Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
No, ezt nem tudtam De gondolom, ott is csak minimálisat tölt nem?
(#115) fekeandras:Jó is az mikor megindulnál de nemmegy nemmegy nemmegy aztán hirtelen füstöl a kerék Jut eszembe! Te beszéltél Kréziről vmeik topicban nem? egy 1,6D motort úgy kb mennyibe van "megtákolni"?
Smoke & Torque
-
tomcsi23
veterán
Jó, neked mutatja az olajhőt is, úgy könnyű.
amúgy álló helyzetben a víz hamar felmelegszik, mert nem fújja a szél, de ahhoz, hogy a blokk is átmelegedjen, jóval több idő kell.Winner: neki még tán az ablakmosó hőmérsékletét is mutatja. amúgy inkább kéne egy olajhő műszer, mint a vízé az átlagusernek is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Nevazz, előbb melegszik fel az olaj, mint a víz bár logikus is lehet, hisz vízből több van, meg kívül. Bár nekem úgy tanították, hogy a blokk legyen üzemmeleg, akkor lehet pörkölni, addig meg nyugi, ill fokozatos pörgetés.
Ez a téli útviszony nem is embernek való, elég is az az 50 km....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
_Voyage_
aktív tag
Volvo-ban van két féle: van a pillanatnyi, ami 0 de akár 50l-t is mutathat, az azt mutatja, hogy ahogy abban a pillanatban nyomod a pedált, ha úgy mész, akkor annyi lesz. Illetve van az átlag, amit tudsz bármikor nullázni, pl tankoláskor, és az azt méri, hogy mióta lenulláztad, mennyit fogyasztott átlagosan. 400-500km-en már egész pontosan mér. Utántankolással mindig lett ellenőrizve, volvo max 0.3-0.5l-t csal, de általában felfele. Astra-ban pedig csak tankolásokkor tudom számolni, hogy multkor full tank, azóta ennyi km, most ennyi liter ment bele, osztok, és kész is az eredmény.
Holnap lesz tankolás, 640km van benne eddig, és már ég a lámpa, hogy kell tankolni, de ma otthon hagytam a tárcámat, szóval aranyos volt...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Azt mondjuk én még nem vezettem, de láttam a fed. computert, valóban annyit mutatott.
Bár nem hülyegyerek módjára driftelgetett vele. Egy 55 éves emberke nem fog úgy driftelni vele, csak nem szeret a sorban az utolsó lenni.
Tessék, 11.5 litert ír az E500 4matic-ra: [link]- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
Amennyire ismerem az illetőt, nem az a tipikus tater...
Sort végig előz, igaz, nem hagyja dadogásig előzni, meg automata váltós, szerintem 4000 fölé nem is engedi.Nincs kedvem számolgatni ilyen későn... Reggel 7-kor kelek, go keresünk salzburg körül valami jó pályát, ahol van üres hotelszoba.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #1032 üzenetére
Klímával ugyan nem lehet fűteni, de ahogy a meleghez száraz levegőt kever, azzal teljesen jól lehet páramentesíteni. Nem tom opelnél hogy van, de szokás, hogy hidegben (nálam már +2 alatt) nem engedi bekapcsolni, nehogy befagyjon a kondenzvíz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1028 üzenetére
Nem a fűtés miatt nyomom be a klímát, mert reggel, indulás előtt járatom a motort, hogy mire kiérek, addig meleg legyen, kabátba nem szeretek kocsiba ülni.
Utána pedig ha klímát lekapcsolom, max fél perc, és rögtön párásodik, ha meleget fújatok, max fordulaton, akkor is. Ha ablakot leengedem, elmegy a pára, bejön a hideg, felhúzom, hideg marad, pára visszajön.SpeedR: Engem is nem gyengén felb#szott... Nem tudom, hogy forgalmi, törzskönyv hogy lesz elintézve, mindenből az eredeti volt benne. De szervízkönyvből eredetit se tudom, honnan szedek...
Kerekekre úgy jött ki a 170k, hogy nemrég kiszúrták a gumikat, aztán újra ugyanolyan gumik kerültek rá, 4db, darabja 30k körül volt, 4db eredeti opel dísztárcsa 12.000, az 132.000, plusz a 4 új acélfelni darabja 8-9k körül volt, szóval durván 170k.
Ma, hogy jobb legyen, meg úgy néz ki, a klíma beszart. Lámpa ég a gomb mögött, de párát nem viszi le, és nem is lehet hallani, hogy a klíma kompresszora, vagy ventije dolgozna, ha benyomom.!Overdose!: Annak vagyok a híve, hogy minden legyen a kocsiban, ha valamikor kell, bárhol, bármikor, ne kelljen keresgélni. Táskámat hagytam már el, benne bankkártyával, személyivel, taj kártyával, meg a többi aprósággal együtt, legalább 2-szer, kocsit még nem hagytam el.
Meg fogok őszülni, mire minden papírom meg lesz. Na meg mikor a biztosító fizetni fog...
Legalább fél év lenne, ha fater elintézi, megvan 2-3 hónap alatt. Talán.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #1032 üzenetére
Nem csak hogy szárazabb levegőt fúj, ha hideg van a kocsiban, ha meleg, párátlanításra kapcsolsz, a klíma indul, és kb 15 másodperc alatt leszedi a párát a szélvédőről...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #1042 üzenetére
Őszintén, mit vársz ezektől az idiótáktól. Szerintük ez nem biztonságos: stabilabb erősített futómű, nagyobb átmérőjű kerekek, mögötte erősebb fékekkel, bi-xenon lámpák (nem mókolt szar, vw tuareg gyárija), stb... Hát no comment. Inkább cseszegetnék azt akinek gőzmozdonyt megszégyenítő kormot fos az autója maga után, 500dB-el szól a folytás nélküli kipufogója vagy éppen szemmel láthatólag bontásra ítélt szétrohadt szarral közlekedik nap mint nap ezzel veszélyeztetve saját, a vele utazók és mindenki más testi épségét.
Magyarországgal az a baj, hogy minden szinten idióták ülnek vezető pozíciókban. És ez ~20éve a gengszterváltáskor sem változott és nemsoká a kormányváltáskor sem fog. Újabb idióták ülnek a jelenlegi idióták helyére és minden szépen folytatódni fog pontosan ugyanígy. Komolyan mondom kéne egy afrikai rendszám...
#1046: Nem kell gyalogolni. Kap egy útvonalengedélyt hazáig. De a rendszámról matrica már a (nemi)szerv-nél marad.
[ Szerkesztve ]
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1069 üzenetére
Szép és jó, hogy gurulva hűl le. Mint írtam is, abszolút életképes megoldás, ha manuális váltó van a kocsiban. Beteszed üresbe, majd elgurul. De az ilyen autók 90%-ban automata van, azt meg nehezen teszed üresbe.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1071 üzenetére
Sejtésem szerint az injektorok sokkal kisebb mennyiségű benyát lapátolnak be, ezért kevesebbet mozognak a dugattyúk, ergo kevesebbszer fordul a főtengely, ergo esik a fordulatszám.
De lehet, hogy nem így van.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1073 üzenetére
Ezt nem értem továbbra sem. Ha nem megy semmi a dugattyúnak, akkor az maximum a főtengely lendülete miatt forog tovább. Nem?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #1101 üzenetére
Bazzeg... mekkora kretén ember lehet ez...
,,meg akartam csinálni a kocsit a tavaszi talikra igazi tuningos verdává, mint a Need for Speed nevű játékba" FAIL
,,a terv, hogy megcsináljuk turbósra az autót, mert úgy sokkal jobban megy, meg akkor meg lehet csinálni azt a bikafújást is ami a Halálos iramban volt." FAIL
,,Sikerült is beindítanunk a kocsit, de a motor nagyon fulladozva jár, és ha gázt adunk akkor lefullad, pedig mindent jól raktunk össze az autóban." FAILA válasz mindent visz.
magánvélemény: az ilyen áramot vezessen ne autót.
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #1121 üzenetére
Hát nem tudom, hogy mit csesztek el vagy sem, de ez az osan 98-as olyan, mint az álom. Ritka jól megy tőle a fostaliga.
Lehet, az is számít, hogy előtte volt egy kis e85 tisztítás, de komolyan mondom, le a kalap előtte. Alig bírtam bejönni, eddig csak élvezkedtem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
!Overdose!
őstag
válasz VR6-Fan #1293 üzenetére
Ha csak a műszeregységgel van problémád, akkor több, mint valószínű, hogy tudok segíteni, de ha az autó is kell hozzá, akkor már messze vagyok. (Békéscsaba)
Voltam a a héten a Timur utcában a Patentdepoban. Van valami VW szerelő abban az utcában? Több átalakított VW-t is láttam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ck.
addikt
válasz VR6-Fan #1423 üzenetére
Tegnap sikeresen elhagytam/lelopták az egyik gyári dísztárcsám... 5 ezer pénz az új, persze csak 1 db, szeretem ennyire szórni a pénzt. Ha enyves kéz áll a háttérben, remélem hűen kiszolgálja újdonsült gazdáját, míg le nem lopják neki is, a másik 3-mal együtt...amir remélem mihamrabb bekövetkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest