Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Almos

    aktív tag

    Sziasztok!

    Egy kis update az NSE történetnek:
    Pénteken fogtam magam, és lementem Fehérvárra, megkerestem a Raktár u. 2-t, ami elvileg az NSE Hungária Kft címe. Meg is találtam, ez az Albacomp ipari telepe, ahol a portás nagyon kedvesem elmagyarázta nekem, hogy az NSE csak papíron van oda bejelentve, és telefonon kell őket hívni, csak úgy lehet őket elérni, többet ő sem tud, mert erre utasították a főnökei.
    Ezek után felhívtam az NSE-t, ahol 3.-ra fel is vették a telefont, egyébként 45 mp zene után mindig megszakadt a vonal... A hölgy elmondta, hogy ügyfelet személyesen nem fogadnak, hanem csak futárszolgálaton keresztül lehet kontaktusba kerülni velük. Én mondtam neki, hogy csak a DVD-meghajtóval van problémám, meg amúgy sem akarom futárszolgálatra bízni a gépem, meg amúgy is fehérváron vagyok, de nem volt hajlandó megmondani hol vannak, illetve csak azt hajtogatta, hogy a főnökei utasítására azt kell mondja, hogy nem fogadnak ügyfeleket személyesen.
    Ezek után felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy megteheti-e azt egy szervíz, hogy a bejelentett címükön nem érhetőek el, személyesen pedig nem lehet kapcsolatba lépni velük, de sajnos nem bíztattak semmi jóval... Ugyanis szerintük én, mint az ügyfél nem szabhatom meg hogy a szervíz hogyan dolgozzon, nem kötelezhetem őket arra, hogy jelen legyen a javítás folyamán stb. De illetékesség hiányában is inkább a területileg illetékes jegyzőhöz irányított, hogy kérdezzem meg, milyen működési engedélyt adtak ki a cégnek...

    Jelenleg ennyit tudok, meg fogom keresni a fehérvári jegyzőt is hivatalos formában, illetve jogász ismerősömnél is még utána érdeklődök, hogy megteheti-e jogszerűen egy szervíz, aki ráadásul hivatalos és egyetlen márkaszervíz az országban, hogy nem fogad személyesen ügyfelet, mert ez így elsőre nekem igencsak egy fiktívnek tűnő cég eljárására hasonlít.
    Akik már küldtek a futárszolgálattal laptopot szervízbe, azoktól kérdezném, hogy kaptak-e egyáltalán bármilyen papírt, elismervényt, hogy átadtak egy gépet, illetve, hogy ki veszi át, milyen cég képviseletében, stb?

    Amit még meg fogok próbálni, hogy elküldöm szervízbe csak és kizárólag a kib@szott tsst dvd-t, meglátjuk mi fog történni... Ha ez sem jön be, akkor elmegyek a bécsi Asus szervízbe.

    Asusról pedig a véleményem, hogy mint informatikusként, és mint egy informatikai cég vezető poziciójában dolgozó ember, ezentúl egy darabot sem veszek belőle, az egész ismeretségi körömben mindenkit kifejezetten el fogok tanácsolni az Asus termékek vásárlásától. Tudom, hogy egy ekkora céget rohadtul nem fog ez meghatni, de részemről ennyit tudok tenni...

Új hozzászólás Aktív témák