Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz PuMbA #49002 üzenetére

    "Most mondja a CDPR: "we rewrote the rendering pipeline"....gyakorlatilag új szintre emelték az UE5-öt...az Epic megköszönheti nekik."

    Epic-es arc mondta a mondatot es meg 5.4-gyel kezdtek el. Az engine pedig evek ota nyilt, tobb ezer ember toltott mar fel javitast az Epic-en kivul is. Colatition-nel is dolgoznak kozosen, stb, szoval most nem kell hirtelen felszopni a CDPR-t. Ettol fuggetlenul nem veletlenul lett koztuk kollaboracio, de tartott eloadasokat regebben is jo par masik studio alkalmazottja is a Hangar13-tol is, Tanglewood Games-tol, CDPR-tol, Studio Gobo-tol, stb. Az egyertelmu, hogy nagyon kell az Epic-nek a CDPR, Hangar13, stb, hogy segitsek egymast.

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #49002 üzenetére

    Engem viszont nem győzött meg méghozzá egyetlen egy dolog miatt: felbontás

    A videón még a vak is látja, hogy a rendering felbontás brutálisan alacsony, nagyon maximum 720p de szerintem valószínűbb az 540p körüli render felbontás. Emiatt az egész brutális mértékben blurry, mint amikor az ember egy 1440p vagy 4K monitoron egy 720p YT videót néz, egyszerűen ronda. Ez nem csoda, hiszen egy alap PS5-ön futott aktív RT_vel és 60 fps-el, így valahol valamit fel kellett áldozni. Nincsenek csodák, nincs ingyen ebéd (performance se), így beáldozták a felbontást a 60 fps és RT oltárán. Csakhogy olyan nagyon alacsonyra állították, hogy csúnya lett.
    Én jobban örültem volna, ha PC-n demonstráljáknormális felbontáson, de abszolút érthető, hogy miért PS5-ös verzióval reklámozzák (nem akarják megismételni a Cyberpunk launch fiaskót).

    Szintén nagyon érdekes adalék, hogy sehol senki egyszer se említett konkrét felbontást. Vajon miért? A PCGH is csak annyit közölt, hogy nagy mértékű felskálázás működik benne. Ez nyilvánvaló. Se az Epic, se a CDPR nem meri közölni egyelőre a felbontást, okkal.

    Ez azért kár, mert biztos látványosak az újítások benne, de az alacsony felbontás miatt kb. semmit nem lehet azokból látni. Én majd akkor tudom értékelni ezeket az új feature-öket ha kiadnak egy normális felbontású gameplay videót.

    #49007 gainwardgs: A trükk nagyon egyszerű: felbontás. Iszonyat agresszív a felskálázás benne, azaz brutál alacsony a rendering felbontás. Ez jól látszott rajta.

  • gainwardgs

    veterán

    válasz PuMbA #49002 üzenetére

    Hát ha a "traversal stutter" betegséget megoldják a lengyelek, akkor emelem a kalapom, bár még vannak kétségeim :K
    De a játék tuti előrendelős :K :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés