Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1301) Chosen válasza adamssss (#1300) üzenetére


Chosen
addikt

Kormánnyal vagy kontrollerrel szeretnél játszani?

(#1302) adamssss válasza Chosen (#1301) üzenetére


adamssss
veterán

Kormannyal jatszom. Egy TM 150-el.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#1303) #70869248 válasza adamssss (#1300) üzenetére


#70869248
törölt tag

Attól is függ, hogy a Shift 2-t alap fizikával játszottad-e, mert az ACC annál jóval komolyabb.
A karriermód az sokkal gyengébb az ACC-ben, itt egyedül arra van lehetőséged hogy lejátszd offline (vagy online) a hivatalos versenyeket, korszerű fizikai körítésben.
Grafikailag az optimalizáció nincs a Shift2 szintjén, bár azzal is voltak problémák eleinte.
Ez a játék inkább azoknak való akik annak idején a LM24H játékot kijátszották real time :D

(#1304) Chosen válasza adamssss (#1302) üzenetére


Chosen
addikt

Jól összefoglalta b-type. Azt a fajta sztorit, körítést és hangulatot, ami a Shift 2 karrierben volt, azóta sem láttam más szimulátorban. Egy űrt hagyott maga után a játék.

Az ACC fizikája ellenben ég és föld a Shift 2-höz képest, így online versenyzés más szempontból, de hatalmas élmény tud lenni. Ha megérkezik az SRS támogatás, akkor megállás nélkül lehet majd nyomni, még a ligázással se kell szenvedni.

[ Szerkesztve ]

(#1305) pRoject22 válasza Chosen (#1304) üzenetére


pRoject22
őstag

Bárcsak menne rendesen VR-ban, az SRS az valóban jó alternatíva a ligákkal szemben, a ligákból már én is kiégtem, túl sok probléma van velük.

¯\_(ツ)_/¯

(#1306) v2 válasza pRoject22 (#1305) üzenetére


v2
senior tag

Teljesen jól megy vr-ban

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1307) guftabi96


guftabi96
addikt

Hírek:
-Júniusban érkezik konzolokra a program
-Áprilisban érkezik az 1.4: új showroom, új testreszabási lehetőségek, új szerverbeállítási lehetőségek és több apróbb újítás
-Nyáron érkezik a GT4 Pack, amelyben 10 GT4-es autó kap helyet
-Télen érkezik a British Pack, amelyben 3 pálya lesz (gondolom, hogy Donington Park, Snetterton és Oulton Park)

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael

(#1308) tusi_


tusi_
addikt

Most mar tenyleg elegem van ebbol a szemet jatekbol.
Mentem egy 2 oras futamot, kizartak. Ujra telepitettem ezt a szart es megint kizarnak.

Itt a video. Aszongya a majom, hogy nem csinaltam meg a kotelezo pit-stopot....

[link]

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1309) Yahhher válasza tusi_ (#1308) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Ilyet azért szoktak kapni mert:
1- vagy tankolnak, sprint versenyen nem lehet
2- vagy mert amikor mennek a box felé, nem zárják be időben a "dialog box"-ot. Ráadásul mindennek zöld pipával kell benn lennie záráskor.

Üdv B.

(#1310) tusi_ válasza Yahhher (#1309) üzenetére


tusi_
addikt

Sima custom futom volt. Lenyomtam egy 2 orasat, 8. lettem, az elejet elrontottam, raadasul a boxbol kijovet 3an is megeloztek, mert nem old ki a pit limiter. Nyomtam a limiter kioldo gombot, nem megy. Bevaltottam kettesbe es jott az figyelmeztetes, hogy tegyem egyesbe es lassitsak. Mar kint voltam a boxbol!!!! Ekkor 3an ATMENTEK rajtam, ez is nevetseges.

Aztan letoroltem mindent, ujra telepitettem, nyomtam egy 1 oras futamot 100% minden. Sajnos a gumikopas, benzin fogyast elfelejtettem bekapcsolni, igy 58 literrel mentem vegig.

Nem tankoltam, csak kereket csereltem.

Zandvoortban 5 versenyt nyomtam le liga futamhoz, mindegyiken kizartak. Itt 2-t, itt is. Elotte Misanoban yomtam vagy 6 2 oras versenyt, ott rendben volt minden. Rengeteg futamot nyomtam mar, sosem volt ilyen, csak a legutobbi pach ota.

eat, sleep, play, replay

(#1311) tusi_ válasza Yahhher (#1309) üzenetére


tusi_
addikt

https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/1-2-3-silverstone-2019-pit-speed-dq.61845/

Ez egy BUG, elqrtak a meropontokat, hol kezdodik, hol vegzodik a box. NEVETSEGES.

eat, sleep, play, replay

(#1312) Yahhher válasza tusi_ (#1311) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Nem látom a topikot, nem regisztráltam. Ettől függetlenül sem értem, soem találkoztam ezzel a hibával, ha meg így is van, ezt "percek" alatt javítanák. Ez minden pályán így van?

Üdv B.

(#1313) 19ati93 válasza tusi_ (#1308) üzenetére


19ati93
senior tag

Pilóta csere nem kéne? Engem máskor akkor büntett meg mikor egyik pilótát nem cseréltem a másikra.

(#1314) tusi_


tusi_
addikt

Yahhher: Misanoban nem volt, Zandvoortban es Silverstoneban tapasztaltam eddig.

19ati93: volt pilotacsere. Latszik a videoban, hogy minden pilota vezetett, es az elvearas, hogy minden pilota legalabb egyszer menjen. De ha nem is zarnanak ki, akkor is DSQ lenne. A box bejarat 200m rrel korabban kezdodik nekunk, az AI-nak nem. A box kijarat 100m rrel kesobb vegzodik nekunk, AI nak nem. Esetleg lassithatok korabban es gyorsithatok kesobb a boxbol be/ki, de akkor eselyem se lenne. Mind2 futam 100%on ment, ha eldobok 30 secet pluszban, utolso vagyok....

eat, sleep, play, replay

(#1315) tusi_


tusi_
addikt

Csinaltam megint egy tesztet. 2 oras futam, az elso box kiallasig jatszottam, elotte mentes es vagy 10x visszatoltottem, mindent kiprobaltam. Kezzel csereltem drivert, hagytam hogy o cserelje - ki volt jelolve a kovetkezo - tankoltam, kereket csereltem, lassan jottem be, lassan ki....
Semmi, stint visszaszamlalo megall, car control 00. 90 es SA-m volt, most 83. Nekem jonnek allandoan, ramennek a sousage kerbre es nekem vagodnak...

Ez ugy szar ahogy van.... :(

Melyik az a jatek, ami hasonlo szintu, de nem ilyen trehanyul megirt. Esetleg AC?? PCars2 milyen? Arcade, vagy sim??

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#1316) Joshi válasza tusi_ (#1315) üzenetére


Joshi
titán

Jó ideje olvasom a kálváriádat, de egyszerűen nem értelek. Mi a francot kínlódsz ezzel ha nem jön be? Vannak ligák, szerintem próbáld ki. Sokan azt mondják, hogy hús-vér emberek ellen nem jó menni mert idióták. Szerintem sokkal jobb mint Ai ellen menni (tapasztalat). Persze idő míg megtalálod/kialakul egy jó kis közeg, de az onnantól már működik.

(#1317) Mosqu!to


Mosqu!to
addikt

Sziasztok!

A napokban elővettem a játékot, hogy végre van kormányom, azonban rendszerint kidobál a játék elfogyó (gondodolom video) memóriával.
Mi a fenét tudok csinálni? A grafika már így is okádék medium beállításon, de high-ra téve 40 fps üres pályán...

Van esetleg valami optimalizálási tipp az alábbi konfighoz?

R5 3600
16GB ram
RX 5700 XT
Oculus Rift S

[ Szerkesztve ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#1318) Yahhher válasza tusi_ (#1314) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Megnéztem ezeket nálam. Semmi hiba nem jött elő ezekből, minden frankón ment.
Én nagyon élvezem az összes versenyt, amin megyek, még akkor is ha tök utolsóként vergődök ki az első kanyar után.

Üdv B.

(#1319) tusi_ válasza Yahhher (#1318) üzenetére


tusi_
addikt

Nyomtal versenyt Zandvoortban vagy Silverstoneban box kiallassal es stinttel es nem volt DSQ?
Ezt nem ertem. Tegnap ujra telepitettem a jatekot, totalisan toroltem mindent, c\dukemtumokbol is...

En is elveztem eddig, amig nem jottek ki ezek. Mag a game szenzacios lenne, a fizika, grafika elmeny.... De amikor 8.jara DSQ-znak...

eat, sleep, play, replay

(#1320) tusi_ válasza Joshi (#1316) üzenetére


tusi_
addikt

Ligaban nyomom, arra keszulnek. 2 hetente vannak futamok, most epp silverstone. Mivel tok kezdo vagyok az egesz szimulatorozasban, ezert nekem sokkal tobbet kene gyakorolni, mint azoknak, akik mar evek ota toljak. De igy egyre kevesebb kedvem van hozza, nagyjabol 0.

Csak hotlapolni nem tudnek, az rohadt unalmas. AI val elvezet is - lenne - van, mert versenyzel es ugyanakkor van gumikopas, benzin fogyas, helyzkedes....

Lehet visszaterek az AC-hoz, az most a shaders patchel egesz pofas lett.

eat, sleep, play, replay

(#1321) tusi_ válasza Mosqu!to (#1317) üzenetére


tusi_
addikt

Pedig a konfigod nagyon jo, hasonloval nyomja egy ismerosom is...
Keress valami konfig fajl felet az oculushoz, mintha lattam volna mar itt a forumon....

eat, sleep, play, replay

(#1322) Joshi válasza tusi_ (#1320) üzenetére


Joshi
titán

A ligás gyakorlás az nem azt jelenti, hogy versenyeket kell végig vinned. A lényeg, hogy ismerd az adott pályát mint a tenyered, illetve gyakorold be a kiállásokat függetlenül attól, hogy milyen bugok vannak a játékban. Ha ligában tolod, akkor ott kell hogy legyen egy fórumnak/társalgónak lennie. Miért nem ott kérdezed ezeket a dolgokat? A ligában ha mondjuk 10 emberből csak neked vannak bugok, akkor neked kellene elgondolkozni azon, hogy lehet nálad van valami probléma. Célszerű lenne egy szerveren közösen indítani egy hasonló versenyt amiket te próbáltál és problémáid voltak vele, aztán ha másnál is ugyan az lesz, akkor lehet reklamálni Kunoséknál.

(#1323) tusi_ válasza Joshi (#1322) üzenetére


tusi_
addikt

Megtettem, aki kiprobalta, nala nem volt ilyen. A linkelt forumon meg van. El nem tudom kepzelni, mi lehet a kulonbseg. Steamrol installaltam, semmit nem allitgattam.

A multi szerveren voltam boxban es nem volt problema. Egyszeruen nem ertem. Megyek megint Misanoban, ha ott is jelentkezik, akkor tenyleg vmi nalam lehet, de nemtom mi.

Misano 3 hete volt, kb 8 versenyt futottam le, ez ugye 32 stint. Sosem allitgattam semmit es hibatlan volt..... Az 1.3.7 februar 27en jott ki, tehat ugyanaz a verzio kene legyen.
Azert koszi

eat, sleep, play, replay

(#1324) tusi_ válasza tusi_ (#1323) üzenetére


tusi_
addikt

Misano 1 oras futam es a sajat benasagom miatt lettem 25., utolso korben be kellett allnom a boxba tankolni, mert elszamoltam magam. Nem zartak ki, pit limiter felold a vonalnal...

eat, sleep, play, replay

(#1325) tusi_


tusi_
addikt

Egy masik kerdes.
Ugye van BOP a Blancpainben. Tegnap, mondom kiprobalom, hogy nem a custom kocsimmal megyek teszt celbol Silverstoneban, - hatha ez a baj, sokaknal nincs semmi baj, nalam es masoknal igen - hanem egy gyarival. A Nissan GTR-t valasztottam es mind Misanoban, mind Silverstoneban lassabb voltam a 911-es idomnel. Persze tobbet mentem a Porscheval, de a veger a Nissannal is megbaratkoztam, sokkal kezesebb auto, szinte lehetetlen hibazni vele, a Porsce nagyon kenyes.
Viszont lehetseges, hogy ennyivel lassabb a Nissan? Hasznalja vki ezt a kocsit? Misanoban van egy olyan kanyar kombinacio, ahol egyszeruen lehetlen volt koveni a porschet, ha megszakadtam sem tudtam rajta maradni...
Ezeknek nem kene kb ugyanazt a tepot mennie a BOP miatt?

eat, sleep, play, replay

(#1326) v2


v2
senior tag

Üdv. Van új drivere az nvidiának 445.75. Azóta nem indul az acc meg a raceroom. Mást még nem próbáltam. Az acc ezt írja
LoginId:45bd4a904f0ba3b259fad8bdfb9beeec
EpicAccountId:
Assertion failed: [File:Unknown] [Line: 198] Unreal Engine is exiting due to D3D device being lost. (Error: 0x887A0020 - 'INTERNAL_ERROR')
AC2_Win64_Shipping Ez mi lehet?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1327) mardal84 válasza v2 (#1326) üzenetére


mardal84
csendes tag

Nálam már régebbóta ezzel a hibával dobál ki a játék,úgy sikerült megoldani hogy lentebb vettem a kártya órajelét,konfigban ugyanaz van nekem mint neked csak más gyártók,de így hogy nem is indul az érdekes,tegnap én is frissítettema drivert de azóta nem próbáltam,lehet engem is meglepét vár majd :((

(#1328) kozmy válasza v2 (#1326) üzenetére


kozmy
őstag

Nekem egy tavalyi driver oldotta meg a gondot. Ráadásul 8fokkal csökkent a hőfokom

Privát üzenetre illik válaszolni :)

(#1329) v2 válasza v2 (#1326) üzenetére


v2
senior tag

vissza raktam a 442.19-et és most jó

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1330) v2 válasza kozmy (#1328) üzenetére


v2
senior tag

melyik?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1331) kozmy válasza v2 (#1330) üzenetére


kozmy
őstag

378.92

Privát üzenetre illik válaszolni :)

(#1332) v2 válasza kozmy (#1331) üzenetére


v2
senior tag

Köszi

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1333) v2


v2
senior tag

A public szervereken kívül van más lehetőség? Már nem bírom ezt a sok gyökeret :W

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1334) guftabi96 válasza v2 (#1333) üzenetére


guftabi96
addikt

-Keresel valamilyen ligát
-megvárod a SimRacingSystem-et. (Elvileg hamarosan lesz ACC bajnokságuk is)
-megvárod, hogy elinduljon a Simracing.gp (jelenleg zárt bétateszt megy, egyelőre csak AC-val, de támogatott platform lesz elvileg az ACC, rF2 és AMS2 is.)

#KeepFightingMichael

(#1335) tusi_ válasza v2 (#1333) üzenetére


tusi_
addikt

Gtr masters. Én is ott vagyok. Egész jó kis társaság. Néha van roncsderbi ott is,de legalább van következménye.

eat, sleep, play, replay

(#1336) vlevi válasza v2 (#1326) üzenetére


vlevi
nagyúr

Állítólag jelent meg valami gyorsjavítás.

Pár DirectX 11-es játéknak segít elindulni az új GeForce driver gyorsjavítása

A 445.78-as meghajtó az image sharpening szűrő problémáját orvosolja.

[ Szerkesztve ]

(#1337) v2 válasza vlevi (#1336) üzenetére


v2
senior tag

Köszi

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1338) 19ati93


19ati93
senior tag

(#1339) lada22


lada22
csendes tag

Sziasztok!

Van ötletetek, hogy hol keressem a megoldást az alábbi problémára?

A játék viszonylag jól fut HIGH beállításokkal is, viszont 0,1-0,5 másodpercekre elég gyakran meg-megakad. Ezeket az akadásokat leszámítva egész folyamatosan fut. Visszavettem LOW beállításra, és adtam neki egy 60 FPS-re beállított frame limitet, aminek a hatására a CPU használtság kb 50-60% lett, a VGA kihasználtsága meg 100% alatti, a 60 fps-t simán tartja a játék, mégis megmaradtak az említett meg-megakadások ilyen beállítások mellett is. RAM félig, disk használtságot szinte nincs. Nem teljesen értem mi okozza.

A nálam futó konfig:
Intel Core i7-4770, 12 GB RAM, SSD, MSI Radeon RX570, Radeon SW 20.4.1, Assetto Corsa Competizione verzió: 1.3.9

Van ötletetek, mi okozhatja? Valaki tapasztalt hasonlót?

Üdv.

[ Szerkesztve ]

(#1340) Joshi válasza lada22 (#1339) üzenetére


Joshi
titán

Gondolom a v-sync-et állítottad be, de ugye tudod hogy azzal megnöveled az input lagot. Persze ha monitorról van szó akkor annál nem biztos, de tévénél tuti.

Ha a legújabb VGA driver van fent, akkor próbálj egyel régebbit, hátha jobb lesz.

Az MSI Radeon RX570 hány GB-os?

(#1341) lada22


lada22
csendes tag

A vsync-et a tesztelés miatt állítottam be, hogy lássam, hogy akkor is akad-e ha a VGA nincs kihajtva. És akkor is akad. Az RX570 8 GB-os. (Ez lemaradt fentebb, bocsi.)

Akkor azt mondod, régi driver-rel talán jobb lehet?

(#1342) Joshi válasza lada22 (#1341) üzenetére


Joshi
titán

Mindenképpen próbáld meg. Sajnos én nem tudok többet érdemben segíteni, mert nekem nvidia kártyám van.

Ui.: a válasz gombot használd. ;)

(#1343) tusi_ válasza lada22 (#1339) üzenetére


tusi_
addikt

Sajnos ilyen, nalam is csinalja. Probald meg ujra huzni a jatekot, de elotte mentsd el a setupokat, replayeket....

eat, sleep, play, replay

(#1344) macy válasza lada22 (#1341) üzenetére


macy
addikt

Az új adrenalinnal nálam is akadozott, most csak a driver van fent, a szoftvert nem tettem fel. Meg az FX8320-szal is akadozott 30 AI-nál, de ez a Ryzen-nel megszűnt.

(#1345) v2


v2
senior tag

Üdv. Pár szóban érthetően le tudná nekem írni valaki hogyan tudom telepíteni az SRS oldalt. A parancs ikon már meg van, de mi az a steam ID64 és hova rakjam?

[ Szerkesztve ]

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#1346) 19ati93 válasza v2 (#1345) üzenetére


19ati93
senior tag

(#1347) guftabi96


guftabi96
addikt

Kint van az 1.3.10
GENERAL:
- Numerous 2020 liveries as special bonus content.
GAMEPLAY:
- Free game modes (QR and CRW) now always use the same logic for opponent generation to maximize opponent count in the given season instead of event.
- Added AI forced pitstop protections to avoid double pits (forced pitting will now wait for the scheduled if stint ends in less than 10 minutes, except for fuel).
- Fixed race flags during win flags (wrong finish line comms).
- Fixed missing deflated tyre (puncture) state in saved games.
- Early yellow/white flag spotter warning / removed it when too close or during pit.
- Cars are now ghosted during formation lap also in SP.
- Quick Race and Custom Race Weekends modes now work like MP in terms of numberplate/banner sponsoring.
REPLAY:
- Reworked spawn/despawn replay cars to avoid increasing memory allocation on random access in MP replays.
- Fixed no focused car on start of the spectator replays (and consequential HUD issues).
- Fixed MP car spawing/despawing during rewind replay.
- Fixed wrong driver during highlights for swap driver replays.
- Fixed pit barriers for gallery replay.
UI/HUD:
- Updated delta time behaviour to stints - delta timer will now reset to stint best.
- Updated delta timer appearance and added reference laptime item.
- MFD pit info panel screen separated from pit strategy page and added HUD option for visibility.
- Better widget auto repositioning with hidden items.
- Added light indicators on the HUD and option in HUD settings.
- Fuel widget now includes fuel/lap calculation.
- Wider track map layout for Mount Panorama.
- Added option for dashboard display rendering on the HUD (per-car view setting).
- Windshield Banners now selectable in custom cars interface.
- Fixed desync between leaderboard lines and showed lines in the official leaderboard HUD.
- Fixed helicam name.
- Added look L/R camera speed to cameraSettings.json (lookAroundSpeed).
- Added in-car showroom camera - toggle with CAMERA button, use mouse/gamepad to navigate.
- HUD left and right margins no longer offset the centre when not having equal values.
- Show the official position in RT widget for all opponent cars when the player car has session-over flag.
- Stint timer now hidden for spectators in MP swap gameplay.
- HUD, hide on long-press of cycle HUD page up/down button.
- MFD, added previous/next page action bindings.
- Added TC Cut and Engine Map per-step control bindings.
- Showroom filter now defaults to "official".
- Broadcast overlay additions and restyling.
- Updated setup screen images.
- Moved UseGamepadForFreeCamera settings to cameraSettings.json.
- MFD pages now all hide the mouse cursor.
NOTE: menuSettings.json in User/Documents/Assetto Corsa Competizione/Config will now reset and some of the menu-related settings will need to be set up again.
GRAPHICS:
- Fixed a floating white line in the pits on Brands Hatch.
- Fixes to Mount Panorama horizon image.
- Fixed F1 camera cycle active during intro sequence.
- Fixed fake car shadow projection rotations and revised shadow maps on all cars.
- Fixed glitchy secondary driver animations in replay and spectator mode.
PHYSICS:
- New suspension bumpstop calculation.
NOTE: we advise to check your old setups by clicking at least once on the ride height and then controlling bumpstop window in the setup!
- Fine tuning of influence of wet surfaces at slipangle peak and aquaplaning, on slick tyres.
- New tearing feature on tyre wear if tyres are pushed way over their peak slip angle for an elongated time.
- Steer angle and clock added to shared memory.
MULTIPLAYER:
- Fixed MP cars having higher low speed than real (and smoke generation when stopped).
- Enabled meatball flags for lights off in wet and night sessions in MP.
- Cutting penalties no longer register on the UI when player's session is over.
- Scripted formation speed-delta phase is now 70kph instead of 60kph.
- Increased tolerance for auto-teleport during the formation lap.
AUDIO:
- Fixed ramp volume during camera changes for low main volume.
- Smoother replay time jump with audio and video fading.
- Support for chassis sound volume in audio settings (separating it from tyre and brakes).
- Audio channel/memory optimizations on camera change and car despawn.
- Fixed free camera audio listener location priority away from the focused car (cars without audio using the free camera around the world if the player car is in the pit).
- "Green flag/go go go" race comms now grouped as starting message.
- New spotter/crew chief audio messages.
- FMod Studio: improved damage sound spatialization.
- FMod Studio: improved sound dynamics on throttle for all cars.
VR:
- Fixed mouse in freecam in VR.

#KeepFightingMichael

(#1348) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

újabb, 260 MB-os frissítés:

Changelog v1.3.11

- Fixed a potential crash when using trackIR with helmet camera.
- Added ignition/engine running indicator to speedo/rpm widget.
- MFD will now only store its state when HUD is removed from screen (potential fix for stutter when cycling MFD pages after HDD power down)
- Fixed currently viewed car label indicating wrong car brand in replay under specific conditions.
- Fixed nationality information not transferring correctly for MP opponents in the broadcast HUD.
- Broadcast HUD TAB leaderboard now scrolls on mouse input.
- Fixed MP car showroom not displaying cars when official filter was selected under specific conditions.
- Tyre tearing model fine tuning.
- Audi R8 EVO preset setups strategies fixes.
- Huracan EVO fine tuning.
- Huracan ST Paul Ricard aggressive setup.
- Huracan ST preheated tyres fix.
- Wet tyres rear radius correction.
- Minor rearrangement of the lights and ignition indicators.
- Fixed the flash light HUD indicator getting stuck in the Mercedes.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1349) tusi_ válasza Motion_Blur (#1348) üzenetére


tusi_
addikt

De a zold laszlo marad ezek szerint, ha crash van a palyan? Sarga helyett azt lengetik..

eat, sleep, play, replay

(#1350) Enton válasza tusi_ (#1349) üzenetére


Enton
addikt

Ki nézi a zászlókat? Azért zöld mert akkor kell sietni hogy akik összetörték egymást azokat gyorsan leelőzd. Ha nem a pálya másik végében volt az esemény hanem előtted nem sokkal, persze csak akkor. A hudon meg kint a sárga úgyis.

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.