Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz BlackSoft #1732 üzenetére

    "Hol van itt 10-15% gyorsulás? Sehol, lassulás látható a tesztben. És még hol van az ígért 45%? Sehol nincs, és nem is lesz BF4 alatt az biztos."

    A világért sem akarok beleavatkozni, belecsöppenni a vitátokba, de ez a mondat számomra teljesen érthetetlen. Neked ezek az eredmények mit mondanak?

    Akkor nézzük az eredményeket százalékban is. Tehát 10-15, de legfeljebb 45%-os gyorsulást vársz. Ehhez képest tekintsd meg a PCGH eredményeit a fenti két képen! A különbségeket feltüntettem neked százalékokban is, hogy még könnyebb legyen értelmezni:
    BF4 - Single Player - Radeon R9 290X - Mantle előnye D3D11-hez képest:
    720p: 42%
    1080p: 29%
    1600p: 15%

    BF4 - Multiplayer:
    720p: 86%
    1080p: 36%
    1600p: 27%

    Nem értem miért írod azt, hogy sehol sincs, illetve elhanyagolható a Mantle előnye. A PCGH tesztje ráadásul nem az egyetlen, ahol hatalmas különbségeket mértek a két API között. Rengeteg teszt számol be több tíz százalékos gyorsulásokról.

  • HSM

    félisten

    válasz BlackSoft #1732 üzenetére

    A CF tényleg nem jó, szerintem se, én se ajánlom senkinek. Ugyanakkor az SLI-t sem. Maga az AFR miatt. Növeli az input lagot. Próbáltam én is a CF-et 7970-7950-el és néhány játékkal, és nem volt vele mikrolagg probléma (ami pici volt, az CPU-limitre volt visszavezethető a tuningmentes 3570K-mon), viszont az input lag nagyon megnőtt, 60FPS tűnt olyannak, mint egy 7970-el kb. 40. Nekem nagyon nem vált be, az idegesítő driveres gondokról nem is beszélve, amikről olvasni lehet. Az egyetlen, ami jó volt, a skálázódás, ahol a proci nem fogta vissza, 90% felett hozott mindehol a második kari. :C De a fentebbi ok miatt sokra nem mentem vele, engem határozottan idegesített az extra lag.

Új hozzászólás Aktív témák