Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#601) danih


danih
addikt

Az milyen hibának a fő jele, ha elfordítom a kulcsot és semmi az égvilágon nem történik - sőt, a centrálzár sem működik? Természetesen laikusként az akksira gyanakszom - az zavar csak hogy eddig gyengélkedő akksi esetében legalább a HUD fényei kigyulladtak és volt némi aktivitás. Két hétig nem használtam az autót (Fiat Punto 2).

(#602) bigrob


bigrob
őstag

Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 1.8 benzin Lacetti, hengerfej tömítés 200.000-nél elhalálozott és a hengerfejes (síkolás, átnézés után) azt ajánlotta, hogy keressek utána annak, hogy az olajlehúzó gyűrűnél meg kell megfúrni a dugattyút (2-es lyukkal), ezzel nem lesz akkora az olajnyomás, így visszavezeti az olajat.

Hallottatok már ilyenről, illetve ha tudtok róla valami infót kérlek ne tartsátok magatokban, én már 1 órája guglizok, de nem találtam infót róla...

Köszi!!! :R :R :R
Robi

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#603) jerry311 válasza danih (#601) üzenetére


jerry311
nagyúr

Most 1 hónapig állt a kocsi, mert utazgattam mindenfelé. Totál sötét maradt a kulcs elfordítása után, sőt már az utastér lámpája sem világított amikor kinyitottam az ajtót.

Cserélj akkut, mert már nemcsak gyengélkedik, hanem meg is döglött. Ha gyengélkedik, vagy csak ritkán mész vele (télen), akkor érdemes lehet kivenni vagy olyan töltőre rakni ami képes szinten tartásra. Riasztó és központi zár is le tudja szívni, ha elég sokat áll vagy eléggé elhasználódott már az akku.

bigrob

az olajlehúzó gyűrűnél meg kell megfúrni a dugattyút (2-es lyukkal), ezzel nem lesz akkora az olajnyomás, így visszavezeti az olajat.

Hogy mi? És az olajlehúzó gyűrűnél hol? Az egy gyűrű, 1 luk kell vagy körben több?
Mindegy, ne gondolkodj rajta, mert butaságnak hangzik. Inkább könyveld el, hogy 200k km-enként elhasználódik a hengerfej tömítés és cserélni kell. Semmi sem art örökké.

[ Szerkesztve ]

(#604) bigrob válasza jerry311 (#603) üzenetére


bigrob
őstag

Igen, így lett..
Köszi!

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#605) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Tegnap alábújtam a Volvónak (S60, 2007) és két apróság feltűnt, amivel kapcsolatban kérdeznék. Szóval az egyik oldalon látható ez a kompozíció, aminél mintha összeérne/össze ért volna a pirossal karikázott résznél a két fém alkatrész. Alatta lévő képen látható a másik oldalon lévő állapot, ott nem találtam ilyen felületi sérülést.

Elképzelhető, hogy jó a sejtésem, vagy hallanám és érezném azt, ha azok ott egymásba érnének?

A másik kérdéses dolog, az üzemanyagbetöltő csövek felületén látható bevonat leválás. Az egyik cső mintha műanyag lenne, a másik kettő viszont fém érzésre. Ez a lapokban leváló bevonat csak valami esztétikai célból van ott, vagy esetleg korrózióvédelmi szerepe is van?

[ Szerkesztve ]

(#606) laszlohu


laszlohu
addikt

Üdv,
adott egy VW golf , és kissebb koccanásunk volt,

a tolatóradar megsérült, vagy nem tudom, mi a neve , a kocsi elején, és egyfolytában sípol,
hosszú távon lehet így menni, vagy bekapcsol az automatika és leáll az autó pl ?

(#607) Hannibhál


Hannibhál
őstag

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kipufogó dobot cserélt e mar valaki hazilag? Csak mert ma megléptem mert lyukas volt a dob s a felfugesztése is elengedte már , így gondoltam berakok egy új utángyártottat, viszont olyan ,,problémám" lett hogy baromi sportos hangja lett :D Haverommal arra jutottunk h a csatlakozásnál ahol az új dob csövét a rendszerre rátoltuk nem alkalmaztunk kipufogópasztát vagy minek hívják s a bilincs meg nem tudja szorítani annyira igy valamennyi gáz kijön ott s valószínűleg ezért van sportosabb hangja.
A kérdés pedig hogy árt e ez a motornak, mert ugye a rendszer ellenállása így csökkent(szerintünk nem de azért megkérdezem tapasztalatlan vok még).
A másik kérdés hogyha kívülről bekenjük az elég lehet e nemi vagy mit kéne csinálni vele? Ha semmi baja nem lesz így a motornak akk felőlem maradhat is mert bejön :)
A kocsi az egy 2004es 1.4es benzines fiesta :)
Köszi előre is :R

Gépelés nem az erősségemasdsdk

(#608) bitpork válasza laszlohu (#606) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Lehet vele menni de meg fogsz siketülni vagy előbb utóbb legyilkolsz valakit :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#609) laszlohu válasza Hannibhál (#607) üzenetére


laszlohu
addikt

kissebb kipufogó hibák hegesztéssel orvosolhatók, de amúgy nem ajánlott így menni,
egyébként csak beírtam a keresőbe, hogy lyukas kipufogó

(#610) G@bi90MR


G@bi90MR
aktív tag

Sziasztok!

A segítségetek kérném, a helyi szerelők tanácstalanok.
A hiba egy Golf 3 TDI-nél jelentkezik, a probléma a következő. Tavaly nyáron elromlott az alső kuplung munkahenger. Kicserélték, azóta rosszalkodik a fékem. Való igaz, jövő héten kuplungot is cserélnek, romon van a kuplung. (Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy csere, főmunkahenger csere). A kérdésem az lenne, hogy rossz kuplung miatt lehet rossz a fék? Mindenki azt mondja lehetetlen, mégis azóta áll fent a hiba. Állandóan levegős lesz a fékem. Álló motornál felpumpálom a pedált, betonkemény lesz. Beindítom, be is puhul, ahogy kellene elvileg, mármint amikor megjön a rásegítés. Viszont csak az alsó felénél fog rendesen a fék, addig ímmel ámmal. Ilyenkor is fel tudom pumpálni a féket, jó is lesz, de a következő fékezésnél megint szivacsos érzete van a pedálnak. Ha felpumálom, járó, vagy álló motornál, kemény a pedál, amint kuplungot nyomok, megint szar az egész. Ilyenkor hol jobbra, hol balra húz az autó, egyenletes mértékben. Következő fékezés után megy egyenesen, majd a következő után megint jön a jobbra, vagy balra húzás. Sokszor lett légtelenítve, ABS is VCDS-sel, kuplung is. Cseréltem már ABS kockát, összes féknyereg fel lett újítva, új a főfékhenger, alsó kuplung munkahenger, új az összes fékcső, gumi fékcső, kicseréltük a devandert is. Gyakorlatilag a kuplung és a fő kuplung munkahenger kivételével minden új. Merre induljak el? (VR6 288 futómű van az autó alatt, és csak ismételten tudom leírni, ez a szarakodás az alsó munkahenger hibája, illetve cseréje, kuplung elhasználódása óta van.)

Előre is köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#611) Mágus2 válasza G@bi90MR (#610) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az van, hogy a kuplung a folyadékot a fékolaj kiegyenlítő tartályból veszi szintén, de kb. a felénél van bekötve a cső. Csak a tartály közös, már közös alkatrészük nincs. Szóval nem tud fellevegősödni a fék a kuplung hidraulika hibája miatt. Biztonsági okokokból lett így tervezve, hogy ha az összes folyadék elfolyna a kuplung hidraulikából, a féktartály akkor is félig lesz.

Valemi nem kerek a történetben. A 288as fékhez a főfékhenger hozzá lett igazítva? Ha sehol nem ereszt a fékrendszer, akkor a főfékhenger rossz, lényegtelen hogy mikor jött elő, lehet a féket is légtelenítéették a pékek, mikor a kuplung munkahenger tönkrement...

Sokan nem tudnak légteleníteni, őrült módon pumpálják a pedált, pedig csak lassan szabad és nem padlóig, alá kell tenni valamit, hogy ne érjen a padlóhoz. :K

Minden más gyári a fékrendszerben?

[ Szerkesztve ]

(#612) G@bi90MR válasza Mágus2 (#611) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Igen, a VR6 fék kompletten ment alá, futómű cserével, felújítva mindennel. Fel is írtam az alvázszámát a donot kocsinak, le is ellenőrtem pluszban minden alkatrészt ETKA-ban. Ha futóműhöz nyúlok, csak VR6 alkatrészek kerülnek bele. A fékolajszint konstans, nem fogy, nem változik a szintje, nem is szivárog sehol sem.
Akkor cseréljek még egyszer főfékhengert?

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#613) Mágus2 válasza G@bi90MR (#612) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A főfékhenger is vr6? Milyen márka van most benne?

[ Szerkesztve ]

(#614) G@bi90MR válasza Mágus2 (#613) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Igen, az, ATE.

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#615) Mágus2 válasza G@bi90MR (#614) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kösd le a kiegyenlítő tartályról a kuplung csövét és dugózd le a tartályt. Légtelenítsd a féket, ha utána is fennáll a hiba, kizárhatod a kuplung munkahengereket mint okot. A józan ész azt mondja nem tud a féknek ártani a kuplung, de ki tudja. Ha marad a hiba, a fékrendszer minden részét ellenőrizni kell. Ha minden nyereg, cső, csatlakozás porszáraz, akkor marad a főfékhenger, mint hiba oka.

(#616) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

Mercedes w201, 190D, 2.0 diesel..... Brutál nagy a kartergáz.

2 opciót mondott a szerelő. 1. kopott a motor és ki kell cserélni, 2 le van tapadva az olajlehúzó gyűrű. A kocsi 2 évig állt kb, előtte ilyen baja nem volt szóval én a 2.opcióra tippelek.

Szerelő tanácsára hétvégén meghajtottuk kicsit friss olajjal, hátha felszabadulnak a gyűrűk.
Javult a helyzet már nem füstöl annyira, és a hangja is sokkal szebb lett a motornak valamint sokkal jobban is megy.

Azt ajánlották töltsek a motorba valami adalékot, menjek még vele jó pár (100) km-t, majd cseréljem le az olajat. (Elvileg ez még sokat segítene a dolgon). Konkrét adalék ajánlatot nem kaptam.

A kérdésem az lenne, Ti milyen adalékot ajánlanátok? Vagy esetleg más ötlet? :R

(#617) Mágus2 válasza bucihost (#616) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kicsit engedj ki az olajból, hogy egy liter beleférjen, önts bele egy liter fékolajat, járasd egy helyben 15-20 percig, ne menj vele sehová. Majd cseréld ki az olajat és az olajszűrőt.

[ Szerkesztve ]

(#618) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Motorvezérlővel kapcsolatban volna hozzátok kérdéseim.

Létezik esetleg valami módszer amivel le lehetne tesztelni, hogy minden rendben működik magával a motorvezérlővel?
Autó villamossági szakember foglalkozik ilyennel?
Ha nincs ilyen módszer, akkor milyen plusz dolgokat von maga után egy lehetséges csere?

Köszönöm a válaszokat előre is.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#619) bitpork válasza Predator2 (#618) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szakszerviz a legjobb esetben is. Vélhetően egy szoftver frissítéssel kezdenek majd ha a hiba állandó és visszavezethető az ECUre akkor cserélnek. Elég drága mulatság szok lenni az új.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#620) Mágus2 válasza Predator2 (#618) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Konkrét motorverérlőre gondolsz, vagy általánosságban? Ha konkrét, add meg az autó típisát, évjáratát, motorkódját.

diagnosztikai szoftrver tud olvasni hibakódokat, azzalmár elég jól körbe lehet határolni, hogy érzékelő vagy motorvezérlő hiba. autóvillamossági át tudja mérni azokat a szálakat, amin a motorvezérlő ad tápellátást érzékelőnek vagy másik vezérlőnek.

Ha valami elszáll az ECU-ban legtöbb esetben egy csomó érzékelőnek nem ad áramot. Ez az első gyanús jel, persze mindegyik érzékelőre hibakódot tárol. Ha nincs semmi eltárolt hiba, az a legtöbb esetben az ECU áramellátási gondja, ilyenkor maga a motorvezérlő nem kap áramot, enélkül hibakód sincs, csak egyszerűen leáll a motor.

(#621) Predator2 válasza Mágus2 (#620) üzenetére


Predator2
addikt

2004-es 1.5dci Renault Clio2, 82HP, Delpfos rendszerű. K9KB7.

Nincs hibakód! Így elindulni sem tudok a probléma megoldásában. Gyári diaggal lett elemezve a kocsi, de a márkaszerviz sem tudja mi lehet a gond, viszont van olyan "jel" ami szerint a motorvezérlő lehet a ludas.

A márkaszerviz is szoftverfrissítéssel indított!

A kocsi 10°alatt dadog kb 1 percig, 10° felett pöcc-röff semmi gond.

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#622) Mágus2 válasza Predator2 (#621) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Volt valamikor izzítógyertya cserélve? Ezek utn izzítanak, még padlógázos gyorsításnál is kapcsol feszültséget az izzítógyertyákra, üzemmelegen is. Nem lehet, hogy csak egyszerű izzítógyertya hiba?

Nálam volt egy DCI, ami csak paldógázon dadogott(gyorsításkor). Ott ez volt a baj...de az is elég egyenletlenül járt hidegen, melegen ment, mint az óra.

[ Szerkesztve ]

(#623) Mágus2 válasza Predator2 (#621) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Másik tippem valamelyik befecskendező..gyakori probléma, hogy nem megfelelően porlasztanak. Mielőtt kicserélik az ECU-t. Egy résolajmérést meg kellene ejteni, hoyg melyik befecskendező, mennyi felesleges gázolajat küld a visszatérő ágba. Ha valamelyik kirívóan kopott, ott ki fog derülni. Nem csak a hibakódokra kell hagyatkozni, mérni, mérni, mérni....

Nem vagyok nagy DCI guru, de a VAG csoportos CR-tdi is ezen az elven működik, ott is vannak néha anomáliák, amiket az ECU nem ismer fel, de ki lehet mérni.

Néha elég lehúzni a motorhőmérséklet jeladó csatlakozóját. És úgy próbálni hidegen indítani. Már ez sokat segít, ha változást okoz. Sok érzékelőt csak szál szakadásra vizsgál az ECU, azt nem nézni, hogy értelmes és valós értéket mér-e, csak azt, hogy be van-e dugva a vezetéke. :U

[ Szerkesztve ]

(#624) bitpork válasza Mágus2 (#623) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Itthon egy mérés a 4 befecsire majdnem 200€. Nekem a 6ot akarták 150€ + szerelés(ismeretlen összeg mert nem tudni ugye szerintük mennyire van berohadva)+ tőlük veszem az új szettet alapon. Csak amikor már előre közli h tőle kell vennem az újat akkor elgondolkodom h valóban baja lesz-é vagy csak ki akarja cserélni biztos ami biztos alapon az én költségemre.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#625) Mágus2 válasza bitpork (#624) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Résolaj méréshez nem kell őket kivenni, bármelyik makákó megcsinálja egyik kezében egy banánnal meg egy ilyen készlettel. [link]

(#626) G@bi90MR válasza Mágus2 (#615) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Köszönöm válaszod!

Kuplungcsere és fő kuplung munkahenger csere után megszűnt a probléma magától.

Másik problémám tegnap óta. Kiszedtem az autóból a chippelt motorvezérlőt, kapott egy gyári ECU-t. Előtte elvittem egy helyi műhelybe immotlanítani. Visszakaptam az ECU-t és a leforrasztott immo chippet is, az autó hibátlanul megy, viszont azt mondták, húzzam le a kábeleket az immo dobozoról, biztos ami biztos. Meg is tettem, azóta viszont VCDS-sel nem látom a motorvezérlőt. ABS, légzsákok működnek, de a motorvezérlőre azt írja "No response from controller". Lehet köze hozzá, hogy az immo dobozra menő két csatlakozó le van húzva? Azokat viszont nem merem visszadugni, nehogy utána ne tudjak elindulni a kocsival. A tempomatot szeretném aktiválni, illetve szétnézni a motorban, van-e esetleg valami hibakód, eltérés.

Előre is köszönöm!

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#627) G@bi90MR válasza G@bi90MR (#626) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Immo dobozt visszakötöttem, így jó, látja a motorvezérlőt.

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#628) Predator2 válasza Mágus2 (#622) üzenetére


Predator2
addikt

Helló

Minden "is" volt már ellenőrizve a kocsiban. Izzítás is működik.
Itt a dadogásról egy videó: [link]

Résolaj mérés rendben, nincs gond. Nyáron kapott 4 új porlasztót.

Maradjunk a motorvezérlőnél.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#629) Mágus2 válasza Predator2 (#628) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Két dolgot tehetsz.

1,Levakítod az EGR-t és kipróbálod úgy.
2, Kipróbálod az autót egy másik motorvezérlővel. Márkaszerviz feltanít neked egy másikat, és kiderül.

(#630) Predator2


Predator2
addikt

Kicsit más téma:

Melyiket érdemesebb megvenni? Hobbi célra kellene, de legyen minőség.

Krokodil emelő Yato YT-1720

Krokodil emelő SEALEY 1030CXDK

Esetleg valami más?

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#631) Mágus2 válasza Predator2 (#630) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A yato low profile...ültetett autókhoz jó. A másik fajtból szintén hobbi célra van az apósnál egy, már vagy 8 éves, és azért emel vele évente 3x...meg én vagy 40x. ;)

(#632) orion1025


orion1025
őstag

Üdvözlet!

Remélem jó helyen érdeklődök. Kipuff rendszert lehet trafóval hegeszteni? Pontosabban az autó elektromos dolgait érheti valami kár? Nem szívesen szedném le a leömlőt a blokkról, hogy az autó alatt egybe leakasszam az egész rendszert. A tököm tele van az ígérgető szerelőkből, akik nem képesek felvarrni egy másik dobot rá, amivel pepecselni sem kell, mert a fülek miegymások jó helyen vannak rajta, csak az 50-es csövet kellene összebiggyeszteni... Szóval meguntam a süket dumákat, meg korróziókat, meg a többi hülyeséget (egy éves a komplett rendszer, melynek a fele saválló, de már rozsdára van fogva minden, hogy drágább legyen, meg megy a hülyének nézés). Tehát ez így kivitelezhető trafóssal, vagy felejtős?

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#633) bitpork válasza orion1025 (#632) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Minden lehet de ha biztosra akarsz menni akkor nem teszed.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#634) orion1025 válasza bitpork (#633) üzenetére


orion1025
őstag

Akkor leakasztom a leömlőről és valamit dobok alá a váltókulisszához, hogy ne érjen hozzá semmihez, és így nem kell kifűznöm az egész rendszert, csak leengedni. Csak mire kitekerem azt a pár csavart, elmegy nem kevés időm, ezért is volt lényeges, hogy tudom-e a helyén barkácsolni mert az egészet gumi bakok tartják, abból meg csak ki kell akasztani a tűzfaltól hátrafelé.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#635) molnarpeter válasza orion1025 (#632) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha biztosra akarsz menni, akkor helyén összejelölöd (keresztben-hosszában), leszeded, odapöccinted, felpróbálod (ne feszüljön sehol), vissza és teljes varrat után helyére :) Akna előnyös.

[ Szerkesztve ]

(#636) orion1025 válasza molnarpeter (#635) üzenetére


orion1025
őstag

Megpróbálom a katalizátornál szétszedni, mert ott le tudnám akasztani az egészet, és kiszedni a kocsi alól. Mindenképpen aknában csinálnám, ott jelölném rá az újat, majd ahogy írtad, pár helyen megcsípném és próba. Elég vastag a cső, majdnem kettőfeles, így ha a kettes zártszelvény kerítésem gond nélkül meghegesztettem, akkor ez sem fogna ki rajtam. Nem akarok könyörögni egyik szerelőnek sem, meg 10xxx pénzt a zsebükbe dobni egy gyakorlatilag kész dobért.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#637) molnarpeter válasza orion1025 (#636) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Oldható kötés nem játszik amúgy? Némi bilincs, tágított cső, és akkor kb le sem kell szedni.

Ha nincs elérhető cső tágító, egy toldó darab valószínű olcsóbb. [link] pl, ha ennyiért megoldható, elő nem venném a hegesztőt :D

[ Szerkesztve ]

(#638) orion1025 válasza molnarpeter (#637) üzenetére


orion1025
őstag

Gondolkodtam ezen is, de nem tudom mennyire zár hermetikusan.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#639) marec1122


marec1122
senior tag

Sziasztok!

Szeretném kikérni a véleményetek a következő ügyben. Van egy autóm kia pro ceed 1,4 105 le. Kis gázállásnál 1500-2000 fordulatig rángat. A szerelőm szerint laza a lánc és ez okozza, ennek keretében vezérlést kell cserélni. Szerintetek helytálló lehet ez a diagnózis?

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#640) bitpork válasza orion1025 (#638) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem tengeralattjáró ez h légmentesen zárjon :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#641) orion1025 válasza bitpork (#640) üzenetére


orion1025
őstag

Majd műszakin is ezt mondom, meg azt, hogy dupla kidörgős, csak az egyik el van rejtve ;]

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#642) bitpork válasza orion1025 (#641) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De ha bejön akkor pattintunk egy sört! ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#643) orion1025 válasza bitpork (#642) üzenetére


orion1025
őstag

Jelen állás szerint a hegesztés lesz sajnos. Elég szar helyen van elvágva a dobon a cső, pont egy kanyar kezdeténél, ott meg nem valószínű, hogy elfér a toldó bilincs. A saválló csőszakaszhoz nem tudok hegeszteni, így csak a belőle kiálló kis kunkorra tudok csipkedni. A bónusz még az a történetben, hogy a kocsi 50-es csövet használ, a dob hatvanas, a kettő közé meg be van "ékelve" egy "karmantyú" vastagításnak. Ezt sajnos nem sikerült kiszednem a dob csövéből, tehát még opció lehetne az is, ha tudnék ilyen átmérőből szerezni egy kisebb darabot és akkor nagyobb mozgásterem lenne, plusz bilincsekkel le is tudnám a dolgot.

Egyébként létezik asszimetrikus toldó? Mert nem találtam, de hátha.

[ Szerkesztve ]

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#644) bitpork válasza orion1025 (#643) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem bilincseset csináltak. asszem 40k volt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#645) orion1025 válasza bitpork (#644) üzenetére


orion1025
őstag

Mennyi? Nekem dobbal együtt 10k-ból megáll ha magam csinálom, és ebbe benne van a toldó meg a tömítő paszta is.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#646) bitpork válasza orion1025 (#645) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De nekem van hova visszamenni verni az asztalt ha vmi tönkremegy :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#647) orion1025 válasza bitpork (#646) üzenetére


orion1025
őstag

Én is el tudok számolni saját magammal ;] Sok dolgot elcseszni nem lehet, tartaléknak meg ott van a bizonylatos dob, ami nincs egy éves.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#648) molnarpeter válasza orion1025 (#647) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link]

Csinálhatod azt is, hogy az egyik felét felvarrod lent a dobra, és csak a másikat bilincsezed.

(#649) orion1025 válasza molnarpeter (#648) üzenetére


orion1025
őstag

Na, pont ilyen kellene nekem, csak rossz néven kerestem. Csak megint a posta a cucc fele lenne... Sajnos ebben a koton szökevény városban meg semmi ilyen nem lesz, de holnap délután megyek az egyik autósba ahova ma telefonáltam, ott elvileg vannak ilyen földi jók 1500-2000Ft körül. Ha nem lesz semmi emberi, akkor valószínűleg marad az általad linkelt, mert ennél jobb megoldást nem nagyon látok.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#650) molnarpeter válasza orion1025 (#649) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van ilyen a nagykereknek is, azoktól biztos tud hozatni bármelyik bolt :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.