- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nova Launcher Prime Samsung One UI helyett!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz Micsurin #8659 üzenetére
Engedd el. Amennyiben megérkezik és neked nem kell már, legfeljebb átadod az átvételi lehetőséget egy fórumtársnak, vagy törlődik magától a rendelés átvétel hiányában.
Amúgy itt is igaz, mint bármelyik cégnél, nagyon nem mindegy, hogy milyen ügyintézőt fogsz ki. Nekem az első telefonos munkatárs sületlenségeket hordott össze a témában, amit egyébként már e-mailben leegyeztettem és aszerint jártam el. A második értette meg ismét és vette észre, hogy e-mailben is kavarnak a 2. körben.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Alza mostanság nincs a topon. Van egy ügyem velük, az elején olyan gyorsan válaszolgattak, hogy én nem voltam képes követni őket, most meg, hogy megint náluk pattog a labda, lassan egy hete csend. Úgy sejtem a karácsonyi időszak betett nekik is.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Donki Hóte #8602 üzenetére
Na akkor esetedben nem a kedvezmény mértékével játszott az alza, hanem megdrágította a terméket. Egyetértek, elképesztő az alza produkciója.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Donki Hóte #8597 üzenetére
Beleeshettél abba, mikor éppen számos termékre lecsökkentették az érvényesíthető kedvezményt és így azon termékek, amelyekre működött a 30%-os kupon, csak a kisebb kuponnal lettek megvásárolhatók.
Érdemes volna megnézned, hogy most mekkora glamour kedvezményt ír a rendelt termékre.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Látom előttem kifejtették a lényeget, de azért gondoljuk bele másképp.
Az eladót belekevernie az Alzának meredek, mert onnantól kezdve az aktuális tulajdonos, aki a jótállást intézte csakis a korábbi tulajdonos jóindulatában bízhat, hogy a pénzéhez, termékéhez jut. Na meg akkor a jótállási idő végéig el is kell tudnia érni az eladót? Nonszensz.
A garis cuccok ára meg nem véletlenül magasabb, mint a lejárt garisoké, mert többet érnek azáltal, hogy az új tulaj fogja tudni érvényesíteni azt, ha bármi gond lesz vele.
Egyszer fogja ezzel megütni komolyan a bokáját az Alza és onnantól meg fogja szüntetni ezt a téves gyakorlatot.
-
AnonymusX
senior tag
válasz tomgabor #8388 üzenetére
Hogyhogy 5 rendelés után nincs meg a megfelelő videókártya? Előzetesen utánanéztél, hogy melyik típus lenne számodra a legjobb? Csak azért kérdem, mert 5 videókártya tesztelgetése nekem már soknak érződik és lehet az Alzának is.
Ahogy előttem Angie™ írta, a törvény szerint a 14 napos elállás jár és pont. Az Alza ezt kiterjesztette önszántából 30 napra, és az ÁSZF-ből úgy látom feltételek nélkül. Szóval ha teljesítik a rendelésed, akkor el is állhatsz.
Esetleg azt tudom elképzelni (erős feltételezés), hogy megjelölik a fiókod, ha túl sok működő cucctól állsz el, így a rendelésedet nem teljesítik vagy pedig csak külön jóváhagyással. A Magyar Telekomnál például előfordult olyan, hogy letiltották az adott fiókon az online rendelést, mert korábban egy terméktől elállt a megrendelő.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz pigmeus #8326 üzenetére
Szia!
Meg kell nekik írni nyomatékosan, hogy pont azért küldted vissza, mert hiányoztak belőle dolgok. Tessék az előző vásárlón keresni.Bontott csomagoknál főleg érdemes videóra venni a kibontást. Ha jól rémlik az Alza szereti a bontott cuccok eladása után tartani a markát a hiányzó vagy sérült dolgokra. Például alaplap esetén a hiányzó részt vagy a sérült processzorfoglalatot kérték számon attól, aki bontottan vásárolta.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Sántha Lajos #8322 üzenetére
Szia!
IBAN formában kell megadni. -
AnonymusX
senior tag
Szia!
Nem kár a gőzért, mert 1 TB-osnak volt hirdetve, innentől olyat kell kapjál. Rendelés részleteinél valószínű azért íródott át, mert a termék adatlapjáról kerül oda az információ.
Viszont nem lehet tudni, hogy mennyit kell futkosnod az Alzánál azért, hogy megkapd a hirdetett terméket. Az is lehet, hogy csak hatósági nyomásra vagy békéltető testület után lesz hajlandó így korrigálni az Alza.
Az biztos, hogy ha elállással visszaküldöd, hamar rendeződik (lehet ők is ezt fogják javasolni), hisz visszakapod a pénzed.
-
AnonymusX
senior tag
válasz -=RelakS=- #8272 üzenetére
Tippre az Alza a jogszabály szerinti kötelező jótállást írta a termék oldalára és azzal is kalkulált. 250 ezer forint alatt 2 év a kötelező jótállás, de persze ettől pozitív irányba el lehet térni.
Egyébként más boltnál is előfordul, hogy a termék adatlapja szerint nem adják meg a gyári garanciát, ha az több mint a kötelező...
-
AnonymusX
senior tag
válasz -=RelakS=- #8270 üzenetére
Ez pont úgy jön ki, ha az Alza szerint 2 évet ad a Lenovo, mint gyári jótállás, így 2026 júliusában járna le. Ezt ők kiegészítik még 3 évvel és így ki is jön 2029 júliusa.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz -=RelakS=- #8268 üzenetére
Reklamálj mindenképp. Amúgy nem azért jön ki 2029-re Alzánál a gari vége, mert ők 2 évet írnak gyári jótállásnak a termék alzás oldalán?
A jótállásnak a vásárlás/átvétel napjától kell indulnia.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz abiogenesis #8265 üzenetére
Legutóbb alzáról rendeltem monitort, rendben kihozták. Pixelhiba miatt kellett elállnom, ennek során bénázott az Alza, de rendben zárult.
Egyébként Dell monitor volt, amit később máshonnan vettem meg és az is pixelhibás volt, harmadjára inkább más márkát választottam.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Köszi a válaszokat, de a rendszerük és e-mailük szerint egyelőre nem.
Ajándékutalvánnyal és a maradék összeget bankkártyával fizettem. A bankkártyával fizetett összeget teljes mértékben visszatérítik, az ajándékutalványos rész kifizetéséről pedig azt kérdezi az automata rendszerük, hogy hogyan adják vissza. Na ez utóbbi összeg pont annyival kevesebb, mint a szállítási díj volt.
Tippre visszavitelnél rosszul vitte be az ügyintéző a visszafizetendő tételeket a rendszerbe, lemaradt a szállítási díj.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Kis elállás tapasztalat.
Ma visszavittem egy terméket személyesen, aztán ma este csak a termék áráról kaptam értesítést, hogy visszatérítik, a szállítási díj lemaradt.
Ugye elállás esetén az eladó köteles a csomagküldés díját is visszatéríteni, amennyiért kiszállította a vevőnek.
Most írtam nekik a reklamáció menüpontból, de holnap fel is hívom őket. Szóval mindig legyetek résen.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz enginev3.0 #3342 üzenetére
Nem.
-
AnonymusX
senior tag
válasz NdrewSunix #2039 üzenetére
Igen. Sőt még ki is írja mikor készülj és melyik pulthoz menj.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Lackooo84 #1647 üzenetére
Azokat azért törölték, mert nem a kuponnak megfelelő kategóriából jött össze az összeg (ha észrevették és ezért kell trükközni az online fizetéssel). Te esetedben meg erről szó sincs, mert a kontroller is kiegészítő kategória és csak a 12k elérése miatt kellett mellé még valami ugyanabból a kategóriából.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest