Porgesd a motort menj vele 4 ezres fordulaton par kmt ki fogja dobni a hibat mert elegtelen a turbonyomasod pedig kellene hogy legyen. Ha alacsony fordulatnal elvaltasz azert nincs hibat mert minimalisan szivna a turbo.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
smallmer
őstag
Mágus2
Közösségépítő
Gumi vagy kerék. Defekt nem volt?
doc
nagyúr
hogy sikerult ezt az ezer eves postot megtalalni? uj bongeszo?
amugy nem tudom mar hogy mi volt, de 'just for the record': hasonlo jelenseg volt a jelenlegi Focusnal is (adott temponal raz, alatt/folotte semmi), ott a feltengely-csuklo csereje oldotta meg a gondot
ezt hívják jobb helyeken after sales supportnak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
seger
addikt
Nem dobott ki semmit.
jerry311
nagyúr
Hát ezt már valószínűleg sehogy. Kőfelverődést még lehetett volna.
Ragasztott üvegek általában nagyban hozzájárulnak a karosszéria merevségéhez, szóval kőfelverődés esetén gyorsan kell javíttatni.
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egyből két kérdésem lenne, méghozzá, hogy milyen márkájú olajszürőket érdemes venni? Ma beszéltem egy szerelővel és szerinte igenis van különbség és kell a jó szürő az autóknak.
Off: idáig mindig a 2-3 ezres kategóriákat vettem, de ha lehet legalább a motorolajszűrőnél változtatnék ezen.
Másik kérdésem, hogy hol vagy milyen webáruházból tudném olcsóbban szűrőt vásárolni.
Autósboltokba u.... b.... nincs kedvezményem így egy 1k-s szűrőt kapok 2k-ért.
Live poor, die ritch.
Szia!
A 2-3 ezres kategória nem drága. Ha ennél olcsóbban akarod megúszni, az eszköz élettartama és képességei is kérdésesek lesznek. Knorbi a VAG topikban szétszedett neves és nem neves szűrőket. Elég jelentős különbség volt közöttük.
Nálam (VW) Mahle, v Hengst v Bosch v Mann 2300-3000 Ft. Alatta csak a JC Premium meg hasonszőrű nagyon ismeretlen van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Sziasztok!
Adott egy 2007-es Mazda 5-ös. Csere érett lett mindkét első fényszóró. A Lángautó-nál találtam ELIT márkájú utángyártott fényszórót, mely nem tartalmaz állítómotort. Ezt a gyári fényszóróból simán át lehet szerelni? Hogy működik ez?
Köszi!
Mágus2
Közösségépítő
Meddig szeretnéd megtartani az autót?
Apukámé.. nem tudom. Lehet pár évig.
Gondolkoztunk polírozáson is, csak az a baj, hogy két erős repedés is van benne. Nem tudom milyen mély lehet..
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
nem tudom mennyiért néztél lámpát de ezt tudom ajánlani [link]
Általában a lámpa manuálisan és elektromosan is állítható de ezt mindig írják.
A gyári motorral kompatibilis annyi hogy van egy "bizbasz" ami ki kell szedni mert az akkor kell ha kézzel állítod nem elektromosan, kiveszed és annak a helyére teszed be az állítómotor fejét-
33.000-ért tudom beszerezni céges kedvezménnyel.
Ezt a alámpát találtam én is máshol,de itt nem írnak semmit a motorról.
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
írják pedig (bel.áll.is) tehát belülről elektromosan is állítható.
Én több lámpát tőlük vettem, nagyon megvagyok velük elégedve.
Mágus2
Közösségépítő
Csak azért kérdem, mert ha sokáig meg akarja tartani, gyári újat kell venni. Az utángyártottak mattulnak 1-2 év után. Szóval az ilyen TYC, ELIT, DEPO márkákat akkor ajánlom csak, ha nem lesz meg sokáig.
De a gyári lámpák gondolom horror áron vannak.
F_Gergely
őstag
2 éve Depo lámpám van egyáltalán nem mattult be olyan mintha új lenne. Vetítési képével sincs gondom, több autós társnak van depos lámpája mindenki dicséri.
A TYC viszont fos azt senkinek nem ajánlom.
És mi a vélemény az ELIT márkáról?
F_Gergely
őstag
Passz, sose hallottam róla
seger
addikt
Elkelne egy kis oktatás, segítség!
Írtam már korábban, egy 1.9Dci motorról.
Turbó nyomás lassan épül fel, de eddig akárhova vittem, vizsgálgatták, de senki sem tudja megoldani, viszont mindenhol fizetni kellett a vizsgálgatásért..... (amivel nem is lenne gond, ha valami előrelépés lett volna)
Viszont ez nincs.
Turbó felújjítva (90ezer), turbó cső cserélve (34ezer) ezek csak anyagárak.....stb
Viszont semmi javulás!
Valaki aki hozzáértő, nem tudna tanácsot adni nekem?
Hibakód nincs!
Több szervízbe nem tudom vinni mert nem kevés pénzünk bánja már, és el is fogyott
Próbálnám saját magam megoldani, de nem vagyok autószerelő...
Elkezdtem bontogatni, egyik porlasztó kábele borzalmasan megviselt, kábelének szigetelései hiányoztak, egy másik pedig kezdetleges szigetelés sérülés volt. Szereztem új csatikat, és javítottam ezeket a hibákat!
Légtömegmérőt kivettem és kitakarítottam, de látszólag nem is volt koszos!
A kérdés az lenne, mi okozhatja a lassú turbó nyomás felépülését?
Akár privátba is jöhet infó!!
Köszi előre is ha valaki tudna segíteni!
[ Szerkesztve ]
Anno mikor először írtad elkezdtem túrni a netet. És sajnos nem vagy egyedül ezzel. Nagyon sokan magyarázat és megoldás nélkül állnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
seger
addikt
A szomorú, hogy egyszercsak minden jó! Viszont ez elég ritka...
Mágus2
Közösségépítő
Nem a renault csoporton, de a tapasztalat azt mutatja, a lassú turbónyomás felépülés alapvetően rossz tüzelőanyag ellátásra, vagy a turbó rossz állapotára és, vagy beállítására vezethető vissza, persze ha a nyomás csövek és a cooler jók. A felújított turbókon mindig lustábbra van állítva kicsit a reguláció, hogy többet kibírjon(legalább a garit) Ha a hiba előtte is fennált, akkor nem kap elég tüzelőanyagot, hogy aminek a füstje kellően megpörgetné a turbót.
Rossz légtömegmérőre csak akkor dob hibát, ha szálszakadt, ha keveset mér, arra nincs hibakód. Egy jól működő autóról át kellene dobni egy körre, de az élő adat olvasás lenne az igazi a hozzá való diaggal, menet közben, padlógázon(gondolom az előbbire nagyobb az esély, minthogy diagos embert találj).
[ Szerkesztve ]
seger
addikt
Köszönöm mimdkettőtök válaszát. Köszi, hogy foglalkoztok az ügyemmel!
Viszont az üzemanyag hibára amit írtál Mágus2, hogy nem kap elég tüzelőanyagot, az üzemanyag kézi pumpánál elmegy a gázolaj vissza a tankba. Már beszereztem másik kézipumpát, de nem sikerült eddig leszednem a régit sehogyan sem. Ez hogy tudom lehúzni?
Amit vettem az bontóból van, arról levágtam és próbáltam visszadugni, de az sem ment...
Mágus2
Közösségépítő
Azok a csövek megkeményedtek már. Vagy felmelegíted a csövet, vagy nem dugod rá.
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
2.7-s Cdi a következőket produkálja,
- egyenletlen alapjárat, óvatos gázadásra még a kasznit is berángatja, gázadás után kisimul egy ideig
- gondol egyet és nehezen indul, jellemzően melegen
Az injektorok már voltak padon, mind hozza a gyári értéket... valakinek ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
www.smart-bus.hu
Pumpa volt nézve?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-Solt-
veterán
Nagynyomású pumpára gondolsz? Az még nem... nem merek arra gondolni...
Egy angol fórumon főtengely jeladót írtak... lehet benne realitás?
www.smart-bus.hu
Mindenben lehet, de rendes diagnosztika nélkül ez így csak ötletelés ám.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-Solt-
veterán
Nézték gyári programmal, semmilyen aktuális vagy tárolt hiba nem volt benne... először azt hittük az injektor, de az több alkalommal is volt tesztpadon és mindig úgy adták vissza, hogy jó. Most szeretnék begyűjteni minden infót, hogy mit érdemes átnézni még, aztán nekiesünk és a végére járunk, mert nagyon zavaró, ráadásul ha mindkét klíma kompresszor beindul, akkor alig bírok vele elindulni annyira gyenge indulásnál...
- EGR szelep nincs benne, az kiesett.
- Nagynyomású pumpa
- Főtengely jeladó
Egyéb ötlet még esetleg?
www.smart-bus.hu
A diagnosztika nem annyi, hogy kiolvassa vki a hibatárolót. Ment közben a szállított üzemanyag mennyiségét , a turbó nyomását , a befecskendezés időkorrekcióját meg még csilliárd dolgot kell nézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-Solt-
veterán
Rosszul fogalmaztam akkor... menet közben folyamatosan nézve voltak az értékek, minden határértéken belül volt...
www.smart-bus.hu
seger
addikt
Na kicsit belemásztam a kocsiba. Következő történt. (Espace 1.9dci néha lomha ilyenkor kormolgat, megnő a fogyasztás...remélem emlékeztek rá ).
Na szóval. Kiszereltem a légtömegmérőt, illetve a porlasztó kábeleken (2db-on) a szigetelés eléggé elöregedett. Szereztem csatlakozót kb 20cm-kábel volt rajta, lecseréltem.
Összeraktam, és láss csodát az autó fogyasztás visszaállt, a motor csendes, éa megy mint a golyó...
Igen ám, de kb 20km után ismét előjött a hiba....
Elképzelhető, hogy a légtömegmérő hibásan mér?
Próbálok szerezni próbára egyet, de eddig sehonnan sem sikerült. Itt a bontóba 15ezret mondtak rá, de nem adják ide próbára. Bárdiba meg 28 és 35 az új kedvezmény nélkül...
Légtömegmérőből szerintem soha nem veszünk bontottat, amikor a gyári új is besz@rhat gyk azonnal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
kenguru99
aktív tag
A másik pedig az, hogy felesleges találgatni. El kell vinni egy diagnosztikával foglalkozó szakemberhez, aki megmondja pontosan, hogy melyik alkatrész hibás.
Mágus2
Közösségépítő
Annyi, hogy a légtömegmérő ha beszarik, permanensen lusta a verda. Olyan nincs, hogy néha jó.
Talán ha még a régi diódás akkor előferdülhet. A hűtőbordásnál már ha megmihálylik az a platina v milyen réteg akkor nincs mese.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
seger
addikt
2 helyen is nézték. Renault gyári és egy másik helyen bosch műszer. Mindkét helyen ennyi volt az infó, hogy lassan épül fel a turbó nyomás. Mindenki csak találgat, vagy cserélgetnek hátha az.... ebből lett elegem.
kenguru99
aktív tag
Tehát el kell vinni egy olyan helyre ahol nem cserélgetnek és nem találgatnak.
seger
addikt
Mint írtam sok helyen volt. Viszont az ország ezen a részen nem ért hozzá senki....
Peti78
őstag
Sziasztok!
A fékpedál pumpálásakor, konkrétan amikor benyomom, olyan hangot hallok mint amikor a pumpával fújok valamit. A pumpálás hatására nem keményedik a pedál, és nem is esik be. A fékhatás tökéletes, ugyanott fog mint eddig, nem érzek rajta változást.
Ez normális jelenség?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Peti78
őstag
Bocsi, egy 2001-es 2.3 T5 Volvo s60 (250Hp) gépjárműról van szó.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Mágus2
Közösségépítő
Miért pumpálod a pedált? Használd rendeltetlés szerűen, és nem lesz gond. Kezdődő fékszervó roblámád van. Majd amikor a hanghoz kemény lesz a pedál is, akkor már gond van. Pumpálgatni meg tilos, fékezni kell rendesen.
Peti78
őstag
Csak álló helyzetben pumpaltam, fekezeskor sosem. álló motorral bekemenyedik, járó motornal nem.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Mágus2
Közösségépítő
Álló helyzetben se pumpáld, nem tesz jót a fő fékhengernek.
molnarpeter
nagyúr
Főfékhengerből melyik márkát szeressem? Gyári Bosch 21 év után feladta, sok volt a 8 év állás neki (Citroen Jumper 1.9TD ABS nélküli, elvileg Lucas, de nem TRW fékrendszer)
Miért hiányzik a bosch a listáról ha az a gyári?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Nem találtam hirtelen a bejáratott shopokban, csak 0Ft-nincskészletensehol-írjtalánlesz módon Boscht, gondoltam vala hátha ezek között is akad használható
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)