Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz germinator66 #52948 üzenetére

    Sajnos dehogynem... Ugyan az "szar" az N46 is.... Felülre raktak egy kis lemezt ami arra hivatott,hogy ne ugorjon át a vezérlés.... Valvetronic ugyan úgy szar hengerfejben a szelepvezetők kikopnak ugyan úgy vezérlés ugyan olyan fos.... Sajnos a vezérlése tényleg az egyik legpocsékabb ami van.... Igaz nem szakad de irdatlanul megnyúlik és mondom a lánc vezetők meg törnek szét darabokra.... Sok autót láttam és nem igaz,hogy csak problémásat de sokkal több N42 N46-ot láttam kulán mint M54-et sőt az N43 meg még ezeknél is szarabb ott tényleg csapágyasodnak sorra közvetlen befecskendezés miatta + azoknak a nyűge is megvan... Az viszont tény és igaz miután tisztességesen megcsináltunk egy N42-N46-os motort azok patikán jártak érezhetően visszajött az erejük a tulajok boldogok voltak és örültek.... ~150E Km-t kb nyugiba el lehet menni utána érdemes ismételten vezérlést cserélni stb... A valvetronic miatt sokkal sokkal nyűgösebb és érzékenyebb motorok mint egy "sima" vanos-os motor.... Én elhiszem,hogy valaki nem használja ki az erőt és a fenntarthatóság miatt neki jobb a 4 henger ezt én elhiszem de a nyers tények azt mutatják,hogy sokkal sokkal rosszabbak ezek a motorok rengeteg M54B25 vagy B30-at tudok mondani amiben 250-300E vagy több km van és nem eszi literszámra az olajat nincs ki keze lába... Sajnos ez egy N42-N46 esetében nem mondható el ekkora futásteljesítmény mellett. A motorok 95% ennyi után egy ipari rom vagy el se megy annyit... De ,hogy a vezérlés széthullik rajta minimum és a hengerfej szétkopik szelepszár szimeringek teljesen tönkremennek az biztos :/ M54 sokkal jobban bírja ezeket és rengetek motorba nem 300E Km van hanem 4-500.... Tartósságra inkább egy 25i az aranyközépút azt fenntartani nem drága viszont jól tud fogyasztani és önmagához képest tud menni is és biztosan állítom,hogy kevesebb probléma lesz vele mint egy N42 N46-al.... De igazából mindenre kell költeni olyan nincs amire nem csak van olyan amivel nehezebb belefutni egy ilyen motorjavításba....

  • chess001

    aktív tag

    válasz germinator66 #52948 üzenetére

    Szerintem: Akinek a fenntartása nem fér bele az ne vegyen BMW-t. Ha nem használod ki, akkor minek?! Egy Suzuki is elviszi egyik helyről a másikra. Pont az a BMW szedán ényege, hogy jó vezetni-ehhez kell a 6 hengeres erő-járás kultúra, fék, stb, meg nem szűkös 2 személyes...
    Nem a 4 henger fikázása, a turbós 2.0-ás már erőben is rendben van, de azoknál ugye megint ott a bónusz szívás...

Új hozzászólás Aktív témák