Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • #29810560

    törölt tag

    válasz g0dl #61513 üzenetére

    "Igen, erre gyanakszom, sőt mintha kilépés után még adott ideig a korábbi ip-hez kötné."

    Igen, mert elvileg a SIP szerver az accountot csak a - kliens által módosítható/átírható - Regisztráció lejárati idő után ereszti el ill. kezdeményezi az account frissítést.

    Bár nekem más a tapasztalatom. Pont, hogy az új bejelentkező VoIP eszköz miatt eldobja a meglévő/aktív sessiont (accountot) és az új eszköz lép be és kapja meg a sessiont.
    (Kb. egy-két éve - amióta használom a nomadikus telefont - ezt tapasztalom. Ezért, ha pl.külföldre megyek és használni akarom az okostelefonon a nomadikus szolgáltatást akkor kikapcsolom az itthoni VoIP telefonon a regisztrációt, mert mindig vissza akarja venni az accountot.)

    "Le van ez egyébként írva valahol, hogy egy eszköz?"

    Explicit módon még az ÁSZF-ben sem találtam meg leírva - bár lehet, hogy átsiklottam felette - a nomadikus szerződést meg nem bogarásztam át, de az egy szám egy telefonvonal logikából következik az egy session/eszköz/végkészülék.

Aktív témák