Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz carl18 #18099 üzenetére

    Nyugi (mondom, miközben kezd nekem is tele ...).
    Nézem a tracking-et, és: "Kérjük, adjon meg helyes címet a kézbesítéshez, különben a csomagot visszaküldhetjük a feladónak."
    Most hívom őket ...

    ... megtörtént: Sokan panaszkodnak a UPS-re, és most már értem, hogy miért.
    Tegnap még ugye az volt: "A cég vagy címzett neve téves. Ez késlelteti a kézbesítést. Igyekszünk frissíteni az információt."
    Miután beszéltem velük a státusz változott. Sajnos nem mentettem le, de valami olyasmi volt, hogy átütemezve.
    Erre ma azt látom, amit fentebb írtam.
    Tök normális hangnemben felhívom őket, és jelzem, hogy nem értem a dolgot. Erre azt a választ kaptam, hogy még nem futott át a rendszeren a tegnapi adategyeztetés, ami 2-3 munkanapot (!) vehet igénybe. Én már ezt is le..., de azt nem, hogy a végén még visszaküldik. Na, akkor tuti elszakadna bennem valami.
    Próbáltam finoman jelezni, hogy sz@r a rendszerük. Nem feltétlen (csak) azért mert lassú, hanem mert zavaró / félreérthető tájékoztatást ad.
    Erre ilyen emelkedett hangon, hogy értsem meg, ő csak azt tudja mondani, hogy ...
    OK-OK, de akkor nem lesz visszaküldve a csomag, ugye? Nem.
    Hát, kíváncsi leszek. A lényeg, hogy nekem ma tuti nem fog megérkezni. Nem vágok eret, de azért ez felettébb dühítő.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés