Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  FIFA 17

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:54

LOGOUT.hu

FIFA 17 topikösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13751) Edgar2621 válasza szupersanyi (#13750) üzenetére


Edgar2621
őstag

Oda szerintem elég lesz Lukaku is, sebesség nem kell több😀

XO: Gollami26

(#13752) Kristof_94


Kristof_94
nagyúr

Nekem megint nem dobott semmit az MM :(
MOTM Son szerintetek lesz majd egyszer úgy a piacon, hogy nem viszik el másodpercek, percek alatt? PC...

(#13753) Edgar2621 válasza Kristof_94 (#13752) üzenetére


Edgar2621
őstag

Xboxon is 2 darabot láttam eddig, pedig minden órában rákerestem és 300 körül ment buy now😀

XO: Gollami26

(#13754) Tigershark


Tigershark
csendes tag

Sziasztok!

Abszolút kezdő vagyok (1 hónapja van meg a játék), meccset játszani nem szeretek (max 2-3 meccs megy le naponta), de a gyűjtögetés, csapatépítés, SBC-k elég izgalmasak.

Tudna valaki javasolni (vagy belinkelni egy olyan leírást), ami elmondja, hogy napi 1000 zseton meccskereset mellett hogyan lehet elindulni a pénzkeresés (és ezáltal a csapatépítés) útján?

Amivel próbálkoztam az a 400-as bronz packek nyitogatása, de elég lassan sikerül belőle értelmes eladást csinálni egyáltan (kapok 2-3 játékost és jó ha 150-200-ért el tudom adni).

Ti hogy indultatok?

Köszi!

(#13755) Kristof_94 válasza Edgar2621 (#13753) üzenetére


Kristof_94
nagyúr

Hát ez rohadt jó! Amint kiraknak egyet megveszi egy autobuyer... Remélem ez csak ideiglenes és jövőhéten lesz belőle normálisan. Vasárnap nekiállok a draftoknak, feltéve ha látom, hogy van értelme ezzel zsetont szerezni. Mert ha nem lesz elérhető a piacon, akkor felesleges. Ez most idegesít...
Potm Hazard gyerekjáték volt ehhez képest. De hátha holnap még többen nyitnak majd csomagot az új OTW miatt.

[ Szerkesztve ]

(#13756) Edgar2621 válasza Tigershark (#13754) üzenetére


Edgar2621
őstag