Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KohanTroon

    tag

    válasz lafi76 #1567 üzenetére

    Én még kevesebb loot-ot tennék a játékba -szinte lehetetlenné , de legalábbis 50-60 óra játékkal tenném csak lehetővé a fullos karakter megszerzését (vagy még több)- hihetetlen egyszerű a jelenlegi állapotában a játék , nagyon nagy probléma hogy lehet szerverről szerverre vándorolni -és át loot-olni egy adott helyet- szóval így senki nem félti a "rengeteg munkával megszerzett karakterét" , és minden esetben a PVP-t erőlteti . Étel ital annyi van a játékban , hogy az állatok levadászása , feldolgozása , hús sütése max. kipróbálás szinten működik , nem beszélve a horgászatról -vajon hányan horgásztatok már ??
    Szóval , egyenlőre ez nem egy túlélő játék , hanem a Pisták játéka.
    Remélem azzá válik ami a neve , zombi apokaliptikus , túlélő játék - a lényeg a túlélésen van nem a full cuccok megszerzésén , majd a bambik gyilkolása meg a légibázisok kempelésén .

  • #45378816

    törölt tag

    válasz lafi76 #1567 üzenetére

    Nem egy ilyen karaktert láttál esetleg a Balota melletti barakkoknál? :)
    Ha igen, akkor lehet én voltam az, mert a leírás 100%-ig illik az előző karakterem halálának előtti pillanataira és szintén haltam jó magam is.
    Nem spóroltam a lőszerrel ment az ellen testére az egész szóval.... vica versa.
    Még beszéltem is halál után, azt nem tudom hogy lehetett-e hallani, de közöltem, hogy egy "friendly" szerveren előbb beszélek, aztán lövök. (de erre sajnos időm se volt) :(

  • #65537792

    törölt tag

    válasz lafi76 #1567 üzenetére

    Most nem vicc. Gyakorolj a falon lőni. Nézd, hogy hogyan látszódnak a becsapódások. Ebben a játékban más a recoil. Szereintem nálad a gyors tár kiürítés volt a gond. Colt, 1 lövés mellkasban közelről, egyből halál. Tudom, kivan próbálva. Jött az info, hogy ha protector case-t raksz a felsőbe, némileg véd. Mellkas jobb oldal + colt = 0:1. Meg ha szembe volt veled, akkor lehet sok kéz találatot kapott, mert gondolom fegyó volt a kezében.

  • m3gyo

    csendes tag

    válasz lafi76 #1567 üzenetére

    Hé hogy a 0.48 jobb volt? :Y Ez azért szerintem meredek kijelentés.

    Nem tudom mennyit toltál 0.48-al de azok a zombik ott nagyon gázak voltak. Momentán játszhatatlan volt tőle az egész játék. Minden csapás bleeding és ha kétszer betalál tuti ruined a felső, ha még egy akkor mellény, nadrág akármi. Persze benne az összes cuccal. Ja és az, hogy 0.48-ban lecsapsz egy zombit vagy sem tisztán lutri volt, most ez gördülékenyen megy Amúgy meg most legalább nem találkozol ökrök lőszeres terminátorokkal akik rátenyereltek a tűzgombra és úgy rohangálnak, mert se ki nem fogy a lőszer, se tárat nem kell cserélni soha.

    Speciel 0.48-ban azért rendesen tele voltak a szerverek ilyen öröklőszeres terminátorokkal. Ezen kívül én még olyannal találkoztam aki beglichelte magát a falba, 0.49-ben még nem. Elviekben van még a teleport hack na olyat még csak videóban láttam. meg streamen.

    De ami jobb lett mint 0.48-ban volt hirtelen ami szembe jut:
    - Futás a lépcsőn gond és bug nélkül
    - Észrevehető fps emelkedés, játszhatók a nagy városok nem esik az fps 10-re meg alá.
    - A zombik végre megölhetők, működnek a közelharci fegyverek.
    - Kigyomlálták a hacked cuccokat, megszűnt a duplikálás lehetősége.
    - Nem mászkál mindenki 10 perc alatt 4 dobtárral full katonai cuccban és vagy 4 fegyverrel.
    - Meg még pár ami nem jut hirtelen az eszembe....

    Ami romlott:
    - Nehezebbnek tűnik a baltához jutás. (Növelni kellene a balta spawnt, mert ez az eszköz ami nélkül nincs túlélés a Dayz-ben.)

    A bugok eddig is itt voltak velünk, és még sokáig itt lesznek. De ez a játék 1 éves fejlesztésen van túl. Nincs értelme csodálkozni, hogy bugos. Vajon más játékok (nem EA sport, meg Sims 4, meg COD) egy év fejlesztés után, milyen állapotban vannak. Lehet még ilyenben sem. A hármat azért vettem ki mert (EA sport, COD, Sims4) mert például ezek azért jobbára bug mentesek, mert nem fejlesztik őket. Már rég ki van fejlesztve mindegyik, már csak neveket és textúrákat cserélnek, meg max kezelőfelületet dizájnolnak át. Így nem kunszt hibamentesen fejleszteni, persze más kérdés, ugyanazt más ruhában eladni, meg pofátlanság. De amíg van aki megveszi addig minek dolgozzanak.

    A DayZ fejlesztési ciklusa a devek elmondása szerint 3-4 év. Ebből lement az első és a játék még ha bugos is de már simán játszható. Szerintem egyáltalán nem állnak rosszul az idővel. Had nem mondjam például a Gothic sorozatot. Nagyon jó kis hack&slash játék, de mindegyik része úgy jött ki, hogy maga a játék egy komplett bug volt. Kellett három-négy patch meg kb 12-6 hónap és már jó is lett. De azt kiadták és nem early access-ben hanem véglegesben. Ez csak egy példa volt.

Új hozzászólás Aktív témák