (knots) on the keyboard increments of control surfaces.
//Speed at which the incremenet is reduced to 1/2 and 1/8 respectively.
elevator = 150, 250
aileron = 150, 250
rudder = 150, 250[direction_indicators]
//1 Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro, 3=Electro-Mag Slaved Compass, 4=Slaved to another
//2 Indicator number of slaving indicator if Type = 4
direction_indicator.0=3,0[attitude_indicators]
//Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro
attitude_indicator.0 = 2
attitude_indicator.1 = 2[turn_indicators]
//Type: 0=None, 1=Electric Gyro, 2= Vacuum Gyro
turn_indicator.0=1,1[exits]
number_of_exits = 3
exit.0 = 0.4, 41.8, -5.9, 1.2, 0
exit.1 = 0.4, -36.0, 5.0, -5.0, 1 //GROUND SUPPORT VEHICLES to REAR FREIGHT BAY
exit.2 = 0.4, 27.8, 6, -5.5, 2[EFFECTS]
wake=fx_wake
water=fx_spray
dirt=fx_tchdrt
concrete=fx_sparks
touchdown=fx_tchdwn, 1[autopilot]
autopilot_available=1
flight_director_available=1
default_vertical_speed=1800
autothrottle_available=1
autothrottle_arming_required=1
autothrottle_max_rpm = 90
autothrottle_takeoff_ga=1
pitch_takeoff_ga = 8;
max_pitch=10.0
max_pitch_acceleration=1.0
max_pitch_velocity_lo_alt=2.0
max_pitch_velocity_hi_alt=1.5
max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.0
max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.0
max_bank=25.0
max_bank_acceleration=1.8
max_bank_velocity=3.00
max_throttle_rate=0.10
nav_proportional_control=12.00
nav_integrator_control=0.25
nav_derivative_control=0.00
nav_integrator_boundary=2.50
nav_derivative_boundary=0.00
gs_proportional_control=25.0
gs_integrator_control=0.53
gs_derivative_control=0.00
gs_integrator_boundary=0.70
gs_derivative_boundary=0.00
yaw_damper_gain = 1.0[fuel]
Center1 = 0.00, 0, 0, 4299, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
LeftMain = 0.00, -19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
RightMain = 0.00, 19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
fuel_type = 2 //Fuel type: 1 = Avgas, 2 = JetA
number_of_tank_selectors = 2
electric_pump=0[airplane_geometry]
wing_area = 1341 //1137.0//Square feet
wing_span = 112.6 //94.75 //112.6//Feet
wing_root_chord = 18.9 //21.65//Feet
wing_dihedral = 6.2 //Degrees
wing_incidence = 1.0 //Degrees
wing_twist = -0.5 //Degrees
oswald_efficiency_factor= 0.719 //Measure of lift effeciency of wing
wing_winglets_flag = 0 //Are winglets available?
wing_sweep = 25.0 //Degrees, wing leading edge
wing_pos_apex_lon = 12.8413 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
wing_pos_apex_vert = -3.0 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
htail_area = 352.84 //Square feet
htail_span = 47.1 //Feet
htail_pos_lon = -50.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
htail_pos_vert = 6.2 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
htail_incidence = 0.0 //Degrees
htail_sweep = 30.0 //Degrees, horizontal tail leading edge
vtail_area = 284.0 //Square feet
vtail_span = 23.5 //Feet, tip to body
vtail_sweep = 35.0 //Degrees, vertical tail leading edge
vtail_pos_lon = -48.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
vtail_pos_vert = 12.6 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
elevator_area = 70.5 //Square feet
aileron_area = 26.9 //Square feet
rudder_area = 56.2 //Square feet
elevator_up_limit = 22.5 //Degrees
elevator_down_limit = 19.5 //Degrees
aileron_up_limit = 20.0 //Degrees
aileron_down_limit = 20.0 //Degrees
rudder_limit = 26.0 //Degrees
elevator_trim_limit = 10.0 //Degrees
spoiler_limit = 60.0 //Degrees
spoilerons_available = 1 //Spoilerons Available?
aileron_to_spoileron_gain = 3 //Aileron to spoileron gain
min_ailerons_for_spoilerons = 10 //Degrees
min_flaps_for_spoilerons = 0 //Minimum flap handle position when spoilerons activate
auto_spoiler_available=0
spoiler_extension_time=2.000000
positive_g_limit_flaps_up=4.000000
positive_g_limit_flaps_down=3.000000
negative_g_limit_flaps_up=-3.000000
negative_g_limit_flaps_down=-2.000000[Reference Speeds]
flaps_up_stall_speed = 142.0 //Knots True (KTAS)
full_flaps_stall_speed = 113.0 //Knots True (KTAS)
cruise_speed = 477.0 //Knots True (KTAS)
max_mach = 0.82
max_indicated_speed = 340 //Red line (KIAS)[forcefeedback]
gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000
gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000
gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000
gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds
ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept1=3.0
ground_bumps_slope1=0.20
ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept2=1.075
ground_bumps_slope2=0.035
crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000
crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees
crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000
crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees
crash_period2=75000 ; in microseconds
crash_duration2=2500000 ; in microseconds[stall_warning]
type=2
stick_shaker=1[vacuum_system]
max_pressure=5.150000
vacuum_type=2
electric_backup_pressure=0.000000
engine_map=0,0,0,0[pneumatic_system]
max_pressure=18.000000
bleed_air_scalar=1.000000[deice_system]
structural_deice_type=1[smokesystem]
smoke.0 = 48.29, 1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.1 = 48.29, -1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.2 = 48.29, 0.00, 0.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.3 = 47.6, 0, 1.032, iFly737_fx_vclight_2,
smoke.4 = 50.1, 0, 1.5, iFly737_fx_vclight_2,
[fltsim.2]
title=iFly 737-800 KLM Normal
sim=iFly737_800_27k
model=MCP_Winglet
panel=normal
sound=
texture=CKLM
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_flight_number=KLM01
atc_id=738
atc_airline=KLM
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
ui_variation="KLM"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=KLM 738 Normal Screen
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_2
[fltsim.3]
title=iFly 737-800 KLM Wide
sim=iFly737_800_27k
model=MCP_Winglet
panel=wide
sound=
texture=CKLM
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_flight_number=KLM01
atc_id=738
atc_airline=KLM
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
ui_variation="KLM"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=KLM 738 wide Screen
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_3[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7788 üzenetére
cfg lett volna, vakhangya...
Melyik livery ez amúgy és honnan szedted? Mert ez nem hinném,hogy cfg hiba lenne, hanem ez azért ilyen, mert bentvannak a mappában az FS9-hez szükséges fájlok, amikkel az FSX nem tud mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #7786 üzenetére
Na így már értem.
-
GrooveHero
addikt
válasz GrooveHero #7788 üzenetére
remélem megfelel. Ha ebből te kihámozol vmit, akkor te vagy az istencsászár
mondjuk ez a hangsúlyos rész, gondoltam segítek
[fltsim.2]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7788 üzenetére
Ez úgy szar ahogy van. Ez egy FS9-es livery, te meg becopyztad az FS9-es textet az FSX-be, mit vártál?
FSX:
title=iFly 737-800 (Wide screen)
sim=iFly737_800_27k
model=SW_WingletFS9:
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhlEz szerinted egyforma? Na, amíg nem addig ez nem lesz jó...
És a texture mappa neve az texture.dhl, vagy texture.DHL? Nem mindegy..
Ez így nem fog menni, FS9-es livery FSX-re alakításához több kell.
A textures mappát is szerkeszteni kell, egy rakás fájlt ki kell hajigálni, de nem mindegy ,hogy melyiket. Ha lesz időm, megcsinálom neked ezt a DHL-es liveryt. -
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7792 üzenetére
Már nekiestem, csak meguntam.
Nahh, az aircaft.cfg-be ezt írd be: akkor látni fogja a liveryt normálisan, de még szar lesz, mert a fájlok kigyomlálása hosszabb idő és arra még nem vetemedtem...
[fltsim.2]
title=iFly 737-900 DHL (normal screen)
sim=iFly737_900_27k
model=
panel=normal
sound=
texture=DHL
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=G-BNGX
atc_airline=Eurotrans
atc_flight_number=82
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-900 (Normal screen)"
ui_variation="DHL"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1[fltsim.3]
title=iFly 737-900 DHL (Wide screen)
sim=iFly737_900_27k
model=
panel=wide
sound=
texture=DHL
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=G-BNGX
atc_airline=Eurotrans
atc_flight_number=82
ui_manufacturer=iFly Developer Team
ui_type="iFly 737-900 (Wide screen)"
ui_variation="DHL"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1Ja, és a DHL texture mappát nevezd át erre: Texture.DHL
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
válasz Gizmo94 #7794 üzenetére
beraktam, név megváltoztatva, de hibát ír ki, vmi olyasmi, hogy failed to open asszem.
Biztos hogy jó lesz az nekünk, hogy a 900-as van odaírva nem a 800-as? Csak kérdem, nem kötekedni akarokDe az az igazság, hogy lenne még ma egy nagyon fontos fuvar a géppel. és a vásárló DHL-es csomagkiszállítást kért. Most mi tudok tenni ellene? Határidők vannak kérem szépen
Na jó, csak hülyülök, ne vedd komolyan, dolgozz csak rajta nyugodtan, de aztán nekem jó legyen ám
Na most komolyan, köszönöm szépen a segítséget[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7796 üzenetére
Te 800-as liveryt töltöttél le? Én a Flight1-ről a 900-as DHL-t szedtem le.
Akkor adj már linket ,hogy melyiket szedted, hogy legalább azt csináljam majd meg.
-
GrooveHero
addikt
válasz Gizmo94 #7797 üzenetére
most hirtele csak ezt találtam, a másikat leszedtem 3szor is, és most nincs meg, de van helyette egy ilyen, hátha ezzel is boldogulsz.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gizmo94
veterán
válasz GrooveHero #7798 üzenetére
De milyen és hol van?
-
cintula187
addikt
Sziasztok
Jól látom hogy az aerosoft Airbusban ugyan végre működik az MCDU de nincs benne SID/STAR adatbázis?Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szép Tervező Vágó Dell Precision 5530 Laptop -80% 15,6" i9-8950HK 32/512 QUADRO P2000 4GB FHD IPS
- Apple Iphone 13 Pro - 256 GB (Space Grey)
- Komplett fénytechnika (Robotlámpa, stroboszkóp, vezérlő, állvány)
- Szép Tervező Vágó Dell Precision 5530 Laptop -75% 15,6" i7-8850H 32/1TB QUADRO P2000 4GB 4K Touch
- Canon 750D + Összes tartózékával 5600 EXPO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest