Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz BiP #4331 üzenetére

    Már hogyne kéne?

    A másik topicban Pug is értetlenkedett... Tényleg olyan nehéz elképzelni hogy a fejlesztők elhasználják a konzolokban található négyszeres CPU teljesítményt?

    Néhány dolgot említek, amire fel lehet használni az ölükbe hullott CPU erőt:
    -Van olyan RT implementáció, ami kéri a CPU-t.
    -Nagyobb pályák, több asset.
    -Összetettebb AI.
    -A mostani 64 fős multiplayer helyett 250+ fő a jelenlegi kóddal.
    Vagy egyszerűen csak váltanak egy flexibilis, kényelmes, de viszonylag pazarlóan futó script nyelvre C helyett, hogy gyorsabb legyen a fejlesztés.
    Máris elfogyott a ~négyszeres teljesítmény.

    Ahhoz hogy 30-ból 60 fps legyen a CPU és a GPU feladatait is 33 milliszekundomról 16.6 ms-ra kell levinni. Azaz felezni kell a terhelést.
    Ne kelljen már CPU- GPU-limit alapismeretekig lemenni hogy átmenjen...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés