Huhhh, sikerült megcsinálnom; a StretchDraw utasítás volt hozzá a megfelelő.
Nagyon szépen köszönöm, hogy felvilágosítottál ezekről a dolgokról ! Sajnos a leírások nem voltak túl informatívak, amiket a világhálón találtam, úgyhogy hála neked, megint tanultam valamit.
A kód egyébként most így néz ki:var psz,pm: byte;
iderakx,ideraky: word;
talajteglalap: TRect;
terkep: array [0..7,0..7] of byte=(
(0,0,0,1,0,0,0,0),
(0,0,0,1,0,0,0,0),
(0,0,0,1,0,0,0,0),
(0,0,1,1,0,0,0,0),
(0,0,1,0,0,0,0,0),
(0,0,1,0,0,0,0,0),
(0,0,1,1,0,0,0,0),
(0,0,0,1,0,0,0,0)
);
begin
iderakx:=0;
ideraky:=0;
case mostpalya of
1: begin
palyakep.SetSize(Form1.width*2,Form1.height*2);
for psz:=0 to 7 do
for pm:=0 to 7 do
begin
case terkep[pm,psz] of
0: begin
talajteglalap:=rect(iderakx,ideraky,iderakx+palyakep.width div 8,ideraky+palyakep.height div 8);
palyakep.canvas.StretchDraw(talajteglalap,talajkep);
end;
1: begin
palyakep.Canvas.Brush.Color:=clBlue;
palyakep.canvas.fillrect(psz*palyakep.width div 8,pm*palyakep.height div 8,psz*palyakep.width div 8+palyakep.width div 8,pm*palyakep.height div 8+palyakep.height div 8);
end;
end;
if pm<7 then
ideraky:=ideraky+palyakep.height div 8
else
begin
ideraky:=0;
iderakx:=iderakx+palyakep.width div 8;
end;
end;
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 4. rész (2024)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m01.gif)
Tomi_78
tag