Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Carlas válasza #21346560 (#50) üzenetére


Carlas
senior tag

:DD

[ Szerkesztve ]

Több mint 15 éve a Hardveraprón!

(#52) alakesh


alakesh
tag

Sziasztok!

Ha tudom mit szeretnék, és elérhető az adott üzletükben, rendelés nélkül is bemehetek megvenni, vagy mindenképp rendeléshez kötött?

Köszönöm!

(#53) Carlas válasza alakesh (#52) üzenetére


Carlas
senior tag

igen amihez oda van irva hogy azonnal atveheto a bemutatoterembe.

Több mint 15 éve a Hardveraprón!

(#54) Viszlát


Viszlát
addikt

Tegnap vásároltam náluk monitort és pár kiegészítő terméket személyes átvétellel a bemutató termükben, minden rendben volt, kedvesek és segítőkészek voltak, látták, hogy sántikálok, úgyhogy kérnem sem kellett, önként segítettek is az autóig elvinni a dolgokat.

Nem jelentett gondot, de azért az látszik, hogy még nem simítottak el minden részletet, a fizető automata POS terminálja például lengyelül kommunikált.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#55) blueye


blueye
veterán

Mit adnak most nagyon jo aron alza.hu-n 70.000 HUFert?

[ Szerkesztve ]

(#56) #21346560 válasza blueye (#55) üzenetére


#21346560
törölt tag

Szabad a gazda!

(#57) blueye válasza #21346560 (#56) üzenetére


blueye
veterán

?
Ez nem találós kérdés, én kérdezem hogy van-e valami jó otletetek

(#58) #21346560 válasza blueye (#57) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ha jól értem, nincs szükséged semmire, de van fölös 70.000 Ft-od, amit valamire elköltenél, ami nagyon jutányos áron van?! :U

(#59) blueye válasza #21346560 (#58) üzenetére


blueye
veterán

Nem, sok mindenre van szükségem és ha épp ebből vmi egyezik egy alza jó árral akkor ott veszem meg.

(#60) tuki2200 válasza #21346560 (#58) üzenetére


tuki2200
senior tag

Akik elarazaskor megrendeltek a Mate 10pro-t, a termek helyett egy 70ezertol bevalthato 10ezres kupont kaptak... sztem ezt probalja felhasznalni, csak valamiert titkolozik

[ Szerkesztve ]

(#61) blueye válasza tuki2200 (#60) üzenetére


blueye
veterán

Eltaláltad. Pontosítva hogy mire érdemes itt.

(#62) Bodz


Bodz
nagyúr

SSD gariztatás. Ingyen elvitte a GLS. Átvételi elismervényt el kellett küldeni az ügyintézőnek. Cseredarab (elvileg) úton. Semmi szívózás, bevizsgálás, várakozás, akármi. Ez eddig roppant korrektnek tűnik.

[ Szerkesztve ]

(#63) dussy


dussy
őstag

Sziasztok!
Huawei / Honor telefonokra vonatkozó alzás garanciát elfogadják a József körúti szervizben?
Köszi

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#64) Mika1227


Mika1227
őstag

Az Alzában vásárolt terméket (VGA) csak az tudja gariztatni aki a számlán szerepel? Mert ezt hallottam.

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

(#65) Csabee. válasza Mika1227 (#64) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Badarságnak tartom. Ha nálad a vásárlásról szóló számla/garancia papír akkor biztosan elintézik.. Jó hogy nem kell külön írásos meghatalmazás egy garanciális ügyintézéshez.. Egyébként ha nagyon kötekednének mondasz egy email címet miről ment a rendelés és kész..

[ Szerkesztve ]

Üdv: Csabee.

(#66) Viszlát válasza Mika1227 (#64) üzenetére


Viszlát
addikt

Nekem például azt mondták vásárláskor, hogy garanciás intézéshez elég ha lefotózom a blokkon lévő azonosító számot és akkor nem kell őrizgetni a blokkot.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#67) L4mie válasza Csabee. (#65) üzenetére


L4mie
veterán

Na igen majd még szemelyivel kell garit intézni....garanciafutárral lehet egyedül gond

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#68) mindenfelhas


mindenfelhas
újonc

garit feletsd el,rafkósabbak annál.eladnak egy téglát okostelónak

(#69) Anonymus23


Anonymus23
veterán

Nekem most alakul egy ügyem, múlt hét Cs reggel (09.20) megrendeltem 2 raktáron lévő cuccost kiszállítással, bankkártya fizetéssel, úgy hogy 09.21 vagy 09.24-i kiszállítást ígértek.
Ehhez képest ugye 25-e délután van, és a csomag a nyomkövető szerint oda-vissza kering Pozsony és Komárom között (még csak a közelében sem lakok Szlovákiának), és ami még furcsa, hogy a csomag súlya emelkedett az első lekérdezés óta. 0,63 kg volt előtte, ami most már 1,05 kg, sajnos az elsőről nincs screenem.

Az nem lehet, hogy az egyik cuccost rakták hozzá, mert egy alaplap + 1 pár dekás kis házhűtőnek kellene benne lennie.

Már írtam nekik, hogy mizu van, de egyelőre a sajnálkozáson kívül értelmes és használható infót nem kaptam, bár a pénzem már náluk pihen. Legközelebb csak PP-ról fogok vásárolni, ott pikk-pakk rá fogok nyomni a dispute-ra, mert ha ez így halad, akkor ebből nem lesz mostanság gép összerakva :W

;) - The Power of the Light Side

(#70) Gagatsu válasza Anonymus23 (#69) üzenetére


Gagatsu
csendes tag

Hasonlóan jártam mint Te, 9.20-as rendelés. 21.-én küldik az infót, hogy feladták. E-mailben a csomagszám, elvileg 25-26 között érkezik.
Posta oldalának fogalma sincs a csomagról, felhívtam a Postát szintén nem tudnak semmit. Írtam az Alzás címre, azt a választ kaptam, hogy "Addig nem jelenik meg a csomagkövetőben míg nincs az országban" WTF?
Akkor hogyan kapott csomagszámot a Magyar Postától? Miért volt az írva, hogy raktáron van?
Volt valami ilyen tapasztalatotok? Természetesen a pénzem náluk áll, egyébként nem érdekelne és megrendelném máshonnan...

(#71) Anonymus23 válasza Gagatsu (#70) üzenetére


Anonymus23
veterán

Nekem vége lett tegnap, minden előzetes értesítés nélkül jött a futár és hozta a cuccokat (mármint 10 perccel előtte felhívott bennünket, de nem volt előtte sem email se SMS reggel, hogy ma érkezik a cucc), miközben a nyomkövetőn csak annyi volt, hogy tegnap szállításra felrakták valahol szállításra.

Őszintén szólva az bosszant, hogy miért ígérnek 1-2 napos szállítást ha nyilvánvalóan nem tudják megoldani, hogy megjöjjön annyi idő alatt. :W
Ha azt írják, hogy 2-4 munkanap, akkor is kb 99%, hogy innen rendelem, mert tényleg jó áron volt az a cuccos, amit tőlük rendeltem (valószínűleg még egy korábbi készletből lehetett). Az áru az rendben volt, bár az alaplap dobozán volt egy benyomódás, de maga a cuccos nem volt sérült, tegnap már be is üzemeltem, működik rendesen. De ezzel a szállítási morállal csak az ideget ette az ember, de most már mindegy, csak sokkal korrektebb lenne, és a bizalom is több, ha igazat mondanak, bár manapság a világ nem arról szól, hogy akkor tudsz előre haladni, ha végig igazat mondasz, sajnos ez ilyen, és a webshopok is próbálnak egymásra licitálni, és inkább lenyelik a sok elégedetlenkedő vásárló panaszkodását, mert még így is több a vásárló, mintha megírnák az igazat (3-4 munkanap, 5-7 naptári nap) és inkább máshonnan vennék az emberek a cuccot.

;) - The Power of the Light Side

(#72) Gagatsu válasza Gagatsu (#70) üzenetére


Gagatsu
csendes tag

Vége az ügynek. Többszöri megkeresésemre sem reagáltak. Csomag nem volt nyomon követhető, postát hívtam nem tudtak semmit. Végül telefonon felhívtam őket, hogy rendelést töröljék és utalják vissza a pénzt. Pár napra rá küldtek egy emailt, hogy nagyon sajnálják a postán "elveszett" a csomagom (csatoltak kamerás képeket a raktárukból valami kivehetetlen csomagról, amit feltettek egy adag elküldendő dolog közé), hisz ők feladták... DE szeretném-e újra rendelni vagy utalják vissza a pénzt? Utalást választottam és 2 napra rá meg is jött a pénz.
Értékelésem így vegyes, már nem derül ki, hogy hol volt a hiba. Viszont az ügyfélszolgálat megítélése is feles, több megkeresés után voltak hajlandóak szóba állni velem.
Azt javaslom, aki innen rendel ne utaljon előre és készüljön fel, hogy esetleg többet kell a termékre várni.

(#73) nubreed


nubreed
veterán

Az alza -hoz létezik valamilyen telefonszám? November 8 -án megrendeltem és online bankkártyával kifizettem egy alaplapot. Másnap, November 9-én küldtek egy emailt, hogy

"Örömmel tájékoztatjuk, hogy xxxxxxxx számú megrendelése (vagy a megrendelés egy része) kiszállításra kész. Megrendelését a Trans-o-flex fogja kiszállítani.

A várható kiszállítási időt és a csomagszámot a következő e-mailben/SMS-ben fogjuk Önnek elküldeni."

De azóta nem történt semmi, a Trans-o-flex nem jelentkezett. Ez egy raktéron lévő termék, amit megvettem és az volt odírva, hogy több mint 5 db raktáron, kiszállításra kész. De kezdem elveszteni a türelmemet, ezért kéne hozzájuk egy telefonszám és ha lehet inkább bemegyek személyesen az üzletbe és elhozom onnan, de ezt akarom velük megbeszélni telefonon. Emailre nem válaszolnak, már azt is küldtem nekik még múlt hét pénteken.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#74) coolrob


coolrob
aktív tag

Sziasztok!

SOS segítség kéne, mert már csak pár darab van a termékből amit kinéztem.

Aki esetleg mostanában már vásárolt az Alzától az meg tudja mondani, hogy ki a szamlát kiállító fél? Az Alza.hu Kft, vagy a cseh anyacég? Céges vásárlás lenne, és úgy tudom, hogy nem mind1.

Előre is köszi!

A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.

(#75) mályva


mályva
aktív tag

Sziasztok.

Az Alzához bevittem a videókártyámat garanciáztatni, úgy hogy én használtan vettem egy magán személytől. A helyszínen az Alzás szervízes azt mondta, hogy majd ha kész lesz a kártya, és megyek be érte, akkor vigyek egy meghatalmazást attól az embertől akitől vettem ,hogy átvehetem.

A kérdés az lenne, hogy én úgy tudom hogy csak cég esetében kell a meghatalmazás, miért kérnek akkor MAGÁNSZEMÉLYTŐL?

Ez valóban így van? Mert én vásárlás előtt szétnéztem, és ki volt hangsúlyozva hogy magánszemélytől való vásárlás esetén nem kell meghatalmazás.

Ki mit szól erre?

Előre is köszönöm

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#76) mályva


mályva
aktív tag

Sziasztok.

Alzán van egy olyan opció hogy 14 napon belül indoklás nélkül vissza lehet küldeni a terméket..
A kérdésem az lenne hogy személyesen is be lehet vinni 14 napon belül? Simán bevinni?

Azonnal vissza kapom a pénzt ? vagy ez hogyan zajlik?

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#77) #08205824


#08205824
törölt tag

Sziasztok!

Kerüljétek el az Alza.hu a webáruházat, ha jót kartok!!!! Egy igazi csaló banda az egész!!!! Csak addig jó minden, amíg a rendelt termék olyan, amilyennek hirdették. Ha viszont a 14 napos, indoklás nélküli visszaküldéssel szeretnétek élni, akkor nagyon arrogánsan és aljasul bánnak az emberrel.

Rendeltem egy száraz-nedves műhely porszívót, az ipari porszívók között találtam. Annak volt hirdetve, műhelybe való száraz-nedves hobby porszívónak. Csakhogy arra teljesen alkalmatlan, ezért visszaküldtem.

Egy hét múlva, este hatkor küldtek egy sms-t, hogy elutasítják a kérelmemet és átvehetem a porszívót a lakásomtól 185km-re. Semmilyen indoklást nem fűztek hozzá, pedig én hosszasan leírtam, hogy mi nem stimmel és miért nem alkalmas a hirdetett feladatra. Ráadásul 14 napon belül indoklás nélkül is visszaküldhettem volna, ha mondjuk nem tetszik a színe!!!

A panaszom után megváltoztatták a weboldalon a porszívó elnevezését és a leírását is. Vissza venni nem akarják és a pénzemet nem utalják vissza!

A termékhez írt negatív, egy csillagos véleményemet nem jelenítik meg az oldalon, pedig többször is írtam nekik. Ezzel megtévesztik a többi vásárlót!

Ez volt a bajom, a száraz-nedves hobby műhelyporszívóval, amit az ipari porszívók között hirdettek:

(Egy kisebb lakásba nagyon jó lehet, házi port jól lehet vele porszívózni.)

- A műanyag cső nagyon hajlékony, ezért nem lehet rendesen használni, nyeklik-csuklik-hajlik mindenfelé. Még soha nem láttam ilyen vacak porszívó csövet.
- A teljesítménye kevés ahhoz, hogy egy kisebb kavicsot, ami a cipőm talpára tapadt, felszívjon.
- Műhelyporszívónak árulják, de egy átlagos ház körüli műhelyben lévő szennyeződéseket nem tudja felszívni.
- Nagyon-nagyon hamar eltömődik a szűrő szövet, állandóan tisztítani kell.
- A szűrő szövet leér a porszívó tartály aljáig, ezért ha használat közben egy kis víz is belejut (száraz-nedves porszívó), akkor a szövetbe beleköt a por és beleszárad a sár, nem lehet vele tovább porszívózni.
-Alapból az a baj, hogy a tervezők alulméretezték, és ezért egy garázs, vagy műhelyt nem lehet vele kitakarítani, hamar eltömődik és kicsi a szívóteljesítménye.

[ Szerkesztve ]

(#78) Balion


Balion
senior tag

Eddig a legjobb webáruház, amiből rendeltem, pedig már szerintem mindenhonnan vásároltam.

1: Ár

Minden cuccomat ( proci, táp, kontroller, hdd, stb...) a legjobb áron találtam.

2: Postapont

Számomra a legjobb átvételi mód, sajnos nem minden oldalon van erre lehetőség.

3: Csomagolás (számomra ezzel nyerte be magát az alza a szívembe)

Utálom, amikor egyes webshopok (köztük a legnagyobbak) simán berakják a dobozba az érzékenyebb alkatrészek is, mint pl HDD.

Alzánál mindig kitömik elég komoly mennyiségű levegő bucikkal. Mivel a bizalmam a posta irányában elég gyenge, már csak ezért is innen rendelek, ha lehet.

Bye

(#79) HellGreg


HellGreg
őstag

És ezt okozza a google fordító az igénytelen Alzán:

https://www.alza.hu/jatekok/valtozo-palya-alagutak-es-a-lemezjatszo-d5117498.htm

:C :C :C

(#80) nubreed válasza HellGreg (#79) üzenetére


nubreed
veterán

Elképesztő, hogy egy magyarországon terjeszkedni kívánó, itteni mintabolttal rendelkező webshop arra nem veszi a fáradtságot, hogy ha a cseh központi irodájukban nincs egy épkézláb ember aki tökéletesen tud magyarul, akkor legalább fizetne egy külsős cégnek vagy bárkinek azért, hogy NE kib*szott google fordítóval legyen lefordítva a sz*ros .hu -s weboldaluk, hanem rendesen megcsinálva úgy ahogy kell (kéne).

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#81) HellGreg válasza nubreed (#80) üzenetére


HellGreg
őstag

Teljesen igaz. Igénytelenség felsőfokon. Tegnap sírva röhögtem:

1. link

2. link

3. link

[ Szerkesztve ]

(#82) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Én vettem tavaly decemberben itt egy Logitech egeret. Azóta bekrepált az egér görgője valami széria hiba miatt. A weboldalon keresztüli garanciázása gyakorlatilag el van lehetetlenítve:

A "vásárlásaim" felől elindulva ha kiválasztom a termék melletti menüben, hogy meg akarom "reklamálni", akkor engedi kitölteni az űrlapot, aztán a végén kiírja, hogy bocs, de nem sikerült felvinni a rendszerbe, hiába szívtál vele.


A "reklamációk / új reklamáció" felől elindulva az van kiírva, hogy "online nem reklamálható".

Legutóbb augusztusban voltam ugyanígy ezzel az egérrel, akkor sikerült email-ben elintézni, hogy cseréljék. Most nem válaszolnak már az email-re sem (múlt hét szerdán küldtem, az előzőnél 1 napba telt a válasz). A fentiek alapján tehát rá kéne szánnom egy 10-est, elutazni BP-re, aztán személyesen verni az asztalt egy webshopon vásárolt 20k értékű egérnél, aminél a gyártó elcseszte a tervezett elavulást, és 2 év helyett fél éven belül lesz selejt.

A másik érdekesség, hogy amennyire én tudom a magyar törvények szerint ha cserélni kell, akkor újraindul a garancia időszak, vagy ha esetleg beletákolnak egy új encodert, akkor annak az alkatrésznek indul újra a garancia ideje. Ehhez képest a reklamációknál a garancia idő az eredeti és az augusztusi csere termékre is 2017 december + 2 év.

Egyelőre nem akarok semmi konklúzióba belemenni ezzel kapcsolatban. Még adok nekik egy hetet, hogy válaszoljanak, aztán esetleg írok a fogyasztóvédelemnek, hogy ez így nincs rendben, bár az eddigi tapasztalat, hogy feleslegesen tépem a számat náluk...

Buliban hasznos! =]

(#83) HellGreg válasza inf3rno (#82) üzenetére


HellGreg
őstag

Érdekes módon olyat még sosem láttam, hogy "nem sikerült fizetni". :(((

(#84) inf3rno válasza HellGreg (#83) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja. Egyébként elég valószínű, hogy a fenti nem véletlen, hogy nem működik. Már jó pár hónapja jelentettem nekik, és azóta sem csináltak vele semmit, pedig gondolom néhány óra lehet egy programozónak megtákolni. Ez van, ha valamin nincs közvetlen profit. Igy viszont szopóág lesz nekik, mert ahol tudom értékelni, ott megkapják az 1 csillagot, és azt mondják a rossz hírnév egy idő után visszaüt ilyen boltoknál.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#85) TIT válasza inf3rno (#84) üzenetére


TIT
veterán

Próbáld facén,nekem válaszoltak pár órán belül.
Azért mókás,hogy reklámra van több millájuk,akkor erre pláne figyelni kéne ha ennyire középpontban vannak.

(#86) HellGreg válasza inf3rno (#84) üzenetére


HellGreg
őstag

Én is beírtam a Facebook oldalukra a múltkor az értelmetlen fordítások miatt. Páran majd nekemestek hogy milyen jó az a bolt. És valóban. Igénytelen, de jó áraik vannak és gyors a lebonyolítás. A garancia meg senkit nem érdekel mindaddig, amíg nem aktuális. Sajnos. Ez így is marad sajnos a konzumidióták országában.
Én a múltkor két gyerekágyat rendeltem egy cseh oldalról. Megjött, okádnivaló minőség. Persze lengyel termék. Az oldal cseh, a számla párkányi, szlovák cégtől jött. Ha bármi van, utol sem érem őket. Szerintem az alza is kB lekövethetetlen, azért szarnak az egészre.

[ Szerkesztve ]

(#87) inf3rno válasza TIT (#85) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nincs most energiám ilyen hülyeségekre. Majd a héten lehet, hogy írok nekik facebook-on is, csak hogy két helyen is ott legyen. Értelme nem hiszem, hogy sok lesz, de próba cseresznye. Az eddigiek alapján úgyis az lesz a vége, hogy forrasztok egy új wheel encodert az egérbe, aztán szrok a garanciára. Nem meglepő, hogy nem érdekli őket a garancia ügyintézés, amikor vettem, akkor is már fekete listás bolt volt, de 2/3 áron adták, és Logitech egerekkel sosem volt eddig gondom az elmúlt 15 évben. Na jó ez így nem igaz, mert túlhúzástól meg túlhasználattól már leégett pár a sokat fogyasztó szenzorok idejében, de ilyen még nem volt, hogy eleve gagyi benne valamelyik alkatrész. Sajnos az utóbbi 5 évben úgy néz ki a Logitech lejtmenetben van. Az ergonómia sem az igazi már, meg az alkatrészek sem ezek szerint. Ideje váltani másra. Kíváncsiságból majd megnézem, hogy mi lett az előző mérnökökkel a Logitech-nél, mert vagy leléptek, vagy valami generáció váltás lehetett ezek alapján.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#88) inf3rno válasza HellGreg (#86) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja hát ez benne van a pakliban ezeknél a cégeknél. Komolyabb dolgokat én is csak magyartól veszek.

Buliban hasznos! =]

(#89) t1


t1
addikt

Sziasztok. Céges vásárlás lenne az Alzáról. A kérdésem az lenne, hogy magyar szàmlát adnak amit el tudunk számolni.

(#90) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Nem tudom volt e már. 25000 ft felett -2000-es kupon. ALZAHUUU

(#91) #21346560 válasza PainKiller13 (#90) üzenetére


#21346560
törölt tag

:Y :DDD :U

(#92) Gobok válasza PainKiller13 (#90) üzenetére


Gobok
tag

működik D Playerseat re valaki valami okosat honna lehetne olcsóbban? jelenleg sajna alza a legolcsóbb

(#93) nonsen5e


nonsen5e
addikt

Rendeltem egy alaplapot, BIOS frissítéses szolgáltatással együtt, mert nincs nekem kéznél Summit Ridge procim, hogy frissíteni tudjam, hogy megegye a Zen+-t.

Az alaplap oldalán akkor és azóta is az szerepel, hogy rendelés esetén másnap reggel 9-től átvehető, a bios frissítés lapján pedig azt írják, hogy a rendelést követően 48 órán belül a boltban lesz frissítve és átvehető.

Van ez már a hatodik napja.. Értem, hogy leterheltek az ünnepek előtt meg minden, de akkor ne vállaljanak olyan határidőket, amiket még csak megközelíteni sem tudnak, mert így ismételten csak a fogyasztókat tévesztik meg. :W

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#94) ixtom


ixtom
tag

Ezt hogy sikerült nekik összehozni? Pláne, hogy újat rendeltem...
Az ilyet miért csomagolják újra? Igénytelen banda. :((



Szerencsére felbontottuk mielőtt ajándéknak csomagoltuk volna. Szép kis karácsony. Gondolom lesz egy hónap, mire lefut a dolog.
A nagy doboz, amiben más termék is volt, sértetlen. Ez nem futár hiba...

Alja.hu :((

Már reklamáltam, szeretném kulturáltan rendezni, de ez nem ellfogadható. Ilyen nincs!!

Bárcsak főnök lehetnék ott... Embereket csomagolnék a fa alá. :DDD

(#95) inf3rno


inf3rno
nagyúr

No én közben addig jutottam velük, hogy állítólag kiküldik a futárt az egérért, aztán megy szervizbe. Küldtem nekik üzenetet, hogy mikor lenne jó, de nem küldtek futárt. 10 napja nem is válaszolnak. Szóval hacsak nem tudjátok személyesen verni az asztalt, elég esélyes, hogy ti sem tudtok garanciáztatni semmit. Én egyelőre várok, hátha leárazzák a forrasztópákát az ünnepek után, aztán rendelek egyet, és megszerelem az egeret. Olcsó húsnak híg a leve, bár manapság már szinte egyik elektronikai webshopnál sem működik a garancia, az állami szervek meg csesznek rá. Nem is tudom, hogy mi a munkájuk azon kívül, hogy tologatják az aktákat...

Buliban hasznos! =]

(#96) Hani


Hani
aktív tag

Akcióznak keményen most is - kár, hogy a szuperengedményes áruk most is drágább, mint máshol az alapár. Értem én, hogy az ember nézze meg, hogy átrázzák-e (vigyázni kell ma már mindenhol), de mégis, a pofátlanságuk zavaró.

(#97) #21346560 válasza Hani (#96) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ennyi! :(((

(#98) ixtom válasza ixtom (#94) üzenetére


ixtom
tag

Szó nélkül visszaadták a pénzt.
Mondjuk vártam egy csomót a reklamációnál, de az ügyintézés flottul ment. :)

(#99) L4mie


L4mie
veterán

[link] lol..ki vannak árusítva a bontott, visszavitt cuccok...a nagy 80% os.... leárazás.... btw: G-synces monitorra kerestem rá.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#100) Visormail válasza inf3rno (#84) üzenetére


Visormail
addikt

Sziasztok! Már működik az oldalon a reklamáció indítása. 01.09.-n a 2. lépésben:

kiválasztottam, hogy Termékbegyűjtés futárszolgálattal, alatta a naptárban a mai napot 01.14., mert az volt a legkorábbi, címem, stb.
Jött is azonnal egy automata válasz email, hogy RMA kiszállítási kérelem: Az átvétel időpontja:14/01/2019 nevem, címem amit megadtam, telefonszámom.
Ma jön egy sms reggel 9kor, gondoltam azt írják, hogy jön a futár, valami érkezési időköz. Nem, az sms-ben ez van:
A panaszara ezen a napon 9.1.2019 meg nem kaptunk olyan termeket, amivel a feldolgozast folytatni tudjuk.
Tehát, hogy a bejelentésem napján nem kaptak terméket, eddig jó, azóta még nem történt semmi.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.