Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: Vágyak
- sziku69: Szólánc.
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- sidi: 286-os Laptop memóriabővítés: Toshiba T3100e (gázplazma)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #8294 üzenetére
a ... kivan velük, de tényleg
I'm sorry to tell you that we currently don't have an update on this issue. I completely understand your frustration that this issue has been ongoing for so long and that it prevents you from taking full advantage of all Curve's features.
Please be assured that were are consistently nudging the Engineering Team and while we still don't have a time frame for a resolution, they did confirm earlier this week that the work is getting closer to being completed.
We're incredibly grateful for all your patience so far and please do not hesitate to reach out to the Customer Experience Team whenever you need to use our "Go Back in Time" feature so they can process this manually for you.
Please let me know if you need anything else in the meantime.
Best wishes,
George
Team Curve -
hoffaboy
csendes tag
válasz
pictigjis #8294 üzenetére
Én még csak 3 hete vagyok Curve felhasználó, de nekem a supportosoktól áll égnek a hajam. Igazából a hibával még együtt is tudnék élni, de amikor már a harmadik, negyedik manuális GBIT-et kérem tőlük és visszaírják, hogy reinstalláljam az appot, ha bugos a feature, na akkor
Illetve a reakció idővel sem vagyok kibékülve. Egyszerre kezdtem el használni a Vividdel, ott konkrétan maximum néhány órán belül jön a válasz, itt meg szeretik kimaxolni a 48 órát.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Autós topik
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Le Mans Ultimate
- Formula-1
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- További aktív témák...
- Hama uRage Exodus 515 Illuminated billentyűzet
- LENOVO IdeaPad Slim 3 15AMN8 (Abyss Blue) Bontatlan új, 3 év garancia
- Razer Naga Trinity - MOBA&MMO gaming vezetékes egér
- Megbízható Notebook Core i5-540M , 4096 MB DDR3, 120 GB SSD, 13,3", 1366x768 (HD) Áfás számlával
- Apple Iphone 15 128Gb 92% Független kiegészítőkkel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3337, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3549,100% Akkumulátor
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest