Te azt teheted, hogy irány a legközelebbi megbízható műhely, a fék nem játék.
9 autószerelőt selejteztem ki külömböző okok miatt mióta van autóm, ami mostanáig számítva kb 1 évet jelent, köztük mindet vagy ajánlotta valaki, vagy csupa jó google értékelés alapján választottam.
A 9-ból hárman arra sem voltak képesek, hogy bezárják az utcán az autót, millón felüli értékkel megrakodva parkoltatták nyitot ajtóval, közülük kettőnek direkt felhívtuk a figyelmét előre, hogy ne hagyják nyitva, az egyikőjük meg is sértődött, hogy ő bizony aztán mindig bezárja, és így is tett első alkalommal, de másodjára amikor nála voltunk és nem szóltunk, már elfelejtette, és nyitva hagyta (más bűne is volt, de még mennyi).
Egyvalaki nem azokat javította meg amit kértem, így vagy 80k-rel többet kellett fizetni, emellett kereshettem másik szerelőt hogy az eredeti, amúgy egyszerű hibákat orvosolja.
Volt aki egy megjavítás mellé mindig el is rontott valami mást.
A többi csak egyszerűen hanyag munkát végzett, pl tipikusan kicseréltek valamit ami rossz volt, de nem tárták fel a hiba okát, hogy miért romlott el az a valami, így a kicserélt alkatrész is rövid időn belül újra kuka lett.
Kéziféket behúzni ugyancsak luxus.
Gyanítom hogy a fék már régóta szorul, de annak ellenére minden alkalommal rákérdeztem, sehol sem javították meg a dolgot. Most idén kétszer cserélték a tárcsákat és a betéteket kompletten, először mert szerintük kopottak voltak, másodszor pedig mert görbe volt a tárcsa és ütött.
Csere után az első 10 km-es út alatt megégett az új fék, szervíz szerint ez normális, most a tárcsa újra üt, mert hallom hogy fékezéskor egyenetlenül súrlódik.
Most találtam egy szerelőt, aki megnézte, és a korábbi svindlerekkel ellentétben ő azt nyilatkozta, hogy szerinte ez a szorulás és melegedés nem normális, javítani fogja.
Ő volt az első és egyetlen eddig, aki szimpatikusnak látszott.
Kb. ugyan ezt a történetet hallottam apámtól, és más ismerősöktől is, csak a fel nem tárt, és ezért visszatérő hibák voltak külömbözőek.
[ Szerkesztve ]