Vannak onboard meg helis kamerák még, persze a legtutibb ott kiülve valamelyik domboldalon lenne, mondjuk most idénre megint sikerült elcseszniük a belső kamerákat vagyis más beállítással vannak furcsa a látószögük az eddigi évekhez képest.
Ami tényleg érthetetlen hogy kinti részeket az előző szezon(meg 19-re is ír egy kinti szakaszt) kezdetére körbe optikázták és abból még mindig nincs sehol egy kinti kamera.
Nade majd most már nézegetek állás(okat) arrafelé ilyen területen pont én is tudnék nekik dolgozni kamera szervíztechnikusként, aztán hátha a következő szezonra már lennének kinti kamerák is(ezen az egy KW-s sponzoros lassítóson kívül, mondjuk itt sem mentek éppen messzire).
Egy szó mint száz még mindig az egyik legérdekesebb versenysorozat ami létezik bárhol bármikor is, ezt a multi class dolgot itt nyomják a legjobban, na persze nem sok pályára fér fel még 150+ verda szimultán ez is igaz.
Még van pár 12-24h verseny elvétve más pályákon ami izgibb szokott lenni de amikor spa24h is is csak 1-2 óránkénti safetycar-ról szól, akkor nagyon nem nehéz ilyen témában jobbat mutatni.
Kiváncsian várom, hogy fognak menni a M4-ek 24h-t, persze már vagy egy éve tesztelgetik, de ilyen távon még nem sok a tapasztalat velük.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."