Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1251) bul07 válasza 7Sony7 (#1250) üzenetére


bul07
nagyúr

A autó Can-bus csatlakozóját én semmiesetre se piszkálnám, egy zárlat és akár a kocsi egész vezérlőjét lehet cserélni

Szerintem a legjobb és legbiztonságosabb megoldás a biztosíték dobozból vételezni
Kell egy biztosíték tábla kábel, vagy Biztosíték elosztó, késes, ki hogy nevezi de még pár néven megtalálható
Ilyen [link], és persze a te kocsid biztosíték táblájának megfelelő, amit linkeltem az micro méretű, három méret van

És mondjuk ha a szivargyújtóban csak gyújtásra van feszültség akkor annak a biztosíték helyére bedugni ezt a csatlakozót és már van is vezérelt 12V
Aztán csak a kábelt kell oda fűzni ahova akarod

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#1252) 7Sony7 válasza bul07 (#1251) üzenetére


7Sony7
addikt

Kösz, az ötlet jó, de a szivargyújtó mindig villany alatt van. De majd szétnézek, hatha van a bizitáblán valami, ami jó nekem.

-

(#1253) bul07 válasza 7Sony7 (#1252) üzenetére


bul07
nagyúr

Rádió?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#1254) 7Sony7 válasza bul07 (#1253) üzenetére


7Sony7
addikt

Azt is meg kell néznem, mert, ha leállítom, kikapcsol, de siman visszakapcsolható kulcs nélkül is. Lehet, hogy van kapcsolt szál, de nem tudom hogy van kötve. Keresnem kell valmi rajzot.

-

(#1255) bitpork válasza 7Sony7 (#1254) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A fordnál nem tudom hogy van, de a VAG csoportnál létezik egy olyan aminek az a neve h E state ami egy jel ami a can buson megy végig a kulcs kivétele után és adott időpont alatt szépen lassan kikapcsolja a mindent is h ne merüljön az akksi. Ezt még nem hallottam hogy bárki is kikerülte volna.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1256) 7Sony7 válasza bitpork (#1255) üzenetére


7Sony7
addikt

Sajnos a fordnál nem tudom hogy van ez. Az biztos, hogy egy idő után mindent kikapcsol, de érthetetlen rendszer szerint. Van amit szinte azonnal, van amit fél óra múlva. Nekem az kellene, hogy motor leállításkor elvegye a villanyt. Találtam egy rádió kapcs rajzot, talán ott lesz valami.

-

(#1257) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv. Hidraulikus motortartó bak. Febi és meyle közül melyk a jobb?

-

(#1258) bitpork válasza 7Sony7 (#1257) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Febi. De azt is nézd meg hogy nem-e véletlenül olajos v elektromosan keményíthető a gyári.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1259) 7Sony7 válasza bitpork (#1258) üzenetére


7Sony7
addikt

Köszi, már bent is van a febi. Olajos, mint a gyári. Viszont gondban vagyok. Meghúzási nyomatékot nem tudsz véletlen? Az a baj, hogy kettőt is találtam, és nem tom. 80/90Nm és 55/65Nm.

-

(#1260) bitpork válasza 7Sony7 (#1259) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Na olyantot sajnos nem :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1261) 7Sony7 válasza bitpork (#1260) üzenetére


7Sony7
addikt

Sebaj, meglett. :)
Más: a féknyeregben van az a nemtommitejó rugó. Na, az ha ne jön ki, akkor mi van?

-

(#1262) bitpork válasza 7Sony7 (#1261) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Esetleg egy kép?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1263) 7Sony7 válasza bitpork (#1262) üzenetére


7Sony7
addikt

Bocsi, itt van:

Be van rohadva. A másik oldalt kijött, de ez inkább eltörne szerintem. Most összeraktam, de ha megint szét kell szedni, jó lenne kicserélni a rugót.

-

(#1264) MacEdm


MacEdm
tag

Sziasztok!
Adott egy 2017-es fiesta, mondom újratöltöm a szélvédőmosót aztán a következő látvány fogadott. :Y

A hütővizem is fogyott valamennyit, most minimumon van.
A képek alapján tudnátok mondani valami okosságot, hogy mi folyhatott szét ennyire? :F
Az biztos, hogy holnap kérek időpontot a szervízbe, hogy nézzenek rá.

(#1265) Mágus2 válasza MacEdm (#1264) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ezt valaki meghajtotta hidegen. Az a sok zsíros folt a motoron, olaj.

(#1266) m.lala


m.lala
aktív tag

Sziasztok, kérnék pici segítséget, mielőtt szervizbe viszem az autót.
A gépkocsi utastér ventillátora, melyet az autó automatán és a sofőr is manuálisan is szabályoz, a növekvő fordulat erősségével arányosan morgó hangot hallat, mely jól elkülöníthető a motorzajtól, a ventillátor fordulatszám csökkenésével a zaj is csökken. Hibakódot az autó nem mutat, hűtés, fütés és minden egyéb funkció müködik, a légáramlat változtatás szintén müködik, a morgó hang jól hallható ráadott gyújtásnál is és inkább a műszerfal mögül lokalizálható egyfajta búgó motorhang.
Mire gyanakodhatom, illetve inkább az a kérdésem merjem e igy használni? :R

Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?

(#1267) bitpork válasza m.lala (#1266) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Megfáradt a venti csapágya. Egy q7-ben is csak 20k az új utánygyártott szóval nem egy érvágás - ha csak nem (típust ugye nem írtál) kell hozzá lebontani a teljes műszerfalat.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1268) m.lala válasza bitpork (#1267) üzenetére


m.lala
aktív tag

Köszönöm szépen a gyors válaszod, feltételezem nem tud megszorulni és emiatt azért használhatom.
Akkor ha jól sejtem akkor ez a fütőventillátor motor csapágya? Nem értek hozzá elnézést.
2016.évi hyundai elantra, erősen a müszerfal mögül jön a hang, remélem nem kell lebontani.

[ Szerkesztve ]

Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?

(#1269) bitpork válasza m.lala (#1268) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerencséd van - nem vészes akár otthon is megcsinálható. Viszont a csapágy egye rosszabb lesz és lesz egy pont amikor megáll.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1270) embe


embe
nagyúr

Sziasztok Urak!
2004-es Wagon-R 1000-es, a B1021 - vezető légzsák gyújtás, szakadás hibát dobja, és világít a légzsák visszajelző.
Kormány 1,5 évvel ezelőtt volt szerelve, azóta hiba nélkül működött.
Ez a kormánylégzsák átvezető tekercs hibája lehet?

Esetleg hogyan tudnám kimérni, nincs-e kábelszakadás? A fotón látható 4 kábel elrendezése-sorrendje megegyezik a másik oldalon lévő bementi csatlakozók sorrendjével?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#1271) MacEdm válasza Mágus2 (#1265) üzenetére


MacEdm
tag

Voltam vele szervízbe, azt mondták, hogy az olajszűrő tömítése volt a szar és onnan szivárgott az olaj. Kicserélték a szűrőt meg töltöttek rá olajat.
De az én véleményem szerint jó volt a tömítés, csak szarul tekerték rá a szűrőt vagy passz :F

(#1272) m.lala válasza bitpork (#1269) üzenetére


m.lala
aktív tag

Köszönöm mégegyszer.....az általam kivett pollenszürőből(ami pont fölötte van) kiesett némi falevél, a hiba utána jelentkezett, bár nem azonnal....nagyon úgy tünik ettől volt ilyen hangja, kitakaritás után ugyanis megszünt...kissé nehezen hiszem el, hogy egy pici falevél ekkora búgást okoz egy ökölnyi ventillátorban, a falevél körömnyi volt, de elcsendesedett.. a vidi nagy segitség volt 10 perc alatt végeztünk vele...jelenelg hibamentes, remélem megúsztam.

[ Szerkesztve ]

Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?

(#1273) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Itt is bekérdeznék, az alábbival szívok.
Van esetleg valakinek tanácsa?

Köszi!

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1274) bohoc71


bohoc71
aktív tag

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#1275) Mágus2 válasza TheProb (#1273) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vw-nél mindkét oldal óramutató járásával megegyező irányba megy vissza. Rossz irányba csavartad. :D

(#1276) TheProb válasza Mágus2 (#1275) üzenetére


TheProb
veterán

Még szerencse, hogy nem VW-t hajtok... :B

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1277) Mágus2 válasza TheProb (#1276) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen autó?

(#1278) TheProb válasza Mágus2 (#1277) üzenetére


TheProb
veterán

Bravo 2, közben többen megerősítettek, hogy nem én voltam a hülye. Benyeltem a típushibának számító féknyereg (munkahenger) "beállást". Csere lesz.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1279) Mágus2 válasza TheProb (#1278) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Bravonál előfordul, hogy a szerszám menet emelkedése nem azonos a dugattyúban lévő menettel. Nem állt az be, csak szorul. Vedd le a kitámasztó elemet, úgy csavard és csak óvatosan nyomjad közben kézzel a szerszámot. Vissza fog menni a helyére. Türelem játék. Előfordult velem is, bravo 2 utas oldalin, hátul. ;) Arra ügElj, hogy a betéten lévő pöcök bele kell hogy essen az egyik vágatba, tehát függőleges helyzetben kell állnia a hengeren a két vágatnak, mire visszaér teljesen a nyeregbe a henger. ;) Fiat specialitás. Többi markánál nem láttam ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#1280) TheProb válasza Mágus2 (#1279) üzenetére


TheProb
veterán

Áhhá, akkor az eltérő menetemelkedés magyarázat lehet arra, hogy a kitámasztóval mért nem volt hajlandó megmozdulni a dugattyú.
Úgy csináltam, ahogy te is írod, kézzel nyomva és tekerve. De ez csak az egyik oldalnál működött. A másiknál tekerhettem a végtelenségig, nem mozdult 1 mm-t sem. Sőt, volt, hogy inkább kifelé mozdult a munkahenger.

4/4 ember a nyereg cserét mondta, ma már megjött az új, holnap rakom be.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1281) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv. A váltókar nyikorog, mikor 2-ből 3 ba kapcsolok. Gondolom zsírhiány. Milyen kell bele?

-

(#1282) Golyobis


Golyobis
aktív tag

Sziasztok,

Elvileg nemrég cserélték a betéteket és tárcsákat is, mert szerintük azok görbék voltak.
Igazából a csere után az első párszáz méteren még jó volt a fékhatás, de aztán mentem vele autópályán vagy 10 km-t, és amikor megálltam, akkor éreztem, hogy égett kuplung szag jött belőlük, azóta úgy érzem, hogy a fékhatás nem túl bika, bár elmegy.

Amit észrevettem még, hogy az első tárcsafékek melegszenek, a felni is átforrósodik, emellett a fékbetét akkor is folyamatosan hozzáér a tárcsához, amikor nem nyomom a pedált.
Ez úgy derült ki, hogy megemeltem elöl, és megforgattam. Ha meglököm egy kicsit, akkor a lendületet kb fél vagy egy teljes kerékfordulat alatt elveszti, forgatás közben enyhe súrlódó hang van.
A felni belső oldalán mindent fekete por borít.

Több szerelőnek is mutattam vagy telefonon mondtam, szinte mind azt mondták, hogy szerintük ez normális jelenség.

Viszont ha jól sejtem a folyamatos enyhe fékezés kis mértékű, de folyamatos energiapazarlást eredményez, ami a kilóméterek alatt összeadódik, emellett a fékek is hamarabb elkopnak, ezért abszurdnak tartom amit a szerelők mondtak.

Kérlek javítsatok ki, hogy tényleg én vagyok a hülye, és a dolog normális, vagy a szerelők nem mondtak igazat.
Másrészről a szerelők akiknél voltam amúgy sem voltak túl megbízhatóak, így eggyel több ok hogy kételkedjek (szerszámokkal megrakott furgont nyitott ajtóval tárolják az utcán közterületen, kéziféket nem húzzák be, motorháztetőt nem zárják rendesen, volt aki nem is azt javította meg rajta amit megbeszéltünk, vagy megcsinált valamit de elrontott egy másik valamit közben stb.)

(#1283) subaruwrc válasza Golyobis (#1282) üzenetére


subaruwrc
félisten

feltételezve hogy jól van összerakva, valóban van egy bejáratási fázisa a fékednek
de ha túlságosan szorul az nem normális
főleg elöl.
meg lettek takarítva rendesen a csúszó felületek ?
ha csak rá dobták az új betétet a retkes rozsdás felületekre akkor megszorulhatott ennyi idő alatt is

(#1284) Golyobis válasza subaruwrc (#1283) üzenetére


Golyobis
aktív tag

Nem tudhatom, nem voltam ott szereléskor.

Azt sem tudom hogy mit kellene tenni a dolog kiderítésére.

(#1285) 8 válasza Golyobis (#1284) üzenetére


8
senior tag

Azt sem tudom hogy mit kellene tenni a dolog kiderítésére.

Te azt teheted, hogy irány a legközelebbi megbízható műhely, a fék nem játék. Ott majd szétszedik és összerakják megint, ellenőrzik valóban a helyes alkatrészek lettek-e beépítve, légtelenítik, illetve ellenőrzik a fékrendszert, lehet hogy nem is a cserélt alkatrészeknél van hiba.

Csere után fékezéskor fékhang lehet egy ideig (max párszáz km), amíg összekopnak a tárcsa és a betétek, esetleg enyhe súrlódós hang mikor megforgatod a kereket, nagyobb sebességű fékezéskor enyhe remegést is érezhetsz a kormányon akár 1-2000 km-ig, amíg teljesen összekopik minden.
De amit leírtál, az egyértelműen balesetveszélyes állapot.

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#1286) Golyobis válasza 8 (#1285) üzenetére


Golyobis
aktív tag

Te azt teheted, hogy irány a legközelebbi megbízható műhely, a fék nem játék.

9 autószerelőt selejteztem ki külömböző okok miatt mióta van autóm, ami mostanáig számítva kb 1 évet jelent, köztük mindet vagy ajánlotta valaki, vagy csupa jó google értékelés alapján választottam.

A 9-ból hárman arra sem voltak képesek, hogy bezárják az utcán az autót, millón felüli értékkel megrakodva parkoltatták nyitot ajtóval, közülük kettőnek direkt felhívtuk a figyelmét előre, hogy ne hagyják nyitva, az egyikőjük meg is sértődött, hogy ő bizony aztán mindig bezárja, és így is tett első alkalommal, de másodjára amikor nála voltunk és nem szóltunk, már elfelejtette, és nyitva hagyta (más bűne is volt, de még mennyi).
Egyvalaki nem azokat javította meg amit kértem, így vagy 80k-rel többet kellett fizetni, emellett kereshettem másik szerelőt hogy az eredeti, amúgy egyszerű hibákat orvosolja.
Volt aki egy megjavítás mellé mindig el is rontott valami mást.
A többi csak egyszerűen hanyag munkát végzett, pl tipikusan kicseréltek valamit ami rossz volt, de nem tárták fel a hiba okát, hogy miért romlott el az a valami, így a kicserélt alkatrész is rövid időn belül újra kuka lett.
Kéziféket behúzni ugyancsak luxus.

Gyanítom hogy a fék már régóta szorul, de annak ellenére minden alkalommal rákérdeztem, sehol sem javították meg a dolgot. Most idén kétszer cserélték a tárcsákat és a betéteket kompletten, először mert szerintük kopottak voltak, másodszor pedig mert görbe volt a tárcsa és ütött.
Csere után az első 10 km-es út alatt megégett az új fék, szervíz szerint ez normális, most a tárcsa újra üt, mert hallom hogy fékezéskor egyenetlenül súrlódik.

Most találtam egy szerelőt, aki megnézte, és a korábbi svindlerekkel ellentétben ő azt nyilatkozta, hogy szerinte ez a szorulás és melegedés nem normális, javítani fogja.
Ő volt az első és egyetlen eddig, aki szimpatikusnak látszott.

Kb. ugyan ezt a történetet hallottam apámtól, és más ismerősöktől is, csak a fel nem tárt, és ezért visszatérő hibák voltak külömbözőek.

[ Szerkesztve ]

(#1287) MasterMark válasza Golyobis (#1286) üzenetére


MasterMark
titán

Amikor hozzám került az autóm akkor is ez volt.
Új tárcsa, új betét, de azt nem ellenőrizték hogy szorul-e a nyereg.
Mire én szétszedtem már telejesen be volt rohadva egyik oldalt a csuszka…

Switch Tax

(#1288) jjohn


jjohn
aktív tag

Hali mindenki!
Kérdésem lenne! Alfa147 1,6 TS 106 LE olyat csinál a hőfokmérő. Szépen felmegy ~90 C-ra majd egy idő után visszaesik olyan 80-as értékre, majd kis idő múlva újra rendesen mutat és ezt játssza. Akkor fordul elő mikor megy fűtés a kocsiba különben nem. Vajon mi lehet az ok?
Ennyire visszahűt a menet szél? Vagy kiegyenlítő tartály levegőző szelep dugulás? Vagy kontakt hiba?
Élőben mérve lett nem ugrál, normálisan melegszik fel a víz.
Más hiba nincs minden paraméter jó olaj, víz rendben, megy mint a golyó.
Köszi előre is!

(#1289) szivacs1987


szivacs1987
aktív tag

Sziasztok!

Olyanban kérném a segítségeteket, hogy 2005-ös Hyundai Acent (LC ) 1.3 benzin lépcsőshátú G4EA 63kW/86LE 12V motorhoz lenne szükségem szelepfedélre.
A neten találtam is pár darabot/weboldalt, de mindhárom weboldal úgy tűnik, mintha ugyanz lenne csak más kinézettel/névvel.
Van tapasztalatotok ezekkel az oldalakkal, vagy van esetleg valami más forrás is a beszerzésre?
www.eualkatresz.hu
www.motordoctor.hu
www.topalkatreszek.hu

A segítségeteket köszönöm.

Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition

(#1290) molnarpeter válasza szivacs1987 (#1289) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Autodoc mindegyik. Inkább kérnék egy ajánlatot kauffernél, vagy pl ebay

(#1291) MasterMark válasza jjohn (#1288) üzenetére


MasterMark
titán

Nyit a termosztát akkor lehűl, zár akkor visszamelegszik. Nem hinném hogy gond lenne.

Switch Tax

(#1292) jjohn válasza MasterMark (#1291) üzenetére


jjohn
aktív tag

Persze azt értem, csak fura hogy a műszerfalon le fel mászkál a mutató.

(#1293) rothfb


rothfb
veterán

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Adott a Honda Civic ufo, 8gen hatchback 1.8 benzines.
Mindig indul, viszont egyre gyakrabban ad (főleg órákig állás után, melegen indításkor nem igazán) indítás közben kerregő, súrlódó hangot. Önindító az esélyes, esetleg ezzel együtt bendix kerék, vagy fogaskoszorú? Mennyi esélye van a fogaskoszorúnak? Ismerős autószerelőm szerint kevés esélye van a fogaskoszorúnak, de gondoltam kérdezek még, mielőtt önindítót cseréltetek.
Köszönöm a válaszokat!

(#1294) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Egy 1999-es Peugeot 306 1.4-es 8 szelepes benzin motorja erős kopogó hangot hallat, amikor átmelegszik.
Másik tünet, hogy magas fordulaton nagyon melegszik.

A szervizek szerint főtengely, vagy dugattyú, de az biztos, hogy szét kell kapni a motort teljesen.
Mindezt egy évvel a hengerfej tömítés, síkolás, és szelepfedéltömítés és minden egyéb járulékos dolog cseréje után. :(

A kérdésem, hogy egy ilyen mókát meg lehet úszni nem drágán?
Valami varázs szerelő kellene, aki csodás módon szét tudja szedni, majd összerakni anélkül, hogy mindent is cserélni kelljen. Vagy ilyen csak a mesében létezik?

Köszi előre is!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1295) TheProb


TheProb
veterán

Kroki emelőből tud elmenni úgy az olaj, hogy semmi nyoma nem marad? (alatta a padló csont száraz)
Az egyik emelőm pár használat után "meg sem mozdul" és ha jól tudom, akkor az az olaj hiánya miatt lehet. (természetesen a csavar "emelő" állásban van")

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1296) molnarpeter válasza TheProb (#1295) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen helyzetben volt tárolva, légtelenítést próbáltál már?

(#1297) TheProb válasza molnarpeter (#1296) üzenetére


TheProb
veterán

Fullra behúzott állapotban, emelő állapotban lévő csavarral.
Nem tudtam, hogy ezeket is lehet/kell légteleníteni. Utána nézek, bár a manual-ját nem találom ennek a szarnak. Mondjuk gondolom nagy vonalakban ugyan az a működése mindnek.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1298) molnarpeter válasza TheProb (#1297) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Arra gondoltam, hogy pl talpán (kerekein) volt-e :R

(#1299) TheProb válasza molnarpeter (#1298) üzenetére


TheProb
veterán

jaa, persze. Nem volt elfektetve vagy ilyesmi.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1300) MasterMark válasza TheProb (#1295) üzenetére


MasterMark
titán

Ha a tömítés megy tönkre akkor az olaj benne marad, csak egyszerűen nem emel, mert ugyanoda megy vissza az olaj ahonnan jött.

Switch Tax

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.