A nissan ormotoros, ott elol a suly, a Porsche far, tehat hatul. A Cup kocsinal a hatso ARB nagy kell hogy legyen, hogy egyben tudja tartani kb a ket tengely kozotti terhelest. Mivel farmotor, hatsokerek hajtas, eleve nagyobb a traction hatul, teljesen mas setupot kivan, mint barmelyik mas auto.
A regi setupjaim hasznalhatatlanok, de ez meg okes is lenne. Ujra konfgioltam az agressivet es gyorsabb is vagyok mindenhol a Cuppal, mar olyan idoket lehet vele menni, hogy beferek a GT3 100% AI elleni futamokon a mezony hatso reszebe.
DE. Az auto viselkedese lett furcsa. En ertem, hogy ereztetni akarjak az uj gumi footprint es yaw hatasait, de elbasztak. Erre mondjak, hogy a kevesebb neha tobb. Tultoltak a viselkedest. Ugyanabban a kanyarban, egyik korben tul, masikban alul kormanyzott vagyok, PSI UGYANAZ!!!! Az egesz kocsi furcsa lett.
En imadtam a Cup-ot a jatekban, tobbet mentem Cuppal mint gt3-al. Imadtam, hogy ugyan van ABS, de szarul mukodik, hogy nincs TC, hogy nem ugy fexik az auto a kanyarokban es hogy rohadtul szamit a vezetes technika.
A Blanchimont egy gt3-al barmikor beveszed 250-el, Cup carrall csak akkor megy a 24x, ha jokor kezdesz kanyarodni. Ezek tettek szamomra szerethetove, tobb mullot a pilotan, mint a kocsin magan.
Most viszont az uj fizkaval kiszamithahatlan lett, rgo gagyi... Es erre szvsz patch sem jon, mert mindenki a gt3/4 el megy, szarnak a cup-ra.
Szamomra a jatek elvesztette a varazsat. Esetleg fel ev mulva eloveszem, hatha addig kijavitjak. Kar hogy nem lehet eladni.. Letoltenem ncorerol es csak azt a patchet tennem fel, amivel meg jo volt
Szerk: lag/stutter tovabbra is present. Minden jatekomat ujra teszteltem, makulaltlanul fut mind!! Csak ez az ipari hulladek laggol.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay