Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3654) Zolee11 válasza Jazzos (#3653) üzenetére


Zolee11
senior tag

Azért én meghallgatnám azt a ventilátort miért ennyire nem tetszős a kollégának, mert ha az berreg akko én is morci lennék, mert ezt elfelejtette a kedves eladó megemlíteni, ha tudott róla. Minimum annyi, h fizetne bele egy új ventit. Én visszavettem volna ebben az esetben, én is utálom a megvetted, nem vetted észre vagy nem kérdezted, így jártál hozzáállást.
DE ha ő első megkeresésemre lekakkantaná a problémámat akkor vennék bele ventit, és ezzel lezárnám. A vevőnek sincs igaza, de az eladó is lehetne emberibb, de nem tudni mi volt a privát beszélgetésekben.
Én is a napokban buktam egy Zalman 8000-est és még nem is üvöltöttem az eladóval a telefonon, csak közöltem, hogy köszönöm a kedvességüket, a korrekt hozzáállásukat, és remélem hamarosan lehúzzák végleg a rolót. [link]

no brain, no problem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.