Senki mellé nem állok, de mindenki (vagy majdnem mindenki) véleménye egyezik pár dologban:
1. A képen látható valami az valaha billentyűzet lehetett, ma viszont nem az.
2. Azért a valamiért picit sok a 11k.
3. A vevő hibázott hogy nem nézte meg amikor megvette.
Ha ezeket súlyozva nézem, akkor jóval kisebb hibának tűnik a vevő jóhiszeműségéből eredő szemrevételezési mulasztás, mint
- kijelenteni hogy ''egy-két'', majd ''4-5'' gomb kopott
- ennyi pénzt elkérni egy ilyen állapotú valamiért
- egyáltalán eladni egy ilyen állapotú valamit
Viszont az is igaz hogy nem várható el az eladótól hogy addig-addig bizonygassa a terméke nem-megfelelőségét, szépen kifejezve, amíg a vevő meggondolja magát. Én is megmutattam volna, de ez más kérdés. Ha a vevő tudja hogy van minőségi hiba, és ennek ellenére megveszi, azért nem okolható az eladó hogy nem találta ki hogy a vevőnek ez nem fog tetszeni mégsem, és eladta. Gondolhatta akár, hogy ha meg sem nézi, akkor nem a külsőségekre megy. (Igaz, nem hiszem hogy ezt gondolta, ugyanis ő már látta a billentyűzetet, mert az övé volt... )
Tehát ha számszerűen nézzük, az eladó több tételben vétkes mint a vevő, de igaz hogy mindketten hibáztak.
Viszont ha a súlyozva nézzük a ''hibázásokat'', erősen az eladó felé billen a mérleg nyelve, nagyobbnak tűnik az ő ''vétke'', részemről (hangsúlyozom, ez csak az én magánvéleményem, nem akarok igazságot tenni) azt tartanám korrektnek ha visszavenné, de legalábbis csökkentené az árát.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
Postázást nem vállalok.