Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1501) ForRedGlory válasza 19ati93 (#1498) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Monza első kanyarban 150-es táblánál kezdek fékezni, bár nekem még setupom sincs, ami meg alap azt általában elbarmolom és még rosszabb lesz tőle. :D

(#1502) MPowerPH válasza tusi_ (#1500) üzenetére


MPowerPH
félisten

Legjobb ABS nelkul menni, akkor nem kell figyelni a savot.

Don't Tread On Me

(#1503) 19ati93 válasza tusi_ (#1500) üzenetére


19ati93
senior tag

Ezt észrevettem más videókban. Nekem ugye müködésbe lép az ABS, nekik nem. Akkor főleg ez a titok. Trail brakinget ismerem.

(#1504) 19ati93 válasza ForRedGlory (#1501) üzenetére


19ati93
senior tag

Én is kb az alappal (agressive preset) megyek mindig.
Fék pad 1-es, TC 2, ABS 4, és ennyi. :D

(#1505) tusi_ válasza 19ati93 (#1503) üzenetére


tusi_
addikt

A masik titok, hogy a kanyar entry elott kezd felengedni lassan a feket es hidd el, hogy befogsz fordulni. Be fogsz, raadasul gyorsabban. Alacsony sebességnél dolgozik ugyanis az ABS. :K

eat, sleep, play, replay

(#1506) tusi_ válasza MPowerPH (#1502) üzenetére


tusi_
addikt

Probaltam, sajnos rosszul van szimulalva. Az fek250 nel nem blokkol egy 1300 kilos autonal a valosagban, nem eleg erős, hogy ekkora mozgasenergiat megfogjon. Sajnos a gameben mar a legkisebb érintésre is blokkol. Porsche cup ozni szoktam, de sajonos nem realisztikus, ac jobb volt ebben

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1507) 19ati93 válasza tusi_ (#1505) üzenetére


19ati93
senior tag

Ok köszi a tippeket.

(#1508) macy válasza tusi_ (#1506) üzenetére


macy
addikt

Nem egészen értem amit írsz.

(#1509) tusi_ válasza MPowerPH (#1502) üzenetére


tusi_
addikt

Abs akkor jo, ha nem tudsz egyenes vonalban fékezni. Ha kozben fordulni is kell, akar minimalisan is, akkor a terheletlen - iv belso - blokkolni fog. Akkor jol jon az abs, raadasul a magasabb fokozoat. Monzaban 1 es abs el megyek, szinte csak egyenes vonalu fektav van, viszont pl barcelonaban 3 assal. Most AMG vel megyek a ligaban ;)

eat, sleep, play, replay

(#1510) tusi_ válasza macy (#1508) üzenetére


tusi_
addikt

Ha fekezel egy ekkora doggel, akkor mondjuk 260 kmh sebessegnel attolhatod a fekpedalt a motorterbe, nem fog blokkolni a kerek. Ha viszont lassul az auto, akkor csokken a mozgasenergia - tomeg x sebbesseg- es a fek mar megtudja allitani a kerekeket. Ezert a versenyzők is ugy fekeznek, hogy padlo, aztán amikor csökkent a sebesség, akkor lassan engedik vissza a pedalt, hogy ne blokkoljon a kerék. Rgo, nyomsz egy padlot es aztan csökkented a fekpedal nyomasat, de ugy, hogy meg mindig erosen fekezel, de nem csutkan. Sokat kelk gyakorolni, de nagyon hatasos. Ezt hijjak treshold brakingnek

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1511) macy válasza tusi_ (#1510) üzenetére


macy
addikt

Hát ez gondolom autó függő is, egy gt3-as versenyző épp azt mondta, hogy iRacing-ben lassan engedni kell fel a féket, a valóságban viszont végig padlóféket nyom a lambóban.

(#1512) tusi_ válasza macy (#1511) üzenetére


tusi_
addikt

[link]

eat, sleep, play, replay

(#1513) macy válasza tusi_ (#1512) üzenetére


macy
addikt

Szombaton itt volt ez a tökhaj Egerben, a Spar parkolóban ücsörgött az ütött-kopott sárga Mazdájában.

(#1514) 19ati93 válasza macy (#1513) üzenetére


19ati93
senior tag

:DDD :DDD :DDD

(#1515) PeAdam


PeAdam
tag

Azért a multiban az röhej, hogy 4 versenyből 3-szor belém jön, vagy kiforog elém valami agyalágyult és az Én safety ratingemből is ugyanúgy levon a rendszer a legkissebb koccanásnál is, holott esélyem sincs elkerülni. Azért erre vonatkozóan még dolgozhatnának a problémán mert 82 -ről most 77-re esett vissza a SA ratingem a sok balféknek köszönhetően. 80-as SA alatti szerókon meg annyira nem fasza menni, mert ott tényleg sok az amatőr, barom. Monzában is 1. kör 1. féktávon pole-ból indulva is át kellett vágnom az első sikánt, különben belém jöttek volna hátulról a 70-es szerón :W Szerintem ameddig nem tolom fel vagy 85-re az SA-t addig csak single playerben fogok menni.

[ Szerkesztve ]

Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB

(#1516) 19ati93 válasza PeAdam (#1515) üzenetére


19ati93
senior tag

Ismerős valamennyire. 99 SA-ra feltornásztam magam, aztán mostanában csak a hülye balesetek vannak és lement 90-re. Tegnap visszajutottam 93-ig. :DDD

(#1517) MPowerPH válasza PeAdam (#1515) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ezt en sem vagom... Szvsz hatulrol lebombaznak, es a te ratinged esik. Erre a megoldas a gyors alt+f4.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1518) guftabi96 válasza PeAdam (#1515) üzenetére


guftabi96
addikt

Én -lekopogom- mostanában egész jó versenyeket fogtam ki. Igaz ehhez nagyban hozzájárult az is, hogy sokszor meg sem próbáltam beleállni egy csatába, hanem inkább hagytam, hogy menjen az ellenfél, mert kb biztos kocc lett volna a vége, ha én nem hagyom magam.
Sajnos muszáj így menni, mert máshogy meg boxzsáknak használnak :(

Egyébként az utóbbi pár nagyobb update után nektek jelenleg melyik a kedvenc autótok?
Én azt vettem észre mostanában, hogy az Aston (az újabb Vantage) nagyon fekszik. Nem ezzel vagyok a leggyorsabb, mert pl most a Mclarennel is szinte egyből jobb időt futottam Monzában, mint az Astonnal kb bármikor. Sokkal konstansabb vagyok, nem nyírom annyira a gumikat vele. A Porsche még mindig meg akar ölni, a Lamborghini meg hiába érzem talán a leggyorsabbnak, sokkal idegesebb és kíméletlenebb, mint az általam most annyira megszeretett Aston :D

#KeepFightingMichael

(#1519) PeAdam válasza guftabi96 (#1518) üzenetére


PeAdam
tag

Lehet énis erre a taktikára váltok, hogy inkább bizonyos helyzetekben feladom a fenébe a pozíciót... annyival is kevesebb a kockázat.

Az autókra reagálva, szerintem is lehet komolyan számolni az Aston Vantage-el, főleg aki a könnyen kezelhető autókat szereti, vagy még kezdő. Azzal sanszosan sosem lesz olyan, hogy elszalad a hátsója. Nagyon stabil, viszont motorerőben meg gyengécskébbnek tűnik, mint a legerősebb autók. Én mostanában legtöbbször a Lamborghini Huracan Evoval, vagy 2015-össel megyek. Nagyon jó az egyenesekben is, illetve a Hungaroringen is jól tartja a tempót.
Az AMG mercit is nagyon szeretem, viszont azzal előfordult, hogy eldobtam 1-1 élesebb szituációban. :DD

Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB

(#1520) Géjza válasza MPowerPH (#1517) üzenetére


Géjza
őstag

F1 2019 dettó ez... Idegesítő. Baku futam, utolsó kör, 3. seggében loholok, utolsó lassú kanyarból jó a kigyorsítás, közeledek rá, megjön a DRS, már mellette vagyok, célvonalig megelőztem volna, erre rámrántja, nekivág a falnak, befut ő 3-nak és az én safety ratingemet húzza le a végén... :U

(#1521) Géjza válasza PeAdam (#1519) üzenetére


Géjza
őstag

Nemrég vettem meg én is ACC-t (mikor kb 2 hete akciózták), ismerkedem vele, de kezd behúzni, nagyon tetszik. Nekem is az Aston tűnik az egyik legjobban kezelhető autónak, könnyű vele stabil köröket menni, nem kell annyit birkózni vele. Setupolás még nem volt (nem tudom ez mennyit változtatna a képen), default setuppal mentem mindegyikkel.

(#1522) guftabi96 válasza PeAdam (#1519) üzenetére


guftabi96
addikt

Igen, motorerőben gyengébbnek érződik valamivel, mint mondjuk egy AMG.
És tényleg talán az egyik legjobb kezdő autó. Mondjuk már tényleg annyira stabil, hogy én a napokban utánanéztem a setupolásnak (agressive presettel mentem mindig és csak a szárnyat és rake-et változtattam), hogy túlkormányzottabbá tudjam tenni :D

Nekem bevált ez a "taktika". A béka segge alatt lenne a safety ratingem a sok hülye miatt, ha ezt nem csinálnám. Inkább megyek a bukótérbe, kavicságyba és menjen a hülyéje előttem, mint hogy kiüssön. Majd valaki mással biztosan össze fog akadni és akkor előzök kettőt :D

(#1521) Géjza
Az alap agressive presetek elég jók. Guminyomáson érdemes a körülményeket figyelembe véve változtatni és ha ez pipa, akkor nagyon jó köröket lehet velük menni.

#KeepFightingMichael

(#1523) 19ati93 válasza guftabi96 (#1518) üzenetére


19ati93
senior tag

NSX EVO elég erősnek tűnik kb minden pályán, meg kegyes is úgymond. Nem nehéz vele a határon menni és majdhogynem lehetetlen eldobni.

720S amúgy a kedvencem, de az fékezés alatt érezhetően nem a legjobb a többiekhez képest. Valamivel rövidebbet lehet fékezni majdnem mindegyik 2019-es EVO autóval.

(#1524) Yahhher válasza guftabi96 (#1518) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Szia.

Érdekes amit a 911-ről írsz ( és már más is írta ), nekem atomstabil az autó, meg se tudom forgatni :). Melyik 911-ről van szó, mert több is van, nem lehet, hogy ekkora a különbség közöttük? Én aztán minden vagyok, csak profi nem :-)

Üdv B.

u.i.: 1 szavazat stabil, jó autóra: 2019-es Porsche
Talán ez a rendes neve: 2019 Porsche 911 GT3 R (991-2)

[ Szerkesztve ]

(#1525) Caliber92


Caliber92
csendes tag

Az Aston stabilnak stabil, de rajtnál 1-2 autó tuti megelőz amíg megjön az ereje. Monza célegyenesben is kínszenvedés még szélárnyékból is előzni 0-ás szárnnyal.

(#1526) tusi_ válasza Yahhher (#1524) üzenetére


tusi_
addikt

A GT3 R egy nagyon gyors auto, az 1.3.10 Update ota mar a kerbeket is lehet hasznalni vmennyire, korabban remalom volt. Irtam vhol fentebb, hogy titkos fegyver lett a Porsche, viszont nehez vezetni. De ha megtanulja az ember, hogy nem visz be nagyobb sebesseget a kanyarokba, inkabb az exiten nyer vele, akkor rettenetesen gyors.

Korabban linkeltem egy BoP listat, az alapjan eleg jol fel lehet terkepezni, melyikek a nyero autok. Ez nem F1, hogy mindenhol a Merci a leggyorsabb, itt vannak palyak, ahol bizonyos autok gyorsak, masik palyakon, csak Top3 a BoP miatt. De az R8, AMR, 911, 720S nagyon kiegyensulyozott, mindenhol minimum Top5.

eat, sleep, play, replay

(#1527) guftabi96 válasza Yahhher (#1524) üzenetére


guftabi96
addikt

Pedig én is arról a Porsche-ről beszélek.
Más a stílusunk. Nekem alapból nem fekszenek a középmotoros és farmotoros autók. Még a középmotorosokhoz tudok alkalmazkodni kis gyakorlás után és megfutom velük azokat a köridőket, mint az orrmotoros társaikkal, de ilyenkor is azt érzem, hogy folyamatosan azon dolgozok, hogy NE úgy vezessem az autót, mint ahogy nekem az "természetes" lenne.
A Porsche viszont már tényleg az a véglet számomra, ami már annyira más stílust követelne meg, hogy inkább nem is erőltetem.

#KeepFightingMichael

(#1528) SoldierL


SoldierL
senior tag

Sziasztok! Tegnap olvastam, hogy konzolokon 30 fps-el fog futni. Az én esetemben (xbox one s) 900p-30 fps. Előrendeltem de most nagyon elbizonytalanodtam. Szerintetek élvezhető lesz ilyen minőségben? A PC2-őt élvezem pedig az sem fut 60 fps-el. Valamint az első AC és ACC között nem látok akkora különbséget nem beszélve arról, hogy több jármű is van benne. Mit gondoltok? Megéri?

[ Szerkesztve ]

(#1529) Géjza válasza tusi_ (#1526) üzenetére


Géjza
őstag

Lexus-szal megyek mostanában, nagyon bejön. Látszólag gyors is (sokkal gyorsabb, mint pl. a Nissan, Honda) és könnyű kezelni.

(#1530) tusi_ válasza Géjza (#1529) üzenetére


tusi_
addikt

Nekem a kedvencem lenne a Lexus, mert szivomotoro- es japan auto b.zi vagyok, raadasul szvsz a legszebb auto a jatekban, de nem latok ki belole, az A oszlop kitakarja nemely balos apexet ezert elvétem oket. Lasd Spoon kanyar masodik resze Suzukaban.... :(
Nem tudom masok hogy mennek vele, de nekem sajnos igy nem jo.
A Lexus nagyon stabil es gyors. Sehol sem a leggyorsabb, de top5 os auto, jo valasztas :)
Azzal akartam indulni a ligaban, de AMG lett belole, az is nagy szivo :)

eat, sleep, play, replay

(#1531) tusi_ válasza SoldierL (#1528) üzenetére


tusi_
addikt

Szerintem minden konzolos jatek 30 fps-en fut, hisz tv-re van tervezve. Szerintem elvezheto lesz, mar varom Jardier riportjat rola. Amin le fognak venni az tuti az arnyek, a legnagyobb fps zabalo feature.

AC az uj sol/shaders patchel sokat javult es szep is szerintem, de azert az ACC mas vilag. Az auto detail jo az AC ben is, de a palya nagyon mas. Amellett a 2 jatek fizikaja osszehasonlithatatlan, ACC ha gt3 rol van szo verhetetlen. Annyira mas erzes vezetni ACC ben, hogy utana az AC arkadosnak tunik. Nem az, nagyon jo volt a maga idejeben, de az ACC mellett elavult. 1 honapig volt iRacing accountom is, de nekem gyengebbnek tunt AC mellett is, igy hanyagoltam is, miutan lejart az egy honap probaido...

AC-t szemelyszerint akkor veszem elo, ha Nordschleife, vagy Le Mans van teriteken :)

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1532) Géjza válasza tusi_ (#1530) üzenetére


Géjza
őstag

Melyik nézetből vezetsz?

Kormány nélküli belső nézetből nyomom, mondjuk eddig 3 pályán mentem eddig (qrvasokat Spa-ban, aztán még Zolder és Hring), ami nem túl sok, de ezeken nem tűnt fel, hogy zavarna az A oszlop.

(#1533) tusi_ válasza Géjza (#1532) üzenetére


tusi_
addikt

Cockpit view, kezzel, kormannyal.

Menj Kyalamiba es ott van 5 balos - celegyenes be-ki jarat Barbeque, Clubhouse, Leeukop - ahol saccperkb fordulok ra a kanyarra.

[link]

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1534) ferensz válasza tusi_ (#1531) üzenetére


ferensz
senior tag

60 fps-en futó konzolos játékok

Azért van bőven 60 fps-en futó játék konzolon is.

"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"

(#1535) tusi_ válasza ferensz (#1534) üzenetére


tusi_
addikt

Okay, regen nem konzoloztam. Mivel a jatek egy eleg eros PC-n is nehezen fut, gondoltam hogy az ujjabb cimek is "csak" 30-on futnak.
En ugyan megrogztott PC-s vagyok, de kivancsi vagyok a konzol verziora.

eat, sleep, play, replay

(#1536) Géjza válasza tusi_ (#1533) üzenetére


Géjza
őstag

Kipróbálom ezt a pályát, így videóban valóban komplett kanyarokat takar ki ebből a nézetből. Pályaismerettel biztos lehet kompenzálni. :DDD

(#1537) tusi_ válasza Géjza (#1536) üzenetére


tusi_
addikt

Lehetseges, en szeretem latni, mikor, hova, mennyire kell kanyarodnom.
Suzuka Spoon kanyar 2. resze meg ennel is rosszabb. Ott semmit nem latni a kanyarbol es az raadasul meg rettentoen trukkos is. Ha ott rossz a turn in, akkor cseszheted az egesz egyenest utana. Ez az a feluljaros resz....

eat, sleep, play, replay

(#1538) Rico33


Rico33
aktív tag

Ti sokat setupoltok, vagy pl az agressiv finomhangolása és kész?
Néztem Jardiert, szakadó esöben száraz gumikon jobban megy mint én száraz idöben optimális pályán ( jó, ez annyira nem nagy kihivás :DDD ), közben csetet olvas, folyamat beszél, kutyátsimogat. Ő akkor már egy alien?

(#1539) Géjza válasza tusi_ (#1537) üzenetére


Géjza
őstag

Főként F1-es vagyok, ahol átfedés van a pályákban, azok sokkal könnyebbek ACC-ben, így Suzuka is meg van. :K

(#1540) tusi_ válasza Rico33 (#1538) üzenetére


tusi_
addikt

Az a javabol :) Kb 15 eve jatszik szimekkel, azert az nagy elony. De nagyon jo fej gyerek en csipem :)

En Agressivval megyek, TC,ABS, gumi nyomas allitgatas es neha kis ARB 1-2 klikk. Melyebb setuphoz ismeretek kellenenek..

eat, sleep, play, replay

(#1541) Rico33 válasza tusi_ (#1540) üzenetére


Rico33
aktív tag

Jahogy 15 éve...én már kb 15 napja, kezdem érteni a különbséget😁
Setuphoz Viperconcept videjóit nézem, nagyon jól elmagyarázza ( vagyis csak irja ami jobb), rengeteget jegyzeteltem meg tanultam belöle, de van hova fejlődni.
Akkor eröltetem az agressivet ha jo, max finomhangolom pályánként a gumit.

(#1542) MPowerPH válasza tusi_ (#1533) üzenetére


MPowerPH
félisten

VR sokat segit ebben. :) Egyebkent meg nagyon nyugos, mert elzar a kulvilagtol.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1543) tusi_ válasza ferensz (#1534) üzenetére


tusi_
addikt

https://www.youtube.com/watch?v=cM8aSeQskgg

Elso review. Nemetul gagyog, de azert latni a jatekon, hogy nez ki.
Kicsit furcsa, a palya nem olyan kidolgouott, kevesebb az arnyek talan, de szvsz jol nez ki.

eat, sleep, play, replay

(#1544) tusi_ válasza Rico33 (#1541) üzenetére


tusi_
addikt

En is kb egy eve kezdtem csak szimezni, kell meg par(ezer) ora, mire beerem, HA beerem.
Erre szuletni kell szvsz.

eat, sleep, play, replay

(#1545) tusi_ válasza MPowerPH (#1542) üzenetére


tusi_
addikt

En nagyon raster lato vagyok es ebben allitolag meg nem jok, mert nincs az a HW ami kitudna hajtani egy erosebb VR-t. VR oldalrol menne a nagyobb felbontas allitolag, csak VGA nincs meg hozza. 1-2 ev es veszek egyet en is....

eat, sleep, play, replay

(#1546) Géjza válasza MPowerPH (#1542) üzenetére


Géjza
őstag

Késleltetés, frissítés nem gond a vr cuccoknál? Vagy van az a kategória, ahol ez már nem gond? Mennyitől indul egy ilyen?

(#1547) MPowerPH válasza Géjza (#1546) üzenetére


MPowerPH
félisten

A regi 90HZ -et kert, az uj 80HZ -el uzemel. Kritikus, hogy ezt az erteket a VGA tartani is tudja. 2080Ti kellene mar AC ala is, mert a versenyeken nagyon beeshet az FPS a sok auto miatt.

Nekem meg CV1 -em van, de addig nem valtok, amig nem jon az Ampere. Majd azzal egyutt cserelem a Rift -et is.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1548) Géjza válasza MPowerPH (#1547) üzenetére


Géjza
őstag

Akkor ez egy úri huncutság kőkeményen, ha csak a vga-t nézem. És akkor még nincs vr cucc.

1070-em folyamatosan koppon megy 1080p-ben. Viszont a cpu-k 26 AI-vel is 70% alatt vannak, nem rossz az öreglánytól. Így a rajtnál utolsó helyről indulva van 65fps-em kb, 2 kanyarral késöbb már 75-80fps. Hotlapon bőven 110 felett van, sokszor kihajtja a monitort is (144Hz). Minden High-ra van állítva. De F1 2019-hez képest kb fele annyi fps-em van, pedig az sem csúnya, sőt.. Majd valamikor egy 2070s upgrade lesz.

(#1549) Enton


Enton
addikt

Mi most az igazi windows verzio és nv driver páros?
Most nincs még a májusi win update fent még és nv 446.14 whql game ready a driver mellé már 2x kifagyott VR és desktop modban is.
Régebben ilyet azért nem csinált. Nemrég volt friss telepítés minden más game klappul megy.

Ez a Black fackon Hring event egész mozi:

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#1550) Sántha Lajos


Sántha Lajos
tag

Sziasztok , PS 4 Pro -ra tervezem majd megvenni a játékot , egy olyan kérdésem lenne hogy a lehet e tudni , hogy akik élőben vezetik ezeket a kocsikat , használnak e kipörgés gátlót , abs-t , esetleg pályánként vagy akár egy versenyen vagy időmérőn is állítgatják ? A játékban van e olyan beállítás ami úgymond eredeti , mint az életben ? (itt is a kipőrgés gátlóra , és az abs-re lennék kiváncsi) .Majd thrustmaster t300 rs gt edition kormányal fogom játszani , ha végre megbizonyosodok róla hogy 100% kompatibilis a játékkal .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.