Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
titán
Ha valakinek autószereléssel kapcsolatos baja van, itt felteheti a kérdéseit Kezdeném is:
Ha van itt autószerelő vgy akik ért hozzá segítsen plíz. Vettem fűtőszálpótlót LOCTITE CIRCUIT + de nem a kosihoz, hanem a billentyűzetemhez, mert a moddinghoz a bill. paneljéből ki kellett vágnom egy darabot amit ilyennel akarok pótolni, de ez a szutyok nem vezeti az áramot Összekötöm a két elkivágott részt és mérem digitális multiméterrel de nem mutat semmit Ha ezt a felkent trutyit mérem, akkor csak úgy mutat vmit is ez a műszer, ha közel mérek. Most ennek a fűtőszálpótlónak nagy az ellenállása ami szerintem hülyeség vagy szar minőségű Úgy csináltam, ahogy le van írva szal van 4-5 réteg egymáson.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Tangerine
senior tag
válasz Winner_hun #1 üzenetére
Jól felráztad kenés előtt? Mert ha olyan, amire gondolok (kis üvegben, mint egy körömlakk), akkor a sűrűje - ami vezeti a villanyt - leülepszik.
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Winner_hun #1 üzenetére
Én is használtam hasomlót régebben, szintén nem ablakra, hanem proci tuningra.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Winner_hun #5 üzenetére
gratula. na ugye megmondtam!
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Winner_hun
titán
válasz Winner_hun #5 üzenetére
de 6 szálból csak 1 lett jó, írtó szar ez az izé de nembajh mert grafitcerkával összefirkáltam ezt az izét és így már vezeti frankón a jeleket, már csak egy zárlatot kell megkeresni, mert ha c-t nyomok akkor xc-t ír ki. És ha beírok bármit, utána megnyomom a hosszúít, akkor mindent beillesz szal folyamatos ctrl+c ctrl+v-ként műxik
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
titán
Na megint itt
Szóval az a helyzet, hgoy van itthon kispolák és kb 2 hete mindig le akar fulladni, nemtudjuk, hgoy miért Ez akkor van, ha szivató vissza van tolva, persze akkro, ha már meleg a motor. Mi lehet a problem?► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
V_Zoli
aktív tag
válasz Winner_hun #8 üzenetére
Esetleg a porlasztóban (karburátor) valamiféle ''dugulás'' lehet valamelyik fúvókánál...
De ez csak egy tipp...nem vok autószerelő''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
Winner_hun
titán
Lehet, én sem értek hozzá, de nem mindig van. Mert tegnap sznvedtem vele, amikor hazaértem és akor volt, hgoy visszanyomtam és jó volt, aztán felhútem és megint vissza, de megadta magát Szóval nagyon rejtélyes. És ha el lenne dugulva, akkor sehogy sem kéne, hogy adjon benzint, nem? Najó, inkább nem írok többet, majd jönnek az okosok és segítenek
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
V_Zoli
aktív tag
válasz Winner_hun #10 üzenetére
Mondjuk ha az alapjárati vagy a főfuvóka el van dugulva és ha a szivatót rátolod akkor elvileg a szivatófuvókán elvileg kaphat anyagot...
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
Winner_hun
titán
válasz Winner_hun #8 üzenetére
Senki?
Amúgy az ahelyzet, hgoy haverral piszkáltuk, benzinszűrőt cseréltünk, mert az nagyon ramaty állapotban volt.
Szóval az a helyzet, hogy az alpjárat állítása után az lett, hogy valamikor jól megy, nincs vele semmi ond, de ha gázt adok, aztán leveszem a lábam, akkor lefullad, pedig előtte fjó volt Még azt mondta vki, hgoy valószínúleg a benzin/levegő keverék arány vagy mifene a nemjó, hogy vigyem el co mérésre, aztán ha nem jó, beállítják. Lehet ez?► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Digital
addikt
válasz Winner_hun #8 üzenetére
A szívató ugye több bengát ad a motornak,ha visszatolod és fullákol(meleg motornál) akkor kevés a benya! Nézd meg a karbiban az úszó szintjét,a fúvokák furatait takarítsd ki,ellenőrízd nem kap-e a motor fals levegőt!
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Winner_hun
titán
Másik problem:
kuplungot cseréltek, mert szétszállt, namsot most úgy fog, hogy ejhajj, amint flengedem egy kicsit is, már kapja is a kocsit,de az van, hgoy van olyan, hogy padlóig nyomom a kuplungot és nem tom berakni 1esbe, mert darájja a fogaskerekeket, mintha nem nyomnám a kuplungot Azt mondta valaki, hogy lehet, hgoy azért, mert melexik és nyúlik a bowden aztán nem tudja rendesen kiemelni a dolgokat. Ez lehet? Mert akkor holnap egy kicsit utánaállítok, mert ez így nagyonnemjó► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Digital
addikt
válasz Winner_hun #16 üzenetére
Ha a bengaszűrő taccson volt akkor érdemes volna szétkapni a porlasztót is!
Ha bent fog a kuplung akkor nincs holtjáték,ha nem tudsz sebességet kapcsolni akkor meg túl nagy! Úgy állítsd be a kuplungot hogy a pedálnyomás felénél indítsa meg a kocsit!"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Winner_hun
titán
Akkor porlasztócsekk, ok
A kuplung zsír új. Nem tom, hgoy mi lehet a baja, holtjáték az nem nagyon van, de valamikor megakad, nem akarja bevenni, tökmind1 melyik sebességet állítólak kispolák betegség
Amúgy eddig úgy volt, hgoy a pedálút felénél indította a kocsit, de az iszonyú, azt még1x vissza nem állítom► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
virkir
veterán
válasz Winner_hun #18 üzenetére
Évjárata fontos lenne mert attól függ a porlasztó típusa, ha régebbi akkor valószínűleg dugulásod lehet az alapjárati fúvókánál, típushiba, hogy a szívászajcsökkentő (az a duci a légszűrő és a karbi között) egy idő után el kezd szőszőlni.Megoldás, kiveszed a fúvókát, szét húzod , kifujod tüdőböl, oszt vissza.
Ha jó akkor örülsz és mész, ha nem akkor lehet hogy a pillangószelep tengely kopott el és fals levegőt szív időnként a motor, na akkor keress egy megbízható Polskis szerelőt ő tuti meg tudja oldani tengely cserével.
Az újabb évjáratokra szereltek elektromos alapjárati szelepet az szokott megakadni, itt a megoldás, kiveszed, széthúzod, és ami a mágnesből kilóg (egy pöcök) azt csípőfogóval levágod, ha jó mész, ha nem akkor itt is lehet tengelykopás.
A kuplungra igy látatlanba azt mondanám eltört a szerkezet függetlenül attól hogy most volt csere, lehet csak tárcsát tettek be, az, hogy nincs holtjáték és mégsem emel ki jellemző hiba."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
Winner_hun
titán
válasz Winner_hun #20 üzenetére
jaigen, ez már kulcsos, nem a szivató melett kell indítani
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
-
Winner_hun
titán
válasz Winner_hun #8 üzenetére
Nah jut eszembe karburátor új lett véve. Szerelő kicserélte, beállította műszerrel, szal addig okés is.
Viszont: mentem haverhoz, 90-et elértem és elkezdett szaggatni a kocsi. Vagyis rángatni Próbáltam gázt adni, de csak remegett és lassult Leesett a sebesség kb 80-ra és ment normálisan. Mitől van ez? Mentem vele máskor is és 80-90 körül elkezdett máskor is rángatni, de nem tom, hgoy mitől Eddig sose csinált ilyet, ment kiló fölött is► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
G@ben
addikt
válasz Winner_hun #23 üzenetére
Nem vagyok autószerelő, ezért inkább csak tippelgetek. 90-nél melyik sebességfokozatban van a kocsi? Gyorsításnál eléred más fokozatban azt a fordulatot, amelyikkel 90-nél is pörög a motor? Hirtelen úgy tűnik, mintha nem kapna elég benzint, azaz a karburátor mégsincs jól beállítva. Persze lehet, hogy tévedek.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Winner_hun
titán
4-esben. Gyorsításnál el szoktam érni a fordulatot, ha úgy van kedvem Ezt mondták nekem is, hogy valószínűleg rosszul van beállítva a karburátor De ez így nem lesz jó, faterral visszavitetem a kocsit, hgoy csinálják meg normálisan, mert ez így nem állapot. Viszont nem értem teljesen, mert nem mindig csinálja ezt, amikor pl mentem haverhoz, akkor ahogy elértema 90-et, egyből rángatott, viszont volt, hogy huzamosabb ideig 90-el mentem és nem volt semmi baja meg mentem azóta 100-al is vele és akkro sem volt, szóval egy kicsit nagyon homályos ez számomra
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
G@ben
addikt
válasz Winner_hun #25 üzenetére
Az lesz tényleg a legjobb, ha visszaviszitek. Esetleg még valami koszra tippelnék, ami néha eltömíti a karburátort, illetve a sebesség függvényében a légszűrőt. De ne bennem bízz, mert nem vagyok profi.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Winner_hun
titán
Valaki elmagyarázná nekem, hgoy a biztonsági öv az hgoy műxik Mert rántásnál ugyebár fog, ha lassan húzza az ember, akkor meg megy. Valami röpsúlyos izét mondtak nekem, de hogy van pontosan?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
titán
-
escie
őstag
-
jagada
addikt
2001-es 1.2 G-s Astra-ba cserélnék gyújtógyetyát.
a gyertya felül helyezkedik el a blokkba, nem oldalt, és keresztbe egy sinen vannak a nagyfesz csatlakozók a gyertyákhoz?? hogy jön le ez a sín, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz? két torx csavar szorítja le, ezeket eltávolítva sem akar megmozdulni, feszegetni meg nem akarom, mer ha valami műanyag fül eltörik akkor az sokba kerülne.
azt észre vettem, hogy a sínen nagyobb menetes furatok vannak amibe a torx csavarok mennek. ebbe kell vajon beletekerni csavart és úgy lehúzni? mi a trükkje?
H E L P!!!Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
jaaman
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Van egy 2002-es évjáratú volkswagen polom és eddig a riasztó nyitotta és zárta a központi zárat(összes ajtó+csomagtartó)
Egyszer a csomagtartót kulccsal nyitottam ki,megszólalt a riasztó és ez után már csak kulccsal tudtam a hátsó csomagtartót nyitni illetve zárni.
Hogyan lehetne újra azt elérni hogy a riasztó nyissa illetve zárja az egész központi zárat?
Segítségeteket előre is köszönöm!''He who makes a beast of himself Gets rid of the pain Of being a man.''
-
nemtudom
csendes tag
wv Passat 1.8-as injektoros autóhoz keresnék valami műszaki leírást, konkrétan az elektromosan vezérelt fékrendszer érdekel.
1993-as gyártmányú amely ezzel a speckó fékrendszerrel készült (áldom a német technikát). -
Zozzant
addikt
Hallo!
Valakinek esetleg van tapasztalata egy 2003-as Almerában a jobb első lámpacseréről? DEPO típusú új lámpa megvan, adja magát a csere vagy valami trükk van benne? Vagy majd rájövök?https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Travelos
őstag
sziasztok!
Adott egy Opel Vectra A 2.0i. A kocsi jobbrahúz, és autópályatempónál erősen ráz is.
Mi lehet a probléma?
Guminyomás rendben van.
Köszi előre is! -
Matthew
őstag
Ha a guminyomás rendben van akkor vagy a kerékcentírral lett baj vagy a futóművel.
Én először egy gumishoz vinném el centíroztatni, ha az nem segít akkor futóműbeállítás.
Nekem is volt tavaly nyáron hasonló problémám, bár ott nem rázott, csak picit jobbra húzott az autó, aztán vettem rá alufelniket és megszűnt, szóval nálam valszeg a centírral volt baj.
Mostanában nem padkáztad meg véletlenül az autót? Vagy nagyobb kátyúba nem mentél bele?
szerk.: de szerintem egy futóműelállítódás nem okozhat rázkódást...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Én elsőkörben elvinném azokat a kerekeket egy jó gumishoz, ha minden oké akkor lehet még az hogy 195 feletti gumik a magyar ''utakon'' szeretnek önállóan menni /tapasztalat a régi Scenic/ Ha ezzel nincs baj akkor mehet a futomüves, Ő szinkronba rakja mind a 4kereket és ha ez sem segit akkor szivacs.. de lehet hogy a futómüvet már a márkaszervizbe adnám oda hogy oldja meg a cég...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
doc
nagyúr
ha már idetaláltam:
nekem is ráz egy picit az autó, de csak kb. 110-nél, alatta és fölötte semmi. ez mitől lehet? egyszer vittem centírozni is, utána kicsivel jobb lett egy időre, de nem sokkal rá megint így viselkedik (amúgy '93-as ''kocka'' Seat Ibiza)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új DXRACER L fekete-fehér gamer szék
- Xiaomi 4 Lite Electric Scooter (elektromos roller) // Újszerű // Hivatalos garancia 2025.06-ig
- Új Smartai S8 Pro önürítős robotporszívó
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest