Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atok666 #28281 üzenetére

    Játékok alatt nem, mert azok messze nem csak rajzolási parancsból állnak, és itt csak a parancs beírása van mérve, miközben azért van más munka is bőven. Viszont a 3DMark API Overhead tesztjében érezhető az ebből eredő gyakorlati gyorsulás. Az direkt erre a problémára lett kialakítva, és mivel nem játék, így olyan mértékű rajzolást is beledobtak, amivel egy mai játék még nem dolgozik. De ez egyébként valós szám, bár az igaz, hogy inkább egy megközelítőleges átlag, mivel nem minden rajzolási parancs egyforma.

    A PC-ről most elmondható, hogy túl van a fejlesztési szakaszon. Tehát a megkezdett munkát az év végére befejezik, és igazából szinte minden le lesz másolva a konzolokról. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem marad probléma, de azokat már úgy kell megoldani, hogy a konzolos megoldásokat nem lehet áthozni, mert azok nem használnak akkor, ha sok konfigurációval lehet számolni. De ha valami áthozható volt PC-re az aktuális hardverekre, és a konfiguráció sokszínűsége sem akadály, azt lényegében áthoztuk. Ezzel a résszel kész, illetve az év végére kész lesz az ipar/Microsoft. Nem sokkal később a Khronos is. Sok szempontból most sínen van a PC.

  • velizare

    nagyúr

    válasz atok666 #28281 üzenetére

    nem érezni, de nem marketing. a korlátokat meg lehet kerülni. pl. erre optimalizálták a modelleket. egy 3d modell akkor volt jó, ha megfelelő idő alatt be lehetett tölteni. ergo a rajzoló addig rajzolta újra és újra, amíg ez nem teljesült. a különbséget nem érzed, mert az eredeti változatot sosem láttad.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés