Hirdetés
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- ricshard444: Iphone 17 Pro Max - Kedves téglám
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz
HunBade #8449 üzenetére
Mondok egy trükköt. Lekapcsolod a telefonon az internetet, belépsz a Curve appba, elmész a limitekig. Ilyenkor nem a "the callable returned a null value" hiba jön, hanem az internetre panaszkodik. Ha ezen a képernyőn maradsz, és közben bekapcsolod az internetet, akkor betölt az általános limit oldal. Nincs benne semmi újdonság, ez megnézhető az appon kívülről is, de legalább van egy kis sikerélmény, hogy nem üres képernyőt látsz
A tényleges limitjeidet meg megmondja a support (nem prioritás a hiba javítása, nem foglalkoznak vele a fejlesztők).
Amúgy az éves ATM limit 370 ezer forintról indult nálam, lehet, hogy mindenki így kezdi, és ezt sikerült elérned. Ha így van, a support fel tudja emelni.
De az is lehet, hogy az alap napi limit (74 ezer forint) van nálad, és azt lépnéd túl.
-
kanyi51
senior tag
válasz
HunBade #2190 üzenetére
A support elég nehezen működik sajna, nekem se segített. (user error 7775 helyett 4x is próba a 7755) dühöngtem, néztem emailt ( be van állítva) véletlen rájöttem, és voálááá működik. Azért mondtam az én eseten más volt mint a Tied. Nálam lenyulta a bonust, és a support elzavart, szemétség , de nem segitettek, pedig volt promocios kodom amit be is irtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U904 - i5-4G I 10GB I 256SSD I 14" QHD+ I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- iPhone 11 Pro Max 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3261, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3394, 94% Akkumulátor
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3422
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest