Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- potyautas: Másik küldetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj ezekkel az effektekkel, hogy ha a valósághoz közel viszed a minőségét, akkor nehezen látszanak, így inkább túllőnek azon, ami nem valósághű, de legalább látszik.
Nézd meg a Tomb Raidert. Ott eléggé úgy van az egész dizájnolva, hogy ne legyen elrugaszkodva a valóságtól, viszont ritkán vehető észre, hogy vannak benne ezek a post-processek. Persze én ennek örültem, mert végre nem lőttek túl a célon, csak sokan úgy kapcsolgatják ki az effekteket, hogy befelezi az fps-t, de nem is látszik.
Közben pedig csak úgy van megcsinálva, hogy ott látszódjon, ahol valóban van értelme, mert valósághűen van dizájnolva.(#493) Whit3Rav3n: Szerintem nehéz eldönteni, hogy az input lagra, vagy az frame smoothing a jobb. Főleg akkor, amikor 1000 Hz-es egereket használ a gémer, hogy 8 ms helyett 1 ms legyen a beviteli lagja. A frame smoothing AFR-től nem extra 7 ms-ot kapsz, hanem extra 15-20-at, ha 60 fps környékén van a sebesség. Ha esetleg 30 fps környékén van, akkor 30-40 ms-os többletről beszélünk. A gémerek szentül mondják, hogy ők a +7 ms-ot érzik a gamer egérrel, tehát logikus, hogy a ennek minimum a kétszeresét is érzik. Ez volt a CF kiindulópontja. És máig lehet olvasni, hogy pár gémer arról számol be, hogy a CF-fel jobb a gép reakciója. Ezért nem veszi ki az AMD ezt a módot, sőt, konkrétan ez marad az alapértelmezett, de a nem hardcore gémereknek lesz egy frame smoothing AFR, amivel az extra lagot megkapják. Ezt majd a reakcióra gyúró réteg nem fogja szeretni, de lehet majd választani a driverben.
Egyébként önmagában az, hogy dönteni kell az input lag és a frame-ek egyenletes megjelenítése között elég komoly probléma. Bármelyik AFR opció is van kiválasztva annak meglesz a maga hátránya. Ebből a szempontból az AFR szerintem hosszútávon nem járható út. Már ma sem tekintem annak. A casual gamereknek elfogadható, de a hardcore rétegnek az egyik AFR irány sem elég jó.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- A fával keres kapcsolatot a Gigabyte új alaplapja
- Jövedelem
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- Óra topik
- Trollok komolyan
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ MSI Katana 15 B13VFK - 15.6" QHD 165Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Apple iPhone SE 2020 64GB Fehér 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Bomba ár! HP Revolve 810 G2 - i5-G4 I 8GB I 180GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Garancia
- Bomba ár! HP 250 G7 - i5-8G I 8GB I 256SSD I NVIDIA I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Közben pedig csak úgy van megcsinálva, hogy ott látszódjon, ahol valóban van értelme, mert valósághűen van dizájnolva.
