Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • z0d1AK

    nagyúr

    válasz CHIPman #8969 üzenetére

    Ez meg pont szerviztől függ szerintem. Mi elég sok Samsung készüléket viszünk szervizbe (nem feltétlenül azért mert szar a Samsung, hanem mert mennyiségben is sok megy el), és mindig kérnek számla másolatot. Egy garancia papírt kreálni nem nehéz, akár a Tesco-ban is kilopható volna egy külső vinyó mellől, akinek ilyen igényei vannak. Arra a pecsét megint nem nagy kunszt, hiszen aki ért a Photoshophoz és van egy jó (Samsung ;] ) nyomtatója, az rányomtathatja úgy, hogy nem feltétlenül látszik az, hogy nyomtatás és nem pecsét.

    A számla azért kell mert azzal igazolható a vásárlás. Pont a múlt héten jártam úgy két netbookkal, hogy az ASUS le sem szart addig, amíg nem küldtem el beszkennelve a garlevél mellé a számlát is.

    A 0 perces készülékeket pedig akár gond nélkül vissza is dobhatják garlevéllel is, ha olyan régióból érkezik. Így szokott ez lenni a Nokia telefonokkal is, pedig azokra EU gar van. :)

Új hozzászólás Aktív témák