Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz goldister #10111 üzenetére

    A gariztatásnak amazonnál annyi a lényege, hogy legyen gyártótól egy válaszod, amivel visszaküldenek amazonhoz (nem tudunk segíteni, javítani stb), ha ez megvan utána elfogadják és adják a return labelt stb.
    Én már eleve így megyek hozzájuk, ez kb az előírt script a supportosnak (beszéltél e már a gyártóval? nem: beszélj ; igen: return és refund/csere indítása)

    Amint elindítom a chatet és üdvözöl (herzlich willkommen...) én angol supportost szoktam kérni egyből, ez a német aloldalon nem volt még soha gond és utána ment minden egyszerűen

    Arra kell még figyelni, hogy jelezd, ha eltérő lakcímen vagy a termékkel, mert alapesetben pl mailboxde cím esetén onnan vennék fel a csomagot, de szólsz, hogy máshol vagy, és ha ez a cím szerepel az amazon fiókodon, akkor a supportosnak egy kattintás csak.

Új hozzászólás Aktív témák