Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz FLATRONW #2861 üzenetére

    Anélkül, hogy ebbe jobban belemennénk (mivel nem vagyok egy programozó zseni), nem értem mi a bánat köze van az alkalmazás indíthatóságának/indítását gátló védelemnek ahhoz, hogy később milyen effektek futnak le. :F
    Még ha játék szinten akad is ilyen (volt már rá példa ugye.., különböző rejtett kedvességek..), a benchmarkban nem lesz benne.

    Meg lehet nézni hány hw-s techoldal ad hangsúlyt annak 1-1 tesztkörös cikke elején, amiben teljesítmény adatok (is) szerepelnek, hogy az éppen felhasznált 5-10 játék közül melyiknek milyen a verziószáma, Steames vagy dobozos verzió-e adott játék, milyen patchek vannak rajta.
    Pedig ennek sokkal több jelentősége van/lenne a legtöbb esetben! :K

    Példának okáért FC4.., nekem itt csak azzal van "problémám", hogy sokan akik "nem szeretik" a virágot (ez tök jó csak nekem ehhez semmi közöm nincsen.., és vica-versa :R ) emiatt nyígnek hangosan, ugyanakkor pedig, amikor ihletet kapnak szemrebbenés nélkül linkelgetnek a 7ből 6patchel ezelőtti FC4 eredményeket a "konkurencia" VGA gyártó topicjaiba.. :DDD
    Szerintem vagy-vagy, de simán előfordulhat hogy velem van a hiba.. :B

    SE3-hoz is kijött már hány patch? Egy tucat? Adatmennyiségben ez már tetemes hányada magának a játéknak is.. ;)
    Steames SE3 patcheli magát automatikusan (ha akarjuk ha nem ugye..), a többi? :U

    Semmi problémám azzal aki kifogásolja a virágot, nekik van igazuk, egyébként is tabu téma.
    Egyszer leírja valaki oké.., de esetleges bencheredmények tekintetében kár lovagolni rajta, főleg azonos verziószám mellett (mert innen indult ez az egész röhej..), közben azt vízionálni milyen effekt fut vagy nem fut le de csak a virág esetében, mert amikor arról van szó, hogy Benő NV-s 120+K-s VGA-ja gyorsabb-e mint Kálmánka hasonló értékű Radeonja, akkor szemrebbenés nélkül van linkelve, netről, korábbi mérésből, innen-onnan mindenféle eredmény, ami x patchel ezelőtti, csak most ahhoz fűzi érdeke, hogy az "ilyen effektekhez" fűződő különbségeken átlendüljön. :U

    Tehát amit leírsz azt ebben a formában nem is értem, NV-s kártyákon vannak effektek amik Radeonon nincsenek vagy vannak csak optimalizlva nincsenek.
    daveoff például Mantlés eredményt kért nemrég, pedig neki az nincs NV-vel és gyökeresen más eredményt hozhat, gyökeresen más az API müködése, mégis kíváncsi egy összehasonlításra, miért ne lenne, ez teljesen rendben van! :K
    Az egész "témát" egy teljesen fölösleges szőrszálhasogatásnak érzem, de lelketek rajta.
    Többet nem nyilatkozom meg a témában, mert egy, ez itt nagyon off, kettő tabu, három, ha a fejem tetejére állok sem tudom ennél jobban elmagyarázni. Aki ezután sem érti meg, esetleges bencheredményeket szem előtt tartva, miért (nézzétek el nekem..) "piti" dolog ez, azon nem tudok segíteni! :N

    :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés