Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Clash Royale

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:25:38

LOGOUT.hu

Clash Royale

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3201) Petyus87


Petyus87
aktív tag

Pár napja nekem se megy úgy a játék, ahogy kéne.
Kezdő vagyok, 2 hete játszok.
Szépen eljutottam Aréna 5-ig(king level 6), 1900 kupám volt, aztán most visszaestem 1700-ra és stagnálok.
Hiába jöttem rá jól, hogy úgy kell összeállítani a kártyákat, hogy elixírelőnybe kerüljek (általában egy 3,6-os vagy 3,8-as packkal játszok), a legtöbb esetben 7-es, 8-as de előfordul a 9-es King Level-el rendelkező ellenfél is, és nem csak torony élettartam előnyben vannak, hanem sokkal jobb kártyákkal is rendelkeznek. Pl fagyasztás, egységek felgyorsítása stb stb és ez által hiába kezdek jól, többször is előfordult, hogy megfordították a meccset. Pedig nyitogatom a ládákat rendszeresen. Mit szúrok el?
Pénzt mondjuk nem invesztálok a játékba és nem is akarok.

[ Szerkesztve ]

(#3202) lakisoft válasza Rigby7627 (#3200) üzenetére


lakisoft
veterán

Húzni kell az összes kártyát ennyi a megoldás rá. :Y :R

(#3203) Amur válasza Petyus87 (#3201) üzenetére


Amur
Topikgazda

Várható volt hogy falba ütközöl, mert elértél olyan szintre, ahol nálad erősebb lapokkal vannak a többiek.
Ne frusztráljon, jól játszol, lassan húzd a lapokat, és haladni fogsz.(az elején szándékosan enged gyorsabban a játék), innen már ez a sebesség sajnos..

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#3204) Amur válasza woryz (#3197) üzenetére


Amur
Topikgazda

mega minion azért jobb mert egyrészt 3 elixir vs 4 , másrészt mind hp mind sebzés tekintetében ott van.