- New Game Blitz - 2024
- Durrogtass
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Árnyékos sarok
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fear2
tag
Sziasztok!
Felteszem itt is a kérdést, hátha van itt is valaki,akinek volt már hasonló esete az Emaggal:
Vásároltam tőlük egy klímaberendezést, kb. 2 hónapja, amiben a gyári, lezárt csomagban nem volt benne a távirányító.
Azonnal jeleztem nekik.
Hát a kommunikáció nem az erősségük. Kb. 2 hét,mire válaszolnak egy levélre.
1,5 hónap után ki akarták szúrni a szememet egy 5.000Ft-os vásárlási utalvánnyal,amiből vehetek egy 4.900Ft-os univerzális távirányítót, tőlük. Ezt természetesen visszautasítottam.
Ugyanis a gyári távirányító speciális funkcióit nem fogjuk tudni elérni vele.
Így egy funkciójában korlátozott termékünk lenne eredeti áron.
A klímát emiatt azóta sem szereltettük fel (a legnagyobb kánikulában sem sajnos), azonban most már nem várunk tovább, mert a szerelő később már nem vállalja a túl sok munkája miatt.
Írtam nekik, hogy számomra az eredeti távirányító lenne az elfogadható, vagy esetleg egy komolyabb, bármire felhasználható utalvány.
(A korrekt az lett volna,ha nem is tudják beszerezni a távirányítót,hogy hoznak egy új szettet, ezt pedig visszaviszik. Azonban az új szett azóta már 40.000Ft-tal többe kerül,+ a vissza szállított,bontott szettet is csak min. 40.000Ft bukóval tudja eladni, pl. újracsomagoltként. Így kb. 80.000Ft-ot veszítene /veszített volna ezen ha jól számolom).
Ma újra írtam nekik egy levelet, hogy ismét eltelt 2 hét a legutóbbi válaszom (visszautasítottam az 5.000Ft-os kupont) óta, de tőlük még semmilyen válasz nem érkezett arra sem.
Kíváncsi vagyok,hogy ennek mi lesz a vége.
Ez volt részemről a 4-5-ik levél feléjük.
Hogyan bírjam őket kommunikációra? Esetleg vonjam be a fogyasztóvédelmet? -
fear2
tag
Sziasztok!
Mi a menete, ha megakad egy visszaküldés?
Az EMAG-on vettem, egy partner cégtől (NEW NOUVEAU (Románia)) egy ablakot, amit nem jó színben küldtek ki.
Átvétel után rögtön írtam az EMAG-nak és a partner cégnek is.
Az EMAG írta, hogy vegyem fel a céggel a kapcsolatot, de a partner cég nem válaszol, a telefonszámon előfizető nem kapcsolható.
Visszaküldést választottam az EMAG-nál, jóvá is hagyták, de nem jött érte még senki, + visszatérítés sem érkezett.
A partner cég elérhetetlen (Nem is értem,hogy miért nekem kellene intéznem a másik céggel, mikor a vásárlást/fizetést/kommunikálást az átvétel pillanatáig az EMAG-al intéztem)Mi ilyenkor a teendő?
Most már félek,ha el is viszi egy futár a csomagot, pénzem honnan lesz vissza, ha elérhetetlen a 3. fél?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Konteó topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Interactive Brokers társalgó
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Jövedelem
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Számítási kapacitásban és hardverben gazdag 2025-öt kíván a PROHARDVER!
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest