Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
MightyEagle
#27210
üzenetére
ÜFSZ max aki tud segíteni, de nem véletlenül adták....
-
MightyEagle
csendes tag
válasz
MightyEagle
#27204
üzenetére
Rögtön az elején el is akadtam.
Regisztrációs azonosítót kér,amit a regisztráció után e-mailben kaptam meg.Ami már rég nincs meg.
Ezt az azonosítót le lehet valahonnan kérni? -
szabonagyur
félisten
válasz
MightyEagle
#27204
üzenetére
Akkor netes formanyomtatvány kitölt és várod a pénzed.
-
szabonagyur
félisten
válasz
MightyEagle
#27202
üzenetére
Be volt regelve amikor vetted? Nem minden vásárlásra vonatkozik.
-
HoaryFox
őstag
válasz
MightyEagle
#27185
üzenetére
Már hogyne lenne lehetséges? Aminek alaplapja van, annak cserélhető

-
Raruh
tag
válasz
MightyEagle
#25194
üzenetére
Hasonlóan vagyok a saját Asus notebookommal. Már olyan téren, hogy a boltból a gyártóhoz küldtek, a gyártó meg hülyének néz. Én az arany középutat válaszottam, írtam egy minden részletre kiteredő e-mailt a szervíznek. Garancia lévén, bármilyen problémát nekik kellene orvosolni. A gyártó és a bolt is oda küldené úgy is a készüléket, miért ne mennék egyenesen hozzájuk. Ajánlom neked is, hogy próbáld meg felvenni a kapcsolatot a szervízzel, érdeklődj náluk a teendőkről. Elég rossz fényt vet ezen melléfogásuk a windowsra, illene gyorsan orvosoliuk a helyzetet.
[BP ASUS márkaszervíz] -
MightyEagle
csendes tag
válasz
MightyEagle
#25194
üzenetére
Használtam win xp-t,7 et,8 at,egyik se tetszett.2 éve Macet használok.Most szükség lett volna egy Windows-os gépre,és ez lett belőle.Mindenféle belepiszkálás nélkül letöröltem a rendszert.
Telefonokon miért tudják eldugni a recoveryt?Gépen nem lehetne?
Ja és azt mondta a bolt,hogy azért nem reagált semmire órákon át a gép,mert a fedél lehajtásánál,és a bekapcs gombnál is az alvó állapot volt megadva.Érdekes hogy bármelyik gép visszakapcsolt egy gombnyomással,csak ez nem.Legalább 10 levelet írtam a gyártónak.Azt mondták,hogy csak a boltban reklamálhatok.Mentem a boltba,azt mondták csak a gyártónak írhatok.
És szépen elhúzták az ügyet,már nemcsak a 3 nap,de lassan az 1 hónap is eltelik -
Raruh
tag
válasz
MightyEagle
#25192
üzenetére
Szerintem tedd újra a rendszert, üsd be a kapott serialt, és friss winfossal vidd be nekik, hogy elállsz a vásárlási szándékodtól. Vagy cserélniük kell a gépet, vagy visszaadni a pénzedet. Nem zavarhatnak el másra kenve a dolgot. Egyébként hogyan vásároltad a gépet? Személyesen, vagy rendelve lett? Ez a határidők szempontjából fontos lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Újszerű ÉRINTŐS Dell,FullHD IPS i7 8665u(8x4,8Ghz)IntelUHD,16-32GB RAM,512SSD,Új akku
- Hófehér,megkímélt Asus 15,6",Intel(2,4Ghz)akár 1TB SSD,jó akku, nagyon szép
- Nagyon szép,megkímélt Asus 15,6",Intel(2,58Ghz)akár 1TB SSD,nagyon jó akku
- ThinkPad.15,6",FullHD IPS,8.gen.core i5 (8X4,0Ghz)16-32GB RAM,256-512SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB ÚJ Zalman T4 Plus 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Lenovo V15 G4 FHD i5-13420H 4.6Ghz 8mag 16GB RAM 512GB SSD Intel UHD Graphics XE Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 16GB NZXT H700 Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Pyttawrx
