Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
fo_di
őstag
ha már a tesla szervizelés előkerül, szeretnék róla kérdezni. model 3-on gondolkodom a használtpiacról, a zoém mellé, lecserélni a benzines i30asomat hosszabb útra menős (rokonok, nyaralás, stb.) családi autóként (korábban érdeklődtem, ezt a javaslatot kaptam és úgy tűnik, hogy ez a legjobban használható opció arra, hogy hosszabb utakra is elinduljak autópályán és nem akarom a fél életem a gyorstöltőknél eltölteni)
az oké, hogy nincs kötelező szerviz, de attól gondolom meg van adva ugyanúgy, hogy mondjuk 30k után mit kellene cserélni, stb? bár ha jól sejtem, az emberek többsége ha nem kötelező, nem is viszi el, azzal számoljak a vásárláskor
meddig garanciásak és mit foglal magába a garancia?
az egy szem itthoni hivatalos szerviz mennyire para? mert azért a többi gyártónak lényegesen jobb a lefedettsége (még ha pl nem is minden hyundai szerviz foglalkozik ev-vel, azért kicsit egyenletesebb az eloszlás). alkatrészellátottság milyen? a nemhivatalos szervizek milyenek?
mennyire kell félni a 150 ezer km feletti daraboktól? elég sok ilyet látni most a hirdetések között, kb 2019-es évjáratból, gondolom ezeket kint lecserélik és hozzák is erre tovább -
cOxeR
Ármester
Ez egyszerű többi hosszabb.
App beregisztralod az autót benne ülve at kell írni a kocsi nevet a menüben, be kell csatolni az adásvételit/törzskönyvet és pikk pakk átengedik az autót.
Menüben minden egyéb hozzáférést ki tudsz törölni, akar ha egy kártyát kapsz akkor a másikat, nehogy azzal nyissak ki. -
cOxeR
Ármester
Hivatalos szerviz, nekem DC töltési hibám van, ez tipikus hiba, jön megy a hiba, ha aktív nem lehet dc-n tölteni, de kézrátétellel gyógyítható. Ez egy kábelköteg csere elvileg erre várok szeptember 3 óta. Illetve vélhetően nem erre hanem kiírtak ezzel egyidőben egy csomó más alkatrészt, pl hőszivattyú meg más egyéb dolgok (másnak is cseréltek több alkatrészt van akinek csak a kábelköteget) mivel mi en nincs meg ezért megy a várakozás, de szerintem erőforrás hiány van inkább mint alkatrész, ugye ebbe nem látsz bele.
Többi hiba futómű, hátul egy csapagy szól nem vészes, de üléseket eldöntve hallani, bal elől rossz úton van egy kis koppanás/bizonytalanság de ez inkább Tesla sajátosság lesz mert néha jobb oldalt is fel figyelek erre… majd kiderül, egyik se egy túlzóan vészes dolog, az se biztos átmegy gariba… nem az ez ilyen semmi baja nincs válasz lesz.
Ezen kívül a telefon vezetek nélküli töltésem nem megy, de az meg inkább telefon oldali gond lesz, illetve egy sentry felvételt elvesztettem, de erre se kaptam semmi érdemlegeset, formáztam meg a pendrivot vagy cseréljem ki. - szerintem nekik kellene cserélni… de ez is megint kérdőjeles
Szóval minden hibajelenség picit olyan élhető is meg nem is…
Illetve a féktárcsa elől ami tiszta barázda… szinten tipik Tesla/EV gond mert nem fékeztek vele, ki kellene cserélni a betéteket, meg tárcsát felszabályozni. Szinten nem lesz garis szerintem de egy kort futok benne.[ Szerkesztve ]
-
-
cOxeR
Ármester
válasz stickrs #14358 üzenetére
Érdekel összeszedem mit írtak ki, olyan 500e Ft értékű alkatrész kb netes árak alapján, vélhetően más a lista amit cserélnek std/lr/perf esetén.
Fékre még egy adat, teljesen normálisan fog így is, voltam 100-0 mérésen, nincs eltérés.
Ebben a tesztben a fehér az enyém: [link] - igaz nem Lg hanem Pana de az annyira nem lényeg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Wise (ex-TransferWise)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Szemüveges topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Látványos előzetesen a Secret Level sorozat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- eBay
- Hobby elektronika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest