- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
BanNor
csendes tag
Sziasztok!
Vettem egy ASUS X550c típusú notebookot tegnap, hozom haza, hogy rátegyem a rendszert és a BIOS-t sem tudom behozni. Gyárilag FREEDOS van rajta. Benyomom a bekapcsoló gombot, és semmi.... Pedig a boltban előttem hozta be a BIOS-t a csávó fél órája!
Bekapcsolom, és kicsit világosabb fekete képernyő áll, (tehát a monitor működik) még az ASUS logó sem jön be... Hogyan állítsam be a BOOT-ot? Nem tudom behozni a BIOS-t...
Segítsetek, 2 napig nincs bolt, el vagyok keseredve...
-
BanNor
csendes tag
Heló!
Viszonylag kezdő vagyok notebook vásárlás terén, azonban rászántam magam a vásárlásra, most venni fogok egyet, csak nem tudom hogy hol kezdjem a keresést, és hogy mit érdemes nézni, úgyhogy egy kis segítségre lenne szükségem!
A gép az alapvetőnek mondható műveletek mellett (Office, Net - Youtube, DVD írás stb.) leginkább kisebb gépigényű játékok futtatására kéne...
A notira kb. 200 ezret szánnék. Azt mondták nekem, hogy Magyarországon HP-t, Lenovo-t, Dell-t és Toshiba-t érdemes venni, mert megbízhatóak és magyar szervizük van. Ez igaz?
Szóval jelenleg milyen gépet ajánlotok, hogy azért játszani is lehessen rajta kisebb teljesítményű játékokkal is? (COD 2, Need for speed carbon, shift pl.)
Valamint mi az ami megemlítendő laptop vásárláskor? Mit kell figyelembe venni, ami a hardver részét illeti? (pl. jobb 2 GB DDR3-as RAM, vagy jobb 4GB DDR2-es, meg ilyesmi dolgok...)
Köszi! HA PRIVÁTBAN VÁLASZOLNÁTOK, AZT NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Jövedelem