Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    voltunk tegnap csapatepiton egy Astra kombi meg egy Insginia kombi-val, mindketto 2018-s es 1.6CDTI motoros

    de a kuplungja mindkettonek keszen volt :DDD

    Insginia-ban 161k km volt a Astra-ban 142k

    odacipozol neki egy nagyentert, es felbog a motor, mint vmi regi automata csak nem koveti ezt a kerek forgasa
    de ha kevesbe nagy volt a gazdaas, akkor meg elvitte

    az Astra-ban meg zorgott vmi a kuplungpedalnal is



    mondjuk par ev egy MIT-nel lattam az egyik ilyen Insignia-val hogy megy a muki, nem is csoda, hogy kuplungot legyilkoljak
    2-sbol indult eleve, de mivel fordultunk ki a korutra balra es a gyalogosoknak is zold volt, az elottunk levo nem tudott lenduletbol kifordulni, ahogy a 4-6 vili sineken atgurult
    pilotank 2-sben vegig mogotte, csusztatva a kuplungot harmadikkent indultunk a zoldre
    amikor elfordult a elottunk levo es lehetet volna jobban menni sem valtott vissza 1-sbe, hanem ugy 2-bol "kihuzatta" tok alacsony rpm-rol
    a motor ugy jart, hogy az munkautemeteket szamolni lehetett egyesevel
    elment igy egy 150-200m-t 2-sben amire felszenvedte magat addig a motor, ahogy elerje, azta 7-800rpm-t, ahol mar nem rangat

    Insignia-t csak kozepvezetok kaptak akkoriban, de vannak ilyen gyokerek

    legszivesebben mondtam volna neki, hogyha ez egy kettostomegu meg teljes kuplungcsere lenne majd sajat zsebre 600k-ert markaszervizben kiszamlazva, akkor valszeg megtanulnad hasznalni a sebvaltot igen gyorsan, apukam
    abban az autoban akkor 60k km volt

    de latszott rajta, hogy rutinosan csinalja, nem veletlenul indult csak el 2-bol

Új hozzászólás Aktív témák