- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nova Launcher Prime Samsung One UI helyett!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
KutyiHU
tag
Üdv, elállás esetén Alzaboxxal történő visszaküldés esetén csak a reklamációs számot kell a csomagra írnom, saját adatimat nem?A reklamációs űrlapot sem kell kinyomtatnom?
Köszi
-
vidaila
senior tag
Sziasztok. Nem sokszor rendeltem még az Alza-ról, idáig főleg kávékapszulát, nem volt gond. Most először rendeltem egy nagyobb összegűt (100k felett) konkrétan egy videó kártyát. Csomag automatába rendeltem, szóval esélyem nem sok volt, hogy futár előtt kibontsam a rendelést. Természetesen bebuktam ugyan is a dobozban nem az a videó kártya volt mint aminek lennie kellett volna, hanem egy régebbi típus. El se akartam hinni, hogy ilyen létezik, annyira dühös lettem 😡. Ilyenkor mi van? Mit tudok tenni, hogy vissza szerezzem a pénzem? Járt már így valaki? Eléggé kétségbe estem, válaszotokat előre is köszönöm.
http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/
-
juve600
nagyúr
sziasztok !
indítottam egy alza reklamációt, termékvisszaküldés, alza boxba kell vinnem,
kérdés lenne hogy erre hány napom van hogy feladjam ?
-
Paxker315
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
Koszonom. Teljesen rendben ment a dolog, már jelezték, hogy jogos reklamációt, visszafizetik. Annyi, hogy persze kuponozva vettem, így a kupon ára "oda", de nem számít, mert a rendelésben vett másik két tételt naponta használom - többször
Tényleg korrekt volt az ingyen visszaküldés és pár napos átfutás.
-
válasz Sanyi.mTs #6991 üzenetére
Azt nem, de az csak 2.300 Ft volt
Termék teljes vételi árát igen. (11.5k)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
+3 év kiegészítés díját is visszaadták?
-
válasz Paxker315 #6983 üzenetére
Én is mindig így járok el.
1 hete reklamációt nyitottam egy 4+ éve vásárolt egérre, mert a bal gombja 1 kattintásra 2x kattintott. (teszt programmal is megnéztem és hibásnak jelezte) Vettem hozzá + 3 év garit (össz. 5 év gari így) és most sikeresen gariztattam is! Cserélni nem tudták (rég kifutott termék) így visszakaptam a vásárlási árat.[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
littlemamba
aktív tag
Sziasztok!
Csütörtök este vettem ki alzaboxból a rendelt fülhallgatómat, aminek az egyik felét nem tudtam működésre bírni, sem csütörtökön, sem pénteken, amikorra már minden fix it videót és leírást megnéztem és kipróbáltam.Így tegnap reggel benyomtam a reklamáció fület és a visszaküldést. Kaptam számot, szépen visszacsomagoltam a cuccot és elvittem alzáékhoz, ott követve az utasításokat ráragasztottam a matricát, beraktam fali boxok egyikébe. Már hazafelé battyogtam amikor jött az e-mail, ami nyugtázta, hogy eljuttattam hozzájuk. Amikor hazaértem ránéztem és feldolgozás alatt volt a dolog, este újra ránéztem és azt írta ki: Reklamációs kérelmed törlésre került.
Ma még mindig ez van kiírva. Hogy mi? Ez ilyenkor mit jelent? (e-mail nem jött, este még nem aggódtam annyira, de hogy ma is ez a törlés státusz, ez így mi...) Szóval most mit fog történni? Mire számíthatok? Nyugodjak le, várjak türelemmel egy értesítő mailt, vagy kezdjek már el pánikolni, hogy se pénz, se termék?Zenfone I0 I Garmin EPIX PRO I ExpertBook & ENVY I Beats Studio + I Sony Vaio Pro
-
motofi
aktív tag
válasz Marosko #6987 üzenetére
Egyelőre a telefont tesztelem nincs-e valami hibája. Ezidáig nem tapasztaltam. Egy biztos ezektől se rendelek többet ez volt az első és egyben utolsó. Tudnak Posta pontra szállítani nem kell a futárhoz igazodnom ezért rendeltem rajtuk keresztül meg a sok Alza reklám a tv- ben azt gondoltam megbízható.
-
motofi
aktív tag
válasz Marosko #6985 üzenetére
Nem látni csak a szokásos. Annyi van pluszba, matrica hogy az importőr az Alza Czech Republic Praga. Már írtam az Alza- nak , hogy adjanak magyarázatot. Egyelőre fotókat kérnek a csomagolásról a dobozról imei szám stb. Az lehet, hogy csak ellenőrizték, hogy rendben- e készülék vele van-e minden tartozék? Van aki szerint lehet csak erről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
motofi
aktív tag
Sziasztok! Telefont rendeltem tőlük én alapból azt gondoltam, hogy mivel új készülékre adtam a rendelést az gyárilag csomagolt fóliázott vagy címkével zárt, de nem ilyet kaptam. Járt már így valaki? Most, akkor milyet küldtek egy valaki által visszaküldöttett? Maga a készülék látszólag új a szokásos tájékoztató képernyő fólia is sértetlen tartozékok megvannak. Miért hoztak ilyen helyzetbe? Mit lehet ilyenkor tenni?
-
abdulka1
őstag
válasz Paxker315 #6979 üzenetére
Szia!
Azt írják, hogy tértivevényesen kell küldeni hozzájuk a termékeket, de én kb 2 hónapja a fiókomból indított reklamáció után, az itt ajánlott módon, inverz csomagként küldtem gariztatni egy SSD-t ingyenesen, és probléma nélkül fogadták a csomagot.
Postai címirat kitöltő.[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
kgymac
őstag
Sajnos két smart hibás (7-8 éves toshiba aca) miatt lett cserélve. Két (jóval, kb.30-50%-kal drágább) új lemez beszerzése, raid1 helyreállítás lemezenként egyszer, majd csak utána lehetne visszaküldeni, amivel már kifutok az időből.
Be lesz tervezve két 6-os vagy 8-as N300-as toshiba és egy életre el fogok búcsúzni az ázott ürgéktől. Gari lejárta után fél évvel halt meg a legutóbbi, még crm-es 2.5"-ös seagate is. Szerencsére, ezekre 3 év garit adott az alza, az egyik csak kibírja még 1-2 hónapig.
Nálam a tanulság, hogy az alzánál megosztott vélemény igencsak nem beszámítható, mert nem kicsit kozmetikázott marketingileg. Ill. rá kell szánni időt és pénzt, hogy bemegy az ember egy értelmes boltba hdd-ért. És hdd-t többé soha az alzától. -
-
kgymac
őstag
Sziasztok,
Sikerült vennem két Seagate IronWolf 4 TB CMR-et az alzától.
Nem vagyok teljesen elégedett, mert a smart értékekben van gond, ha nem is cserére utaló hibákkal.
Nem küldtem vissza, az olvasási/keresési hibákon kívül nagyobb bajt nem láttam, a csere meg gyorsan kellett, egy raid1 tömb két tagja is elkezdett komolyabb smart hibákat dobni (1 lemezre csökkent raid-del, pending sector 160 ill. 16, az első pluszban Raw read error rate - FAILING_NOW szöveggel is kedveskedett).Device Model: ST4000VN006-3CW104
Serial Number:
1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 067 064 006 Pre-fail Always - 5446679
4 Start_Stop_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 2
7 Seek_Error_Rate 0x000f 061 060 045 Pre-fail Always - 1200625
9 Power_On_Hours 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 4
Device Model: ST4000VN006-3CW104
Serial Number:
1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 071 064 006 Pre-fail Always - 12720279
4 Start_Stop_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 1
7 Seek_Error_Rate 0x000f 100 253 045 Pre-fail Always - 3737Járt esetleg más is így? Maguk a diszkek újak, bontatlanok voltak, 1 bekapcsolás volt az attribútumok között, 0-1 óra idővel, de eddig egyetlen diszk sem érkezett még RAW olvasási vagy Seek hibákkal (kb. 30 diszken/ssd-n vagyok túl).
Nem tudok szó nélkül elmenni a cég vásárlói visszajelzései mellett. Az értékelésem, ahogy az várható lehet, 1 csillag, szöveges értékeléssel, benne a kifogásolt smart attribútumokkal, kb. mint itt, nem jelenik meg az oldalon. Szóval számomra hiteltelenné teszi ezt az egészet. Egy korrekt cég megjelenítené.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok,
vásárolt mostanában valaki az alza-n bitcoinnal? Erről van valakinek tapasztalata?izé
-
raziel01
veterán
válasz icecave #6972 üzenetére
Néha tudnak érdekes időpontban jönni. Nem konkrétan ők hanem már több futárszolgálattal is jártam úgy, hogy megad egy 2 órás időintervallumot és még véletlen sem akkor hozza. Nekem is megadtak már 12-14-ig. Direkt hamarabb hazajöttem a munkából. Kb este 6 körül jött.
De olyan is volt már, hogy reggelre írta és este 7-kor hozta a futár, én voltam az utolsó csomagja aznap. -
nagyúr
Sziasztok!
Rendeltem Alza-ról mosógépet, régi elvitelével. Bejelöltem, hogy ajtóig hozzák, ami a 2. emeleten van, de lift nincs, viszont a díjkalkuládió után is nulla forint lett a kiszállítás, remélem, azért felhozzák
Kérdés: egyelőre az van megadva, hogy hétfő 8-20 között hozzák, azért ez elég nagy intervallum, aki már vásárolt így, azt tudja esetleg, hogy ezen pontosítanak-e még, esetleg a futár szól előtte min. fél-1 órával, vagy jobb, ha egész napra veszek ki szabit? Esetleg akkor szólnak, mikor már lent vannak a kapuban? Mik a tapasztalatok? Köszönöm a válaszokat előre is. -
abdulka1
őstag
válasz torma1981 #6966 üzenetére
A levelemben leírtam, hogy megvásároltam egy garanciális terméket, és az érdekelne hogy szükség esetén milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát, mert jelenleg csak a garancia jeggyel rendelkezem.
Ezt a választ kaptam a kérdésemre. Ott a feltételes mód, de na....[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
abdulka1
őstag
válasz kenesei1982 #6964 üzenetére
Szia!
Saját tapasztalatom nincs a témában, de korábban már írták, hogy adásvételi is kell.A napokban vettem Ipon garis tápot, és kíváncsiságból rákérdeztem a boltnál. Ott kell a számla+garjegy+adásvételi szerződés.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
aktív tag
Sziasztok!
Van egy videokarim, ami alza garis még az év végéig. A számla nem a nevemre szól mert még az őrület idején egy scalpertől lett vásárolva. Most lett egy kis gond a kártyával.
Alza szarakodik ilyennel? -
Sanyi.mTs
addikt
"Az elállási időtartam a szerződés létrejöttével kezdődik, ez a nap kezdődhet (ha a Felek nem rendelkeznek másként):"
Mi számít a szerződés létrejöttének: megrendelés, fizetés, kiszállítás (box) vagy az átvétel napja? Ezek között akár lehet több nap is eltelhet. Pl. online fizetek, de csak 1 hét múlva történik meg az átvétel.
-
MODERÁTOR
Fontos változás az ÁSZF-ben
A Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Fogyasztó indokolás nélkül jogosult a szerződéstől 14 napon belül elállni, melyet az Alza a fogyasztónak minősülő vásárló javára 30 napra terjeszt ki. Az elállási időtartam a szerződés létrejöttével kezdődik, ez a nap kezdődhet (ha a Felek nem rendelkeznek másként):
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Sanyi.mTs
addikt
Alza napok 10-15-20% kedvezmények: [link]
-
K1LLMy53Lf
senior tag
-
[ Szerkesztve ]
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
zpph044
újonc
sziasztok
alzaboxon keresztul valaki intezett mar visszakuldest? tegnap reggel betettem egy budapesti alzaboxba... de meg mindig "beerkezesre var..." a statusz. mennyi ido lesz ez az egesz ceco? mi a tapasztalat manapsag? kartyaval fizettem erte atvetelkor, gonoldom arra is megy vissza a penz. koszonom
-
NorDezs
senior tag
Mennyi idő van rá, hogy visszajuttassam a terméket elállás esetén? 14-ik napon jeleztem, hogy nincs rá szükségem.
-
veterán
sziasztok,
más is találkozott már azzal az elmebajjal, hogy személyes átvételnél a hosszú papírra rá akarják íratni a személyi igazolvány számát is? kérdeztem, hogy mégis milyen alapon, ember azt mondta, hogy paypal fizetés után a rendszer kéri. és mi van, ha nem adom meg? semmi, a kamera látja, hogy három kitöltendő sor van a papíron, én meg írok valamit. nem írtam rá, megkaptam a cuccot.
mire jó ez az egész?hanyas vagy, te disznó?
-
fatal`
titán
válasz PainKiller13 #6945 üzenetére
Nem vettem még bontott/használt cuccot sosem, de a számlán a tételeknél nincs jótállás oszlop? Jobb szélén szokott lenni az ár után.
[ Szerkesztve ]
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Vettem egy felbontott VGA-t 230-ért, aminél 36 hó garit írtak, viszont a számlán sehol sem látom csak a törvényes maszlagot, hol tudom kideríteni, hogy tényleg annyi van e rá? Inkább visszaküldöm ha mégsem.
-
abdulka1
őstag
Sziasztok!
A böngésző automatikusan beléptet az oldalra, ekkor még látom a felső menüsort.
Viszont ha a kosárra szeretnék kattintani, rögtön eltűnik, olyan mintha a hirdetés fentebb ugrana.
Igen, láttam a #6935 hsz.-ben levő linket, de azon keresztül is csak annyi a különbség, hogy a saját fiókomat látom a hirdetés helyett, viszont a kosár így is eltűnik, nem tudom befejezni a rendelést.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
Én tudtam ma is.
Nem OTP-s számla/kártyával igaz.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ETOM
addikt
Ti tudtok fizetni otp kártyával az oldalon? Gpay se megy valami otp időtúllépést ír.
-
fatal`
titán
https://alza.hu/my-account/orders.htm
Nálam rendben van, csak átalakították a felső menüsort.
-
MODERÁTOR
-
Sanyi.mTs
addikt
szomorú.
ha bármi gondom szokott lenni, akkor én az online chat felületen kezdem a panaszt és ha szükségük van valamire, akkor emailben folytatjuk a kért adatokkal megtoldva.nekem is mostanában a gyári dobozokra nyomnak egy cetlit és úgy rakják be alza box-ba.
gondolom ezzel rengeteg csomagoló anyagot spórolnak, csak legalább figyelnének ilyenkor a szállításnál.[ Szerkesztve ]
-
Źşë'
addikt
leírom én is, hogy hogyan jártam az Alzával... nagyjából elégedett voltam velük eddig a pontig, ugyan volt 1-2 súrlódás pár rendelésemnél, de az utóbbi rendeléseimnél telt be a pohár velük... még áprilisban voltak alza napok, április 10. adtam le a rendelésem melyet azonnal ki is fizettem online... ezt felbontották 3 részre, 2 csomag megérkezett kb 5-6 nap alatt a kért posta pontra, viszont a 3. része a rendelésnek nem érkezett meg, teltek a napok, hetek, a postás hölgy nyakára jártam szinte naponta már, mondta hogy érdeklődik, de ha nem jön meg a 3. része a rendelésemnek akkor muszáj lesz visszaküldenie nekik mivel így állították be a feladásnál, mondtam neki, hogy én is jeleztem feléjük a weboldalon ill. email címen a kialakult helyzetet (válasz nuku, azt írták hogy max 2 nap alatt válaszolnak... )... április 27. volt a határidő, hát muszáj volt visszaküldenie a 2db csomagrészt, viszont május 2. megérkezett a 3. része is, nyilván nem tudtam vele mit csinálni, hisz az előző két csomagrész már vissza is ért nyilván, erre május 4. jött az email, hogy "megrendelésed nem vetted át időben" ezért törölték, és visszatérítik az árát, olyan szinten kiakadtam, hogy lehet egy ügyfélszolgálat ekkora szutyok?! írtam ezek után is nekik egy emailt amire szintén nem kaptam választ, esküszöm, ha ilyen emberek dolgoznának az én cégemnél páros lábbal rúgnám őket ülepen kifelé az utcára... majd 1 hónapig ültek a pénzemen, ráadásul 20%os alza napok akcióban vásárolt termékek után nem kínáltak fel semmi kártérítést... nyilván az ember elvárná, de még válaszra se méltattak... elérték, ha meglátom a zöld figurát a reklámban már szökik fel a vérnyomásom tőlük...
ez előtti rendelésemnél (szintén alza napok) pedig egy xbox series x-et vásároltam aminek a csomagolása köré nyersen egy műanyagfólia volt tekerve, a doboz sarkai össze vissza voltak horpadva, ezt is megírtam nekik, hogy szuperül becsomagolták, uh ha valaki ilyesmit akar tőlük vásárolni akkor ezzel számoljon!
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Beni2360
félisten
Igen egy külsős futár cég akinek nincs utanvetes szerződése az nem tud penzt elfogadni és utana utalni. Nincs bankkártya rendszerük, egyszetuen csak kiszállit.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Sonja
nagyúr
válasz Marosko #6926 üzenetére
Most válaszolt az Alza.
"Köszönjük a türelmét és elnézést a kellemetlenségért.
A rendszerünk automatikusan választ futárszolgálatot, és sajnos ez okozza ezt a problémát. Legyen szíves a megrendelését leadni banki utalás - díjbekérő opcióval, és ha leadta a megrendelését, küldje el nekünk a megrendelés számát erre az e-mailre válaszüzenetként, és módosítjuk Önnek utánvétesre a megrendelést. Az utánvét összege +490 Ft."
Viszont ezt nem értem. Valamelyik futárszolgálat nem fogadna el utánvétet?!Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
nagyúr
válasz Marosko #6924 üzenetére
Persze! Ez az egér az. Ha csak az egeret rendelem meg, akkor lehet utánvéttel! Ha viszont csak az egérpadot akarod, akkor nem engedi. Próbáld ki te is! Tedd kosárba -> házhozszállítás kiválaszt, utána a fizetés kiválasztásánál nekem szürke volt az utánvétel opció, nem engedte kiválasztani.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
nagyúr
Én ma rendeltem volna egy egeret + egérpadot utánvéttel, de nem engedte kiválasztani?! Szürke volt az utánvét. Addig pakolgattam a termékeket, míg kiderítettem, hogy ha csak az egérpadot teszem a kosárba, akkor annál nincs utánvét! WTF?! Nem igazán értem ezt, de írtam az alzának. Kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán válaszolnak-e, illetve mikor?! Szerintetek mi lehet? Valaki rosszat állított be rá?!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
3000 Ft-os Alza kuponok gondolom már nincsenek forgalomban?
-
kNG
senior tag
Azóta annyi hír, hogy kaptam egy e-mailt, miszerint átadták a csomagot a futárcégnek. A termék státusza továbbra is "lefoglalva", de legalább már érkezett némi infó. A korábban elhangzottakkal ellentétben a termék nem ma érkezik meg, várhatóan holnap fog. Az ügyfélszolgálat sajnos úgy néz ki semmivel sem tud többet, mint amit egy mezei felhasználó is lát az Alza oldalán (aztán lehet csak én kaptam ki egy kezdő ügyintézőt).
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
-
lowzor
veterán
Az bug vagy feature, hogy egy szaros számítógépházat 5000Ft-ért akarnak kiszállítani?
-
kNG
senior tag
Sziasztok!
Kedden rendeltem egy terméket az Alzától, 1 db volt raktáron. Előre kifizettem, mai házhozszállitással. Mai napon a rendelés státusza (továbbra is, kedd óta) "lefoglalva" a csomagszámra rákeresve nincs találat, ennek ellenére a weboldal azt írja ki, hogy ma fogják kiszállítani a csomagomat. Számomra ezek az értesítések összeférhetetlenek, ebben a formában értelmezhetetlenek. Furcsállom az esetet, mert általában a kiszállitás előtti napon szoktam kapni értesítést arról, hogy a csomag feladásra került (és a csomagszámra keresve is információhoz jutok). Előfordulhat, hogy ma ténylegesen kiszállítják a terméket, járt már valaki hasonlóan? Ügyfélszolgálat csak annyit tudott mondani, hogy mai kiszállitással látják a rendszerben.
Köszi!
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
-
hoffman_
nagyúr
-
válasz hoffman_ #6905 üzenetére
Szia,
Ha jól emlékszem, akkor xy napig van rá lehetőséged a termék vásárlás után.
Ha választható, akkor ott olvasható is meddig.
Pontos napot nem tudok, hogy meddig. (én meg szoktam venni a termékhez vásárláskor azt is)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nem találtam keresővel első pár nekifutásra: nagyértékű hw esetén (tv-monitor, 200-400k) van mód kiterjeszett +3 év garancia vásárlásra a vásárlást követően, garanciaidőn belül is, vagy csak vásárláskor, ezt tudja valaki?"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Úgy-úgy!
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Peace
nagyúr
válasz MaxxDamage #6902 üzenetére
Beadtam RMA-t Kingston oldalon, köszi!
-
Kingston-al te vedd fel a kapcsolatot és te úgy intézheted, cseréltetheted.
Az hogy mit ad a bolt, az az ő dolga már.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Peace
nagyúr
Hibásan érkezett 32 GB-os RAM KIT-em. Felhívtam őket és azt mondták, hogy mivel felbontott termék, nem fogják újra cserélni, hanem pénz visszafizetés. De én szeretnék ilyen terméket azon az áron, amit kifizettem érte. Ragaszkodhatok hozzá, hogy cseréltessék a Kingston-al és küldjék ki nekem Alza boxba a cserélt terméket felár nélkül? Jól gondolom?
Új hozzászólás Aktív témák
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elindult az Awesome Games Done Quick 2025
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- 3D nyomtatás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Steam topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Synology NAS
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest