Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1801) VTom válasza Jim74 (#1800) üzenetére


VTom
veterán

Nekem pont a lopakodás ellehetetlenítése, és a nyílt harc erőltetése b@szta ki a biztosítékot. Meg a millió küldetés.
De közben olvastam én is a javaslatokat, hogy a hirdetőtáblás küldiket hagyni kell a csába, mert repetitívek, unalmasak (ez volt a másik bajom) és a főküldikre koncentrálni, kioucolni a helyszíneket ahova visznek.
Lehet, hogy adok neki még egy esélyt majd, az őszi/téli store akció idején. Teljes áron biztos, hogy nem fogom megvenni.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1802) Jim74 válasza VTom (#1801) üzenetére


Jim74
nagyúr

Engem az idegesít, hogy az idiótaság városlakók nekem esnek, amikor harcolok a katonákkal. Persze, ha legyakom a civileket, akkor rögtön indul a hajtóvadászat ellenem...

(#1803) BalaBela válasza VTom (#1801) üzenetére


BalaBela
csendes újonc

A hirdetőtáblán minden küldetést fel kell venni mindenhol, aztán tolni a játékot a főküldetésekkel. Rengetegszer duplán kapsz xp-t, mert a fűküldik során megcsinálod a hírdetőtáblás feladatokat is. Pl nyírj ki 5 hajót, cápát, athénit, spártait stb...

(#1804) Đusty


Đusty
addikt

Ez egy rettentően unalmas és repetitív játékra sikerült akárhonnan nézzük, az origins 100-szor átgondoltabb volt. Itt túltolták mind a térkép méretét, persze vízzel nem volt nehéz, meg control c control v-vel ami a szárazföldeket és küldetéseket jellemzi. Sokkal többre becsülöm azokat a játékokat ami 15-20 óra után kipurcan de végig élvezhető volt mint mint a végeláthatatlan gyűjtögetés és feladatismétlést, azt lehet hírdetni, hogy 150 óráig tart.
A következő ac nekem kimarad ha ilyen lesz.

[ Szerkesztve ]

(#1805) NB2 válasza Đusty (#1804) üzenetére


NB2
aktív tag

Azt tudjuk, hogy Roma lesz és "szerencsére" csak 2020-ban jön. Addig szerintem leülepszik az emberekben a csalódottság.
(az én véleményem az, hogy biztos, hogy nem egymás után csináltam volna meg az Egyiptom-görög-római 3-ast)

(#1806) Anubris válasza NB2 (#1805) üzenetére


Anubris
őstag

Erről tudsz küldeni linket, eddig én azt olvastam, hogy északi viking story lesz.

(#1807) s4hu|SyD^ válasza NB2 (#1805) üzenetére


s4hu|SyD^
addikt

Elvileg Vikinges lesz, mint az kiderült a Division 2 poszterből, bár én is jobban örülnék Rómának, ami adja magát.

Nem is egymás után csinálták az Origins-t meg az Odyssey-t hanem párhuzamosan, pont ez lett a baj és gondolom ők is látták. Origins az teljesen más minőséget képvisel, tegnap sikeresen befejeztem az utolsó DLC-t is ott, már csak pár kérdőjel van a fő térképen, de elmondhatom, hogy a 70-80 óra alatt nagyon jól éreztem magam, régen tetszett ennyire egy játék, mind látványban és történetileg.

Viszont emellett az MMO énem pedig azt a 120 órát is élvezte az Odyssey-ben, amit sokszor az unalmas küldetésekkel és erődök kiírtásával töltöttem. Ebből is látszik, hogy 2 célközönséget céloztak meg. Aki nem szereti az MMO-kat és kicsit mélyebben RPG elemeket csak a sztori érdekli az simán végigjátszhatja a játékot úgy, hogy nem kell semmi unalmasat csinálnia és a végére rengeteg kérdőjel marad majd a térképen. Az elején én is csinálgattam a küldetéseket a tábláról aztán csak felvettem és ha véletlen kész lett akkor örültem. Most már én is inkább küldetésezek és ami útba esik azt megcsinálom, illetve nyilván ha már csak pár kérdőjel van a területeken akkor gyorsan megcsinálom azokat.

Ami nekem jobban bejön az Odyssey-ben az éppen a harc, az RPG elemek szóval, hogy a ruha kinézetét át tudom szabni darabonként, trait-ek fegyvereken meg páncélon, nekem ezek mind hiányoztak Origins-ben. A pajzs oké, az Origins-ben bár 1 kezemen meg tudom használni, hogy hányszor használtam. Lopakodás nekem nem probléma, Odyssey-ben sem ha akarom akkor úgy megyek végig a nagy erődön.

Viszont az, hogy zsoldosok vagyunk ez nekem nagyon nem jön be az Odyssey-ban, valahogy kevésbé élem bele magam illetve így kevésbé érdekel, hogy kit is ölök, ami szerintem sokat ront az élményen.

[ Szerkesztve ]

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#1808) NB2


NB2
aktív tag

Hát most nem találom, de isten bizony itt olvastam valahol:)
Gugliban most rákerestek, lehet csak februári pletyka volt??? Lehet akkor jól beégettem magam:)
Én nem csodálkoznék amúgy, hogy a visszajelzések miatt inkább a vikingekre mennének rá. Sok lenne már ide az a római rész.

(#1809) Mr Chapel


Mr Chapel
tag

Speciel én is jobban örülnék a vikinges settingnek. Rómát, meg az olaszos körítést szerintem Ezioval már körüljárták párszor. Mondjuk én egy jövőbeni, sci-fi környezetben játszódó részt is megnéznék. De leginkább annak örülnék ha végre ráfeküdnének erre az assasinkodásra, lopakodásra. Nem is kell ekkora map, fele ekkora elég lenne, csak ne ugyanaz a 4-5 helyszín ismétlődjön. Meg nem bánnám ha egy kicsit jobban hajazna a realitásra. Az odysseyben gyakorlatilag nem lehet sehonnan lezuhani. 100 méteres esést zokszó nélkül túlél...wtf? Az originsban legalább sérült valamennyire a karakter. Azt meg se említem hogy mindenen fel tud kapaszkodni. Nulla kihívás hogy megpróbáljak esetleg máshol, alternatív útvonalat keresni. Sehol egy olyan mint a Brotherhoodban a Borgia towerekre való feljutás. Ezeket nagyon hiányoltam az originsben és az az odysseyben.

[ Szerkesztve ]

(#1810) NB2 válasza Mr Chapel (#1809) üzenetére


NB2
aktív tag

1. Vikingnek örülnék én is, remélhetőleg ott 4 fegyvernél többet nem tolnának bele
2. No offense, de az Ezio féle városállamos Itália közelében sincs a majd 1500 évvel azelőtti világhatalmi Itáliához:) Nem mondom, hogy abban is lenne potenciál, csak nem a görög-egyiptomi vonal után. Én pl azt a vonalat (bár ott is van 400 év különbség) inkább mondanám elég hasonlónak.
3. Japán, Kína, 2. VH (talán Párizs) még várat magára, szóval van benne potenciál, csak ne évenként jönnének, masszív lehúzás szaggal.

(#1811) s4hu|SyD^


s4hu|SyD^
addikt

Uplay+ ingyenes 1 hónapig aki mondjuk a DLC-ket játszaná.

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#1813) noxon válasza s4hu|SyD^ (#1811) üzenetére


noxon
őstag

Beregisztráltam az uplay+-ra de nincs season pass vagy mi. Csak régi assassins creedek.

Csak ahogy látom az ultimate verzióra lehet upgradelni, de azt írja, hogy, ha már nincs uplay+-od (nekem nem lesz, csak most kipróbáltam) akkor csak akkor tudod betölteni a meglévő mentéseidet, ha megveszed a season passt.

[ Szerkesztve ]

We live in a simulated world...

(#1814) s4hu|SyD^ válasza noxon (#1813) üzenetére


s4hu|SyD^
addikt

Nem olvastam, mert nekem Ultimate van. Csinálj másolatot a mentésekről, lehet úgy működik. Addig kijátszod a DLC-ket aztán meg visszarakod a régi mentéseket.

Ha nem vagy benne biztos azért ne próbáld ki.😁

[ Szerkesztve ]

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#1815) Liner válasza noxon (#1601) üzenetére


Liner
aktív tag

Szerintem ez leginkább ember kérdése. Nem vagyunk egyformák. Személy szerint a kis térképtől volnék ki. Nem egyenlő mértékben élvezzük a játékot. Pld. : Gyerek, Tini, Felnőtt aki empatogént fogyasztott.. Ez nem vicc Észak Koreában simán beadna valamit a dr. néni amitől szó szerint belemennél a játékba.

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1816) Liner válasza s4hu|SyD^ (#1814) üzenetére


Liner
aktív tag

Mentés Nekem se jön be semennyire. Nagyon gyenge.... egy karakter Nem dönthetsz úgy, hogy na most aztán kezdesz egy újat mert ráment vagy én nem tudok valami???

FONTOS:

Emberek. Ki szeretném kérni a véleményt, hogy szerintetek, hogy érdemes vinni a játékot. Kicsit hűlje kérdés. De... Ha egy kicsit is kiismerjük a képességeket nagyon uoral karit össze lehet gyúrni még nightmaren is. Viszont most nekiálltam játszogatni egy ilyen alig túl élős néha elfutós karival és azért az teljesen más érzés. Jobban dobja az adrenalint. a 2 méreg van fent kimaxolva :-) (visitozás megy rendesen.) ugye utsó e sorban warrior első rage gen képesség rúgés azt slussz van egy 20% rúgó kardom. Ez7t most lecseréltem és nagyon könnyűnek érzem a játékot hardon. Nightmaren mi ami igazán különbség? Help plz. Valaki öntsöm belém egy kis észt új vagy de nagyon elvarázsol ez a játék. Szerintem jobban élvezem mint egy kisgyerek.. :))

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1817) VTom


VTom
veterán

Elkezdtem a játékot tegnap PS-en is, és szerintem szebb, mint PC-n volt... Nem tudom, hogy a HDR miatt-e, de valahogy mintha ennek a játéknak jobban állna az alacsonyabb felbontáson renderelés élsimítással, mint a natív PC-n. Fura. Persze nem gond :)

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1818) RudY válasza VTom (#1817) üzenetére


RudY
addikt

Akár a monitor és a TV panelje közötti különbség is okozhatja (pl. VA vs. IPS).

(#1819) VTom válasza RudY (#1818) üzenetére


VTom
veterán

VA vs OLED. Én is erre gondoltam.
Na de igazából mindegy, a lényeg, hogy szebbnek látom :)

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1820) noxon válasza VTom (#1817) üzenetére


noxon
őstag

Ha HDR-el játszol akkor természetesen szebb a grafikája, azt láthatod.

Képes vagy újra játszani? :Y :Y :Y durva :D

[ Szerkesztve ]

We live in a simulated world...

(#1821) Liner válasza Jim74 (#1802) üzenetére


Liner
aktív tag

Nekem a legnagyobb az volt amikor 0 élettel bebújtam bokorba ugye menjen fel erre odajön a tyúk azt belém csíp. :))

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1822) VTom válasza noxon (#1820) üzenetére


VTom
veterán

PC-n meguntam 30 óra után, most kedvet kaptam hozzá, megvettem PS-re. Más taktikával akarok nekiállni.
Ha megint megunom, legfeljebb eladom :)

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1823) Habugi válasza VTom (#1819) üzenetére


Habugi
addikt

Nem egy nagy varázslat a nyomozati ügymenet felgöngyölítése ám.., egyszerűen TV-re kötöd a PC-t. :DDD

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#1824) simonl


simonl
tag

Sziasztok, újrakezdtem a játékot.
Kérdésem, hogy az a visual custumization vagy mi a lófütty mikortól elérhető?
(amikor kiválaszthatom, hogy nézzenek ki az egyes ruhadarabok)
Köszi Srácok....

A nők félelmetesek. Semmit nem mondasz, mégis mindent értenek. Ők mindent elmondanak, mégse értesz semmit sem.

(#1825) Jim74 válasza Liner (#1821) üzenetére


Jim74
nagyúr

:D

(#1826) s4hu|SyD^ válasza simonl (#1824) üzenetére


s4hu|SyD^
addikt

Már nagyon régóta valami patch volt, ami hozzáadta.

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#1827) VTom válasza Habugi (#1823) üzenetére


VTom
veterán

Áá, nem lehet. Nem hajcsaki. :N

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1828) Liner válasza Đusty (#1804) üzenetére


Liner
aktív tag

Ha tudnád mekkora ordenáré baromságot hordasz itt össze. Lb. Pont olyan lehet a játékstílusod mint a hozzászólásod. Igen lehet ezt a játékot dög unalmasan is játszani meg úgy, hogy el sem hinnéd. Ha visszajössz összedobok Neked egy kis videot milyen is az amikor 3 óra alatt veszel be egy varriorral nightmaren egy tarchis fortot ahol van vagy 30 elit és közben érkezik vagy 10 fejvadász. Ne tudd meg milyen unalmas és repetetív. pffff…

Egyetlen küzdelmemtől fényt kapnál amikor mennek a belassítások rugdalások combók védések egymás hegyén hátán és tart vagy 10 percig...

[ Szerkesztve ]

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1829) Đusty válasza Liner (#1828) üzenetére


Đusty
addikt

Jó játékot kívánok neked.

(#1830) Anonymus23


Anonymus23
veterán

Ugye jól tudom, hogy az SP-be beletartozik az AC III Remastered változata?
Nemrég megvettem az SP-t a játékhoz, de az AC III Remastered nem jelent meg a játékok között.
Van ennek külön logója a kliensben a játéklistában?
:F

;) - The Power of the Light Side

(#1831) noxon válasza Liner (#1828) üzenetére


noxon
őstag

Mondjuk ez izgalmasan hangzik.

Viszont az is izgalmas amikor újra és újra és újra és... ugyanazt a fort bevételt kell megcsinálni? Ráadásul úgy, hogy, ha legközelebb visszamész akkor ismét ott a 30 elit, összes láda mintha semmit se tettél volna?

De lehet, hogy tényleg csak hozzáállás kérdése az egész és akkor talán nem unalmas a game, nem tudom.

[ Szerkesztve ]

We live in a simulated world...

(#1832) VTom válasza Anonymus23 (#1830) üzenetére


VTom
veterán

Szerintem az csak a gold edition-höz jár, a SP-hoz nem.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1833) Anonymus23 válasza VTom (#1832) üzenetére


Anonymus23
veterán

Nem, benne van az SP-ben is, amikor legutóbb néztem még nem volt a játéklistában, most megint ránéztem és most már meg ott van, úgy hogy helyreállt a világ rendje ;)

;) - The Power of the Light Side

(#1834) VTom válasza Anonymus23 (#1833) üzenetére


VTom
veterán

Szuper, akkor rosszul tudtam.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1835) Anonymus23 válasza VTom (#1834) üzenetére


Anonymus23
veterán

Azért volt furcsa, mivel minden leírásban benne volt, és ez (is) érdekelt, de amikor megvettem (Uplayben :K ), azaz még csak nem is viszonteladótól, akkor hiába kerestem, nem volt benne az AC 3 a listában (azaz 2x már benne van, de az mindkettő az eredeti verzió).
Mindegy, a lényeg, hogy megvan ;)

;) - The Power of the Light Side

(#1836) VTom


VTom
veterán

Az előbb volt egy vicces jelenet, Megarisban épp a spártai tàborban tárgyaltam, mikor arra járt egy nálam 2 szinttel magasabb mercenary. Gondolta, begyűjti a vérdíjamat, úgyhogy vagányul beszaladt a táborba. Kettő perc alatt szétkapta a spártai hadsereg :D Én már csak a lootért mentem oda.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1837) Jim74 válasza VTom (#1836) üzenetére


Jim74
nagyúr

Muhahahaha :DD

(#1838) Liner válasza Đusty (#1829) üzenetére


Liner
aktív tag

EZ övön aluli volt. Köszi!

Igen. Hozzáállás kérdése. Meg, hogy nem vagy e hajlamos kínozni magadat. Miféle röhej az, hogy valamit kényszerből csinálok egy olyan dologban amin szórakoznom kéne. Hozzá se nyúlok többet. Ehhez viszont újra és újra visszatérek.
Mondjuk a setupom az nem egyszerű és már a látvány varázslatos. Szerintem Ultra deepben kezd el élni a játék.

[ Szerkesztve ]

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1839) Liner válasza Liner (#1838) üzenetére


Liner
aktív tag

Azt viszont elismerem, hogy az assa az tényleg uncsi. Rengetegszer direkt észre vetetem magam amikor már az is ki van rakva. Sötétben megvan a hangulata. de ez az egy szúrás egy ellenfél ez tényleg gáz.

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#1840) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Szevasztok!

Még nem vettem meg a játékot, mert valami jó kis akcióra várok, lehet majd idén a Winter sale-ben megveszem, de érdeklődnék, hogy érdemes-e a GOLD vagy hasonló verziókat megvenni, van sok dlc? Hasonlóan gondolom, mint az Origin-hez, ahol 3 dlc is van és a karaktert lehet tovább fejleszteni, itt van ilyen lehetőség?

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#1841) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Jól látom, hogy a városvezetőket hiába nyírom ki, "újratermelődnek" egy idő után?

(#1842) VTom válasza Liner (#1839) üzenetére


VTom
veterán

Gondolom ez az első AC amivel játszol.
A szériának épp az volt a sajátossága, hogy meg kell tervezni a gyilkosságokat, és észrevétlenül végrehajtani.
A régi részekben százalékot kaptál az emlék szinkronizációra, és csak akkor volt 100%, ha észrevétlenül csináltad meg.
A Unity-től kezdve már volt lopakodás is a játékban, addig csak bújkálni lehetett.
Nekem, mint a széria nagy rajongójának épp ez a játék lényege: éjszaka támadok, Ikarosszal kikémlelem az őröket, beosonok észrevétlenül, megölöm akit kell (egy szúrással) aztán észrevétlenül távozom. Ez néha elég sok időt vesz igénybe, de én ezt szeretem. Mellesleg a játék harcrendszere elég gagyi.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1843) noxon válasza Jim74 (#1841) üzenetére


noxon
őstag

Minden újratermelődik, ezért olyan "izgalmas" (pfff :D) a játék.

We live in a simulated world...

(#1844) Jim74 válasza noxon (#1843) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi a választ :R
Én hülye, meg elkezdtem levadászni őket, hogy majd azzal a kész a terület... Pfff...
Akkor marad a kérdőjelek, meg a felkiáltójelek kipucolása, a többi hagyom a ***csába....

(#1845) VTom válasza Jim74 (#1844) üzenetére


VTom
veterán

Én elsőre félbehagytam, mert meguntam, pont ezek miatt, meg a repetitív hirdetőtáblás küldetések miatt.
Most úgy nyomon, hogy a főküldiket csinálom csak, meg a kérdőjeleket, a mellékküldiket pedig csak akkor, ha kell a szintezéshez.
Így nem rossz azért.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1846) Jim74 válasza VTom (#1845) üzenetére


Jim74
nagyúr

50-es szintet elértem 80 óra alatt, szintezés innen mar gondolom nem lényeges.
Honnan tudom, hogy melyik fő küldetés és melyik mellék?

(#1847) VTom válasza Jim74 (#1846) üzenetére


VTom
veterán

A fő sztoriszálat tolom, oda megyek, ahova a történet visz. Ezek a főküldik.
Amit a helyszíneb találok, pl. helyi lakosok gondja-baja, feljiáltójellel jelölve, az mellékküldi.
A hordetőtábláknak még csak a közelébe sem megyek.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#1848) Jim74 válasza VTom (#1847) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi :R
A térképen a bal oldali menüben az Odyssey pont alatt lévő questek a fő küldik?

(#1849) hdekakas válasza Jim74 (#1848) üzenetére


hdekakas
senior tag

Igen. :K
De néha az is szerte ágazik. :DDD

(#1850) VTom válasza hdekakas (#1849) üzenetére


VTom
veterán

Így van, ill. annak is vannak ilyen gyűjtögetős részei, pl. ölj meg x athéni katonát.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.