Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #40089 üzenetére
Nem az API a hibás. A Borderlands 3 esetében a memóriamenedzsment a gond. Ezt úgy fogják orvosolni, hogy az egészet úgy ahogy van kicserélik az AMD által írt D3D12 Memory Allocatorra. Viszont ezt nem tudják csak úgy kiadni, mert utolsó pillanatban hozott döntés, és nincs elég teszt erre vonatkozóan.
A probléma onnan származik, hogy az Unreal Engine 4 DirectX 12-re írt memóriamenedzsmentje nem thread-safe. Tehát nincs garantálva, hogy többszálú feldolgozásnál hibátlanul működik. Ellenben a Borderlands 3 többszálú parancsgenerálást használ, amivel az erőforrások létrehozása is többszálú. Na most a thread safety probléma kezelésére van beépítve a motorba egy olyan rutin, amely ellenőrzi folyamatosan, hogy az adott erőforrás használatban van-e, és ez okozza a rendkívül rossz működést. Ennek a megoldása az Unreal Engine 4 esetében az, hogy a rendszer csak erősen korlátozottan használjon többszálú parancsgenerálást, úgy, hogy ne kelljen alkalmazni ezt a rossz hatásfokú rendszert. A másik lehetőség a Vulkan, ugyanis a Vulkan API tekintetében az Unreal Engine 4 már thread-safe memóriamenedzsmentet használ, csak az erre vonatkozó fejlesztések, még nem kerültek visszaportolásra a motor DirectX 12 leképezőjébe.
A harmadik lehetőség írni egy egyedi DirectX 12-es memóriamenedzsmentet az Unreal Engine 4-be, vagy beépíthető az AMD D3D12 Memory Allocator, ami eleve thread-safe megoldás. Viszont az Unreal Engine 4 miatt ebbe is lehet, hogy módosítás kell, mert ezt a memóriamenedzsmentet az AMD az erőforráshalmazra vonatkozó specifikációknak a tier_2-es szintjére írta, és ugyan kezeli a tier_1-et is automatikusan, csak szimplán olyan egyszerű megoldást alkalmaz rá, hogy elszeparálja az erőforrásokat és kész. Szóval valószínűleg lesznek itt is módosítások még, bár kiindulásnak jó.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- VoLTE/VoWiFi
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Nintendo Switch
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam topic
- Házimozi belépő szinten
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga L13 - i5-10G I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- SzinteÚJ! HP Elitebook 860 G10 i7-1355U 16GB 512GB 16" FHD+ Gar.: 1 év
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest