Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
jano_77
nagyúr
válasz
simonjoe #31400 üzenetére
Köszi, keresek majd ilyen kiszedőt.
4G-s kit esetében tud nekem segíteni vki, hogy hogyan működik pontosan?
Milyen nanoSIM kártya kell hozzá? Teljesen új száma kell legyen vagy az én telefonszámomhoz kapcsolódó? Ne nevessen ki senki, tényleg fingom nincs hogy működik.
Vegyek bármelyik Auchan, Tesco vagy bármilyen boltban egy pre-paid kártyát és azt tegyem bele? Hogyan csatlakozik a kamera hozzá? Ez nincs benne a 4G kit leírásában. -
-
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #29888 üzenetére
Hát én arra értettem hogy
Egyik helyen 38e Ft és 1év garancia
Másik helyen 40e Ft és 2év garancia (és esetleg lehet venni még évet)
Akkor én már biztos hogy meggondolnám és a 2éves garanciával vennémÉs nagyobb régebbi üzletek nem igen hiszem hogy ne intéznék el la garanciát, ha máshogy nem pénzvisszatérítéssel
És nem is beszélve az ettől drágább kamerák, nekem mondjuk rettentően rosszul esne hogy mondjuk egy 90e Ft-os kamera 13hónapba megadja magát, és olyan helyről vettem ahol csak 12hó garanciát adnak
Annak idején a Samsung tv-hez még lehetett venni +24hónap garanciát, 179e Ft-os tv esetén fizettem azt hiszem 14e Ft-ot
És úgy alakult hogy három és fél évesen élnem is kellet a garanciával, kijelzőt és tápegységet cseréltek a tévében
Fú el se hiszem, most volt 1 hónapja hogy 9éve használom a tévétVan az a pénz összeg ami megéri a hosszabb garanciát
(#29889) Debilon
Pozitív irányba eltérhetnek a boltok forgalmazók
-
Qtya123
őstag
válasz
simonjoe #29718 üzenetére
Elhiszem - főleg neked, mint villanyászatban jártas embernek - hogy nem történik semmi, de mivel fogalmam nincs, hogy mi tudja megzavarni a működését, vagy bármiféle feszültségingadozás lehetséges-e ott (és annak van-e rá hatása), ha rajta van egy hw kit, vagy úgy egyáltalán bármi gixer. És azt sem szeretné az ember, hogy a légzsákról cummantott részen olvadjon esetleg a biztosíték a dashcam hibája miatt, így szerintem érthető, hogy nem ezeket a területeket, vagy mit tudom én egy motorvezérlőt, vennék "célba" hanem olyan egyszerűbb köröket, mint a beltér világítás.
Én csak abból indulok ki, hogy egy gyengébb akksi is, ami még indít, már tud egyes autóknál egy raklap hibakódot generálni és ott sorakoznak kiolvasáskor. Ezért gondolom logikusabbnak, hogy a minél egyszerűbb/érzéketlenebb részekre menjen a kötés.
Lehet, hogy szakmailag semmi értelme, de nyugodtabban aludnék.[ Szerkesztve ]
-
torma99
aktív tag
-
sambenez
Topikgazda
válasz
simonjoe #29049 üzenetére
A talpa amivel a szélvédőre rögzíted az ugyanaz ha jól láttam a képeken, aliexpress alapján azt mondanám az rc06 csatija jó hozzá.
-
at11
aktív tag
-
herdsman12
őstag
válasz
simonjoe #28963 üzenetére
Tőlem aztán lazulhatsz, de gáz, ha nem érted azt az “egyik oldalt”.
Persze tuti, hogy érted, csak, hát a szakmai fölényedet muszáj bizonygatnod.
Ha dobsz erre is egy frappáns választ, akkor írjál pár szót arról, hogy miért jó direktbe (biztosíték nélkül) kötni egy ilyen kamerát. -
at11
aktív tag
válasz
simonjoe #28955 üzenetére
Nem igaz, nem mindegy melyik a biztosított oldal, a biztinek két oldala van, csak az egyiket biztosítja, ha valaki a másikra köt, mondjuk az elterjedt rátekerem a drótot a bizti lábára ingyenes biztosíték csapoló módszerrel, máris készített egy időzített gyújtóbombát a kocsijába. Ez pl. kritikus dolog.
-
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #28955 üzenetére
Hát ha elég egy akkumulátor kivétel hogy egy kocsiban kimenjen a óracsoport egy része akkor mi nem elképzelhető
Öcsém 2006-os Kia Ceed kocsija járt így, és ez egy elég idős kocsi nem sok elektronikával, egy sokkal újabb autó tele elektronikával meg lehet még kényesebb
Vízhőfok és a üzemanyag jelzés ment ki, óracsoport cserével volt orvosolható
(És nem egy márka esetén is halottam már ilyenről hogy megtörtént)Azért az se buli ha valami komfort modul bolondul meg, nem is beszélve egy vezérlő egységről
Én nem vágok minden kocsit, nem tudhatom hogy melyik típus mennyire érzékeny, és nem fogok olyan tanácsot adni ami kicsit is veszélyesebb a üzembe tartásra, nem is beszélve az anyagiakat
És én meg is említem hogy én biztos nem kockáztatnékA tanácsom a kürt volt, na most ha valami oknál fogva a kamera vinné magával a kürtöt is, anélkül azért beindul a kocsi, és biztonságosan közlekedni is lehet vele
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #28729 üzenetére
Könnyen jött pénzt el lehet szórni így is
Csalvertikalt reklámozza, szinte minden második videója valmilyen reklám videó, az agyhalott nézői tolják neki a pénzt támogatásba mintha kötelező lenne(már bocs)
Ezeknek könnyű az élet így, kíváncsi lennék hogy adózza le[ Szerkesztve ]
-
Braga2030
kezdő
válasz
simonjoe #28679 üzenetére
Amit mondasz nem csak számítógéppel kivitelezhető. Minden autónak van egy úgynevezett szerviz üzemodódja amit " rejtet,, kombinációkkal lehet előhozni pl megadott számú és sorrendű pedál és gombok vagy karok mozgatásával érhető el. Nekem is az insigniában azt mondták,hogy csak géppel lehet és szervízbe kell vinni. (ami elég vaskos összegre tud rúgni ugyan is ez a típus 15-30 ezer alatt ledarálja a hátsó betéteket. és kb 60-80e egy csere.) Én sem tudtam és utána néztem pl német fórumokon ahol páran leírják hogy hozható elő a szerviz mód és hogy lehet számítógép nélkül is kicserélni.
Jelen esetben megy a tanácskozás is a biztosíték táblázatról ,mert eddig még senki nem írt konkrét számot,hogy mire érdemes kötni a dascamot. Ami infot eddig mondtak az hogy obd-n keresztűl, na de akkor az a csatlakozó is mindig le van foglalva ami nem biztos hogy négykézláb ötlet.Még az a srác sem tudott értelmes választ adni aki a dpf monitort csinálja a kocsikhoz. -
BBéci
legenda
válasz
simonjoe #28679 üzenetére
Rendben, kiegészítem az előzőt azzal, hogy csak az elülső fékről van szó. Hátulsót szakemberre szoktam bízni, szerencsére elegendő 120-130000 kilométerenként. A mellsők feleannyi alatt kopnak el.
Motorolaj, akkumulátor, pollen- és légszűrőcsere is megy sk. Sőt, az utastér szellőztető ventilátor cseréjét is magam oldottam meg pár hónapja, mert sajnos csak 6 évet bírt. -
Braga2030
kezdő
válasz
simonjoe #28658 üzenetére
Nem az izzócseréről van a szó egy kocsi elég sok elektronikát tartalmaz és tele nagyon érzékeny chip műszer stb... Arról nem is beszélek ha valami nem azonnal üti ki a fejét hanem menet közben akár még baleset is lehet belőle. Másfelől az akkumulátor is lemerülhet zárlat és egyéb okok miatt ha utólag van rosszul tákolva valami.Szerintem egy akku a pótkerék környékére lenne a megoldás egy kisebb kapacitás amit időnként az ember feltöltene. Vagy akár menet közben mikor megkapja az áramot a szivargyújtóból feltöltené azt
-
sambenez
Topikgazda
válasz
simonjoe #28244 üzenetére
Nekem nagyobbnak tűnik az új, plusz usb-c. Szóval egy az egyben csere szerintem nem lehetséges. RC12-es hátsó kamera kell hozzá.
Itt a 70mai hátsó kamera választék.
Szóval az is cserés. -
at11
aktív tag
válasz
simonjoe #28061 üzenetére
Legális Ausztriában is, feltenni nem szabad a videót a netre és ha kérdezi a rendőr, nem bizonyíték gyűjtésre van, hanem az utazást visszanézni otthon, saját célra.
Portugálok nem tudom mit gondolnak, egy Tesla vagy BMW tele van kamerával, rögzítenek is, baleset esetén vissza is nézhetőek a felvételek. Gondolom nem csak lovaskocsival járnak ők sem, hogy ne legyen kamera az ilyen kocsikban. Jó, hogy a mobiltelefon kameráját nem kell leragasztani. Ilyenkor mindig az fordul meg a fejemben, hogy a rendőrök félnek attól, hogy ellenük használnák fel a felvételt, pl. hogy indokolatlanul büntetnek.
-
Essejó
veterán
válasz
simonjoe #27327 üzenetére
Ééértem, szóval szerinted a leállítás után egy üres bevásárló kocsival állok a kocsi mögött és gyujtok rá.
A G szenzort még aláírom mert nemsokkal előtte csuktam le a csomagteret.
Egyébként ugye be is mondja angolul amikor leállítom a motort, hogy 5 perc múlva indítja a parkoló módot, szóval szó nem lehet arról hogy a leállítást követő pár percben készült a felvétel. Egyébként a Parkolás mappában van egy rakás felvétel arról, hogy elment egy kocsi mögöttem, vagy emberek tolnak megrakott bevásárló kocsit. Ráadásul motor indításkor mindig mondja, hogy esemény volt nézzek videót.link -
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #26789 üzenetére
Hmm akkor lehet nállam nem volt áttálítva, csak most hogy új telefonra költöztem pár hónapja magyar nyelven települt, mert most használtam azóta először az app-ot
Ha jól értem így éjszakai munka után irónia volt a lámpára ugye.
Szerintem elég jól villágít annak ellenáre hogy 2005 a kocsi és a lámpa is, mattulva még nincs de pöttyök vannak rajta.
És még extra izzó sincs benne hanem egy olcsóDe a tompítottat én már feljebb tekertem mert nekkem túl közelre hordott.
-
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #26760 üzenetére
Amúgy ez az akku para még nagyon régről származik, mikkor a gyártók még csak úgy a polcról megmarad kis akkukat raktak a kamerákba majd előfordult hogy a polcon olyan volt ami úgy volt gyártva hogy nem bírta a meleget, és igen púposodott
De ez olyan 2012-2013-2014 környékén volt
(Akkor még a kamera hamisítás is igen gyakori volt, na és egy hamissal bármi megeshetett, G1W kamerák na azt hamisították rendesen)Azóta már sok víz lefolyt a Dunán és a gyártók elkezdtek direkt autós kamerákba szánt akkukat használni, aminél már gondoltak erre
Persze előfordul hat bármi, akku púposodás, de a kapacitor púposodás isÍgy mára már akku vagy kapacitor oly mindegy
Amúgy talán a kapacitor a téli használtba jobban számít főleg mondjuk Finnországba ahol nem január hónap a tél, és ott azért van tartósan -10 alatt, mert az akkumulátorok az tényleg nehezebben viselik(hideget), mint egy kapacitor, és az nem igazán jó ha baj esetén nem tudja lezárni a felvételt mert hidegbe meghalt az akku
Nálam 2018-ban került a szélvédő mögé egy 70Mai (D01) (1S elődje), télen hidegben szokott panaszkodni hogy az akku már gyenge
De köszöni szépen jól van[ Szerkesztve ]
-
Yamahás
junior tag
válasz
simonjoe #26746 üzenetére
A Kamera az megy most is,sima kábellel. Csak ezzel a KIT-el nem. Működik,majd egy-két leállás után már nem kapcsol vissza. Gondoltam hátha más is járt már így.
P.S. De hogy is.
Amiket írtál,az nagyrészt helytálló, legalábbis nekem. Nálam sem mérvadó,hogy akku v.s. capacitor, stb.
Az én véleményem: hogy sokan sokkal több elvárást támasztanak a kamerák felé,mint amire valók.
Beszereltem, visszanéztem pár helyzetben,és megállapítottam,hogy ha szükség lesz rá( remélem nem) látni fogom a felvételen azt,amit szeretnék,vagy amit kell. Észrevétlenül tegye a dolgát elöl-hátul, néha bekukkantok a tükör mögé,hogy működik-e (ahogy most is tettem,mikor kiderült,hogy nem jó), néha megnézem,hogy van-e frissítés rá.
Nekem ez az autós kamera.
Boldog karácsonyt. -
victorhun7
tag
válasz
simonjoe #26737 üzenetére
Nem hittem volna hogy az aksi VS "Capacitor" benyögésem ennyire nagy háborút vált ki.
Én csak azért vetettem fel mert lehet be nyeltem ez a marketing dumát.
De már volt olyan esett hogy egy lítium akkumulátoros eszköztől gyulladhatott ki a kocsi ezért félek.[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
válasz
simonjoe #26733 üzenetére
Nem értem, inkább olvasom az itt leírtakat, éppen azért járok ide, hogy vásárlás előtt hasznos infókat szedjek össze.
Szerinted mennyivel vagyok előrébb, hogy már tudom, hogy hiteles villamosmérnök vagy, láttál már szétrobbant kapacitort, nem 105°C van ráírva a gagyi kondenzátorokra valamint létezik termikus átütés.
Azért annyira nem szakmai topik ez, hogy itt egymást szédítsük az elméleti ismereteinkkel.
Inkább tapasztalatokat kellene megosztani a különböző kamerákról, na ezért is kérdeztem "nem okosan", hogy mizu. Melyik kameráknál van gond a 105 fokkal meg a termikus átütéssel, mert ezekről értekeztél éppen.
Nem tudom mit nem értesz ezen, tipust kell választanom vásárlás előtt. -
Hauptmann
addikt
válasz
simonjoe #26733 üzenetére
Aztán abba a beszélgetésbe bekapcsolódott valaki, aki megvette a Honda gyárit a Honda boltból, 3 évet bírt ki, tökéletes töltési rendszerrel. Itt csak arra akartam utalni, hogy van, aki csak azért is mondogatja a saját igazságát, mert hisz benne/fanboika, ha meg ellentmondanak neki, jön a fellengzős duma, sértődés, hiszti.
-
saril
senior tag
válasz
simonjoe #26708 üzenetére
Villamosmérnök vagy?
Akkor miért nem beszélsz magyarul?
KONDENZÁTOR, egyszerű, nem? és a gagyibb kondikra is az van írva hogy 105 fokig jók, akkor miről beszélsz?
A Li-Ion-nál meg 60 fok max, de már ott is gyatra és instabil lehet...Megint száraz tények, tudom ettől habzik a szátok és a betérőknek félrevezető
de a Kondi sokkal jobban bírja a hőt és kevésbé veszélyes egy meleg nyári nap, mint akármelyik akku.
-
sambenez
Topikgazda
válasz
simonjoe #26693 üzenetére
szaki58: Itt egy teszt nézzétek meg aztán eldöntheti megfelel-e neki.
-
at11
aktív tag
válasz
simonjoe #26090 üzenetére
3 parkoló módot tud a VIOFO, timelapse választható fps-sel, modion detection, azaz a kép változását figyeli (állítható érzékenység) mozgást keresve) és low bitrate. A timelaps teljes felbontással készít képeket hang nélkül, a low bitrate pedig hanggal, jobban tömörítve. Szerintem a timelaps a legjobb opció, de kinek mi.
-
TheProb
veterán
válasz
simonjoe #26092 üzenetére
Viofo app-ot nagyon köpködik a neten. Ez számomra elég kardinális dolog, szóval kihullott a rostán sajnos.
Eléggé dilemmázok, hogy milyen cam-ot vegyek. A800S-nél ha jól értelmezem, akkor nem tudja az app a timeline feature-t, mint az m500 esetében. Utóbbihoz meg nem lehet hátsó kamerát kötni.
-
pakfong
tag
válasz
simonjoe #25301 üzenetére
Najó, de mi a tanulság?
Az A800s-hez tartozó hw-kit 11,4V-ig engedi meríteni az akksit. Mértél alacsonyabb értékeket? (egyébként már a 12V is necces indításnál, asszem ezt te is írtad korábban)
Linkelted ezt a töltöttség jelző kütyüt. Ezenkívül multiméterrel nem mértél rá az akksira?
Azt se találom normálisnak, hogy 200km után 82%-os az akksi állapota (amennyiben ez valós érték). Generátor, fesszabályzó rendben van? -
B.i.L
senior tag
válasz
simonjoe #25254 üzenetére
Mozgásra indul igen,nem is tudom mennyit vett fel,aztán hazaérve töröltem a felvételeket.
Csak a jövés-menés volt rajta,magyarul : ajtón be,aztán ki.256 gigányi jövés-menés
Szerencsére a mozgásérzékelés jól működik,ha “inzultus” lenne,akkor védett állomány lesz belőle[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
simonjoe #25000 üzenetére
mire gondolsz? elsőre hw kitel szerettem volna beköttetni a kamerák, utána szimpla szivargyújtó megosztás és csak gyújtáson használva, most megkértem a hw kitet, azt mondták, hogy nem basztatja az akkut
most akkor mi az igaz?
engedi úgy merülni, hogy meg se makkanjon? vagy ettől azért nem kell félni?
-
-
WaterWave
veterán
válasz
simonjoe #24742 üzenetére
Látszik nem értesz hozzá
Elindulsánál jó, mikor kezedben a táv, fejeden a szemüveg és nem kell ki be kapcsolgatni a kamerát, hanem hangutasításra elindul, és mikor leszállsz a drónnal akkor hangutasításra lekapcsol...Főleg a drón elötti mountban (ami megvédi a kamerát és tudod rögzíteni a drónhoz) nehezebb nyomogatni a gombokat.
De eltértünk a topik tárgyától -
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #24604 üzenetére
Az nem megoldás hogy az akut kiszedjük , mert ugye akkor nem menti az utolsó felvételt nem tudja lezárni
Azért egy balesetnél elveszíteni e miatt pont az utolsó felvételt hát nem buli.......
Nekem 2018 nyara óta a szélvédőn csücsül egy 70Mai (D01) (Ez a 70Mai 1S elődje), napon jól bírja
Télen már pár éve leállításnál sípol hogy az aksi nem az igazi (Bár még meg se néztem hogy ettől függetlenül rendesen menti e a utolsó felvételt, meg dogom tenni ha már így eszembe jutott )[ Szerkesztve ]
-
BRIKLY
veterán
válasz
simonjoe #24478 üzenetére
Köszi!
Ez még öreg, 2000-es évjárat. De lehet,hogy már mókolták,ezt nem tudom,nem az első tulaj vagyok,így vettem.
HW kit tervben van, először az "alappal" akartam kezdeni,ezt a kütyüt találtam ami nem túl drága,de ténylegesen ellátja a feladatát.Kártyát azért nem tudom eldönteni,mert nem tudom mennyi időnyi videó fér rá a 2 kamerával. Sosem volt még ilyenem,de egyre nagyobb hasznát érzem,mivel elég sok olyan eset van hogy vagy oldalról,vagy hátulról épp hogy nem jöttek belém... Nyugottabb lennék ha lenne felvételem ha megtörténik a baj, nem esne jól ha több milliós autóval belém jönnek,és rámfogják.. de szerintem itt nem kell mesélni ki miért vesz ilyet.
Parkolóban persze valószínűleg nem az én 3-400eFt-os autóm lesz amit betámadnak,de én ezt is féltem,hiába másnak ezek csak fillérek.
-
őstag
őstag
válasz
simonjoe #24353 üzenetére
Nem kifejezetten erre van, inkább akciókamerákhoz, de simán lehet vele. Nekem nem látott GPS adatokat (Garmin kamerával) és néha, főleg a lejátaszási sebesség változtatásakor lefagyott, úgyhogy nem nyűgözött le, de egyszerű a használata. Van egy Create video gomb és a kijelölt mappából drag&drop berakod a fájlokat. Tudod vágni, gyorsítani, lassítani, átmenetet, effekteket, feliratokat használni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
őstag
válasz
simonjoe #24350 üzenetére
Csak pár a teljesség igénye nélkül:
Dashcam Viewer ingyenesen csak két fájlt kezel egyszerre. A legolcsóbb fizetős verziója 35$
Ingyenes a Garmin VIRB® Edit
Alternatíva lehet az Animotica, itt a pro verzió fizetős, kb. 5.500 ft -
BBéci
legenda
válasz
simonjoe #24315 üzenetére
Van, de a szivargyújtó foglalt és nem viselnék el még egy oda haladó vezetéket. Azt az ottlévőt is szeretném eltüntetni. Mint már írtam, a középkonzolon lévő USB aljzathoz csatlakoztathatnám, de az sem esztétikus, nem komfortos.
Pont ezek miatt halogattam a kamera beszerzését, számomra baromi nyűgös. Ha nem lennék annyira zsugori, mint amennyire az vagyok, bevinném a Porsche Pesthez az ismerős villanyászhoz. -
.Sziszi.
csendes tag
válasz
simonjoe #24019 üzenetére
Jó ötlet a gyakorlati teszt.
Pláne, ha mondjuk 5°C-os környezetben (is) tesszük.Engem eddig még nem győzött meg a HW kit 11.4V feszültséghatára, pláne télre.
Egy normál savas akku nyugalmi feszültsége 20-25°C esetén:
-teljesen töltött állapotban ~12,72V
-75%-on ~12,4V
-50%-on ~12,2V
-25%-on ~12V
-11,7V alatt lemerültnek tekinthető
Ha a hőmérséklet alacsonyabb, kapacitásvesztéssel is számolhatunk.Sajna a 77Ah-s akku már új korában sem volt 100%-os kapacitású, de ezt méricskéléssel meg lehet(ne) tudni. Teljesen töltött állapotból úgy meríteni 10,5V-ig, hogy "megszámoljuk" a kivett energiát.
-
bul07
nagyúr
válasz
simonjoe #23953 üzenetére
Time-lapse, csak mozgásra indul. (ez a mostani frissítéssel lett elérhető)
Szerintem ez inkább így
Time-lapse, ha folyamatos működés leáll akkor parkoló módban másodpercenként csinál egy képet majd ebből ment egy folyamatos videót. Ha pedig aktiválódik a Surveillance mód akkor egyből menti. És ha a Surveillance mód újra alvóba megy akkor újra elkezdi a egy másodpercenkénti kép készítést és videóba mentést.
(nem kell mozgás folyamatosan csinálja)[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz
simonjoe #23950 üzenetére
Na most álljunk meg. Ez nem menet közben van!
Timelapse akkor van, ha hardwire kábellel van bekötve, és levesszük a gyújtást. És a parkolási mozgás figyelés is. Gyújtáson meg veszi rendesen a videót.
Azt viszont nem tudom, hogy a timelapse is annyi perces videókat csinál mint amennyi a menet közbeninél van beállítva, vagy fix 1 perceseket, mert a linkelt kézikönyv 1 percet emleget. -
Upo
addikt
válasz
simonjoe #23945 üzenetére
https://xiaomi.hu/custom/xiaomi/image/data/srattached/xiaomi-70mai-dash-cam-pro-plus-a500-manual-hu-xiaomi.pdf
Másodpercenként vesz egy képkockát. Egy egy perces timelapse videó az fél óra. Mellette ugyanúgy mehet a mozgás érzékelés. Azt írja a könyv, hogy rezgés esetén menti a timelapse-t, megcsinálja az emergency videót, majd folytatja a timelapse-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Túra és kirándulás topic
- Grim Dawn
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen routert?
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 gen4 I L14 gen4 I P14s gen4 GYÁRI MAGYAR billentyűzet. ÚJ BONTATLAN!
- Samsung Galaxy S23 8/256GB, Mekímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung M7 43" 4K Smart Monitor/TV
- ASUS PRIME Z270-A + Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU 3.4 GHz + 16Gb DDR4 RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest