- Hogyan férhettek el az őseink a Földön?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Durrogtass
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".
nem biztos, hogy nagyot tévedtél... valószínűleg ezek a levelek is a supporthoz futnak be, csak más minőségben válaszolnak rájuk, már ha válaszolnak most néztem, a complaints részleggel folytatott eddigi levelezés is látható azon a felületen, ahol a sima supportos ticketek futnak, ezzel párhuzamosan a korábbi nyitott, még meg nem válaszolt bejelentéseim is megkapták a "ticket closed" címkét. ügyesek ezek nagyon...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
van, complaints@imaginecurve.com
20 perc alatt jött emberi válasz is az automata után (amiben csak megerősítették a háromnapos határidőt)
Sophia here from the Complaints team at Curve. Thank you for getting in touch and informing me that you'd like to lodge a complaint.
I'm sending you this message to confirm that we've received your complaint and we will be in touch within three working days with a formal acknowledgement.
Thanks for your patience while we look into this.
Best wishes,
Sophia
Team Curve
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest