- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mivel a főnökség letiltotta a kód megadást nem tudod 48 órán belül on-line fizetni. Megírtam az ilyen jellegű problémát az ügyfélszolgálatnak, megkértem az emberest hogy csak szóljanak már hogy még sem oké az értesítős rendszer, ennél többet mi nem tudunk tenni. nekik kell lépni valamit.
-
Közben én is beszéltem velük. Egy új központi utasításra nem mondhatják meg a kódot, de azt hogy mennyit kell fizetni megmondhatják.
Megint egy hülye főnök került elő, ha az ő hibájuk miatt nem megy ki asz értesítő, akkor annak aki igazolja hogy az ő küldeményéről van szó (ismeri a küldemény azonosítót, meg tudja mondani és össze lehet hasonlítani a nevét, címét, akár az elektronikus elérhetőségét) miért nem lehet az üzenetet teljes egészében "felolvasni", egy ember automata adná meg az információkat, adná át az információt, ami nem érkezett meg az elektronikus csatornán.
Én nem értem, de biztos kevés az IQ-m a hülyeség megértéséhez.
Megint írjam nekik, hogy hülyeséget találtak ki? -
Az nem biztos, nekem volt olyan hogy a holland posta nem küldte át a magyarnak, csak a postai szállítójegyzéken vették át, fizikailag nem érkezett meg.
Amikor láttam hogy semmi mozgás akkor egyeztettünk, a magyar posta elküldte a hollandoknak a a kerestetést és ők visszaigazolták hogy tényleg eltűnt náluk.
Hívd fel a posta ügyfélszolgálatot hogy a belső adatbázisban a is nézzen már rá.
Bár előfordul hogy nem látnak semmit, akkor pedig ha az elektronikus listán sincs bejegyzés tényleg elveszhetett.
Annyi egyértelműen látható hogy a holland posta szerint ők az ide megérkezést bejegyezték. -
-
Szerintem egy kicsit későn lett rendelve, én egy június 3-at látok mint első időpontot.
Itt mindenki a késésekre panaszkodik folyamatosan, teljesen mindegy hogy nyomkövetési azonosítós szállítási mód.
Az is köztudott hogy a megérkezés után nem azonnal kerülnek a vámhoz a küldemények, észerűség azt diktálja hogy úgy számoljunk hogy június 24. az a végső időpont a magyarországi megérkezésre, hogy legyen lehetősége a küldeménynek a régi szabályok szerint elbírálására.
A statisztika szerinti minimum időhöz nem praktikus viszonyítani, mert a valóság az volt az utóbbi időben hogy a többsége 30 nap vagy fölötti időben érkezik ezen fajta postai küldeményeknek, egyedül a futár szállítással lehet megfelelően számolgatni. -
mikk2000
őstag
A termék ára jelentősen függ a választott szállítási módtól. Ha ezt az eladó a beleegyezésedet nem kérve egy nyilvánvalóan olcsóbbra változtatja, és az árkülönbözetet nem utalja vissza neked, az az én igazságérzetem szerint sima lopás. Ez esetben én írnék az alinak, jelezve a lopás tényét, lépjenek valamit. Ha ez ellen az új lopásfajta ellen meg nem tud az ali fellépni, akkor meg törvényellenesen (bűnpártoló módon) működik az aliexpress, ennyi.
-
Akkor leírom újból, te megfelelő számot kaptál annak a módnak megfelelően amit eredetileg választottál, China Post Registered Air Mail-nak megfelelőt, az hogy a kínai posta logisztika más eszközre tette azt nem az eladó határozta meg nekik és ezért nem is felelős érte. Szóval nem kellene negatívot osztogatni.
-
-
A másodikkal nem lesz gondod szerintem mert Belgiumból jön ide.
Ez pedig: RV568956036CN ChinaPost tracked (China Post Registered Air Mail) számú, szóval azzal lett elküldve, ha ezt volt az ami Seller's shipping method lett.
A szállítási idő China Post Registered Air Mail 20-31 nap de ez nem garantált idő, szóval ez ha késik akkor sem igazán lehet reklamálni. -
Nem, vagy igen de nem éri meg. Egyrészt a vámszabályok módosulása az a vásárláson kívüli dolog, az hogy lassú a szállítás és július 1 után ér be az megint egy másik, várható szállítási, kézbesítési időtartamok vannak, nem fix vállalás, de még azoknál is szokott kivétele lenni.
Lehet hogy olyan szállítású lesz amire ez az új nem vonatkozik.Ha nem azzal lett küldve ami ki lett fizetve, egy olcsóbbal, akkor kérhető az árkülönbözet vissza.
Ezzel egy a gond, hogy ez abban a dispute pontban van ami a visszaküldéssel indul.
Lehet hogy az lesz a vége, hogy nem fogadják el a rész refund kérést, hanem az lesz a neked "kedvező" döntés hogy küldd vissza és azután a teljes összeget megkapod. Persze a visszaküldés díja a tied.
Néha az eladó sem tudja befolyásolni mert nem ő adja fel hanem mástól indul a termék, a logisztika változtatja meg a módot valami indok alapján.
Az első az egyébként is postai kezelésű a második az lehet más is. Mik a nyomkövetési számok?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Black & Decker töltőt keresek
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest