(#98) bagyulajuve válasza
A ködlámpa (ami gyárilag nincs beszerelve) nem engedélyköteles, csak szigorúan veszik a hazsnálatát. Nincs sebességhez kötve, akkor használható, ha az útviszonyok megkövetelik, de ebben az esetben a sebességedben is meg kell nyilvánulnia a hazsnálatának és tudtommal csak városon kívül használható. Ez annyit jelent, hogy városon kívül bekapcsolhatod nagy ködben, ha kb 40-50-el tudsz csak haladni a látásviszonyok miatt. Az nem indokolja a használatát, ha van egy kis köd és te 90-el ''száguldozol'' 90-es táblánál.
A plusz féklámpához se kell engedély. Emlékszem, hogy volt egy időszak, amikor tiltva volt, hiába volt a gyári új autók 80%-nak szériatarozéka. Szerencsére ennek az időnek már vége!
(#100) agrarfiatal
Nem tudom, hogy a kamera hányszor van kikapcsolt állapotban, de sok trafinál a rendőr ha akarná se tudná megmutatni a felvételt és nem is köteles rá. Elismerheted és jobb esetben helyszíni bírás 5 ezer HUF, rosszabb esetben nem ismered el, felejelentés és ha a kamera tényleg be volt kapcsolva akkor sokkal jobban ráfázhatsz. Mindenki döntse el, hogy melyik éri meg jobban és hogy tényleg gyorsan hajtott-e.
Az ilyen öves és indexes esetekről beszéltem az előbb. Nehéz dolog (és nem tudom, hogy melyik fél feladata) a bizonyítás. Szerencsések voltatok!
''Rendőr megállítja, szonda nem volt. Feljelentés stb.''
Itt a rendőr volt hülye, egyértelműen jogában állt volna, hogy elvigye vérvételre. A magánvéleményemet nem írnám le, én elítélem az ittasvezetést! Remélem tanult belőle az ismerősöd és nem ül piásan többet a kormány mögé.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche