Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vic87: Nem tudom mit tévő legyek - tanács kérés
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Algieba: Nokia E61i 2025-ben
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
carl18 #18099 üzenetére
Nyugi (mondom, miközben kezd nekem is tele ...).
Nézem a tracking-et, és: "Kérjük, adjon meg helyes címet a kézbesítéshez, különben a csomagot visszaküldhetjük a feladónak."
Most hívom őket ...... megtörtént: Sokan panaszkodnak a UPS-re, és most már értem, hogy miért.
Tegnap még ugye az volt: "A cég vagy címzett neve téves. Ez késlelteti a kézbesítést. Igyekszünk frissíteni az információt."
Miután beszéltem velük a státusz változott. Sajnos nem mentettem le, de valami olyasmi volt, hogy átütemezve.
Erre ma azt látom, amit fentebb írtam.
Tök normális hangnemben felhívom őket, és jelzem, hogy nem értem a dolgot. Erre azt a választ kaptam, hogy még nem futott át a rendszeren a tegnapi adategyeztetés, ami 2-3 munkanapot (!) vehet igénybe. Én már ezt is le..., de azt nem, hogy a végén még visszaküldik. Na, akkor tuti elszakadna bennem valami.
Próbáltam finoman jelezni, hogy sz@r a rendszerük. Nem feltétlen (csak) azért mert lassú, hanem mert zavaró / félreérthető tájékoztatást ad.
Erre ilyen emelkedett hangon, hogy értsem meg, ő csak azt tudja mondani, hogy ...
OK-OK, de akkor nem lesz visszaküldve a csomag, ugye? Nem.
Hát, kíváncsi leszek. A lényeg, hogy nekem ma tuti nem fog megérkezni. Nem vágok eret, de azért ez felettébb dühítő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- OLED monitor topic
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Elektromos autók - motorok
- Merevlemezek megbízhatósága, élettartama
- Wise (ex-TransferWise)
- Milyen notebookot vegyek?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
- Katana GF66 11UE 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ZBook Fury 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A3000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- HP Elite Dragonfly G3, érintőkijelző ,i5-1235U ,16GB RAM ,512GB SSD, gyári garancia 2026.10.17-ig
- PlayStation Portal (garanciális) + AJÁNDÉKOK, csere is
- Dell Latitude 9520 27% ÁFA , i7-1185G7 ,16GB RAM ,512GB SSD ,1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF VG34VQL3A 34 180Hz VA 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest