Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
Ezt a vackot nem igazán használnám, ugyanis pont ha túlfeszt érzékel, akkor rövidzárat csinál.

Arduinohoz esetleg egy zener diódát lehetne bekötni, 5.1Vost, az bőven elbírja az arduinot akár huzamosabb túlfesz esetén is. Illetve pár nagyobb fólia kondit ami talán megeszi a nagyobb fesz tüskét.
Lehet bekapcsolásnál a hirtelen nagy áramra kicsit túllövi a feszt és ez nyírhat ki valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Suzuki topik
- ASUS notebook topic
- Formula-1
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel Core i5-9500 / i5-9500T / i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!