Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz janos666 #11270 üzenetére

    "Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik."

    Bár már mások megcáfolták, én is meg tudom erősíteni azt, hogy ezek butaságok. Én is sűrűn veszek fel játékból anyagot és mindig a VCE motort használom, kiválóan üzemel, nagyon jó sebességet és képminőséget ad. Mindössze normális játék és normális VCE kód (implementáció) szükséges. Sajnos sok felvevő szoftvernél nagyon rossz a VCE kód, ezt saját bőrömön tapasztaltam. Ahol azonban normálisan írták meg, ott gond nélkül megy az 1080/60
    Amúgy nekem "csak" első generációs VCE motorom van, de ez is nagyon jó képminőséget csinál még viszonylag alacsony bitrátán is. Itt a képletbe belejön az is, hogy az adott felvevő szoftver milyen képminőséget tud, vagyis mit tud kihozni az encoder-ből. A VCE második generációja ráadásul jobb képminőséget hozott magával, míg a harmadik generáció emellett alaposan megnövelte a sávszélességet, így elérhetővé vált a 4K felvétel is.

    Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy a legújabb fixfunkciós motorok között mekkora eltérés van képminőség között. Sajnos nem találtam sehol ilyen jellegű tesztet.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #11270 üzenetére

    Ezt rosszul tudod. Mindegyik gyártó cucca működik, bár az való igaz, hogy az Intel és az NV nem ad olyan paraméterézési lehetőségeket a minőségre, mint az AMD. De hardveresen Full HD 30 fps-t mindegyik tud.
    A program oldali támogatás pedig lehet hivatalos és nem hivatalos. Az NV a GeForce Experience, míg az AMD a Gaming Evolved programon keresztül támogatja ezeket. Driverekben telepíthetők is. Az Intel hivalatos támogatása a Raptr programon keresztül érhető el, később ha megegyeznek a licencen, akkor az Intel drivere tartalmazni fogja a Raptr-t, de addig csak külön telepíthető. A nem hivalatosakra pedig nincs igazából garancia sehol, de nem akadályozzák a használatát.

  • letepem

    aktív tag

    válasz janos666 #11270 üzenetére

    Épp tegnap tettem fep a 15.9.1et, és felraktam a GE appot is. Majd egy röpke 3 órás battlefront után láttam, hogy aktiváltam véletlen a felvevő funkciót!:D Nem éreztem különbséget, se vele se nélküle pedig csak egy kis vérszegény phenomom van, valószínű 100%osan GPU encodert használ!

  • TTomax

    félisten

    válasz janos666 #11270 üzenetére

    Miért bíznál te jobban látatlanban amikor egy külső kamera pontosan ugyanazt rögzíti?Tökéletesen mindegy hogy mit használ a Shadowplay,ha a végeredmény még nyomokban sem tartalmazza azt a bitrátát amit beállítok neki.Az meg,hogy te az intel QuickSyncét használnád ,meg kizárná az összes amd porcival szerelt konfigot,ráadásul intel cpu esetében sincs ingyen,no meg a felvevő programokban sem duskálunk...tehát csakis olyan dolog jöhet szóba ami a teljesítményt sem befolyásolja,ergo nem azon a gépen fut amin a játék... a külső felvevők 99%-a HDMI portot használ,többek között ezért is nem vettem ilyesmit,(merthogy monitoron se bemenet,se normális 2.0-ás felvevö nincs,ugye ezek inkább konzolhoz készültek) a dedikált cuccok pedig igencsak limitesek... Továbbra is egy külső kamera a legjobb megoldás,semmiféle limitet nem okoz,és az mindig ugyanazt rögzíti...de mivel a youtube úgyis rommá konvertálja így ennek sem sok értelme...

Új hozzászólás Aktív témák