- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBalu
csendes tag
válasz
tibor.sz #8740 üzenetére
Abban az autóban egyértelműen nem annyi km van mint amint az óra mutat... Olyan problémái voltak amik nekünk 250k fölött jöttek ki.. Én személyesen megnéztem anno, és amelyik alkatrészeket kicseréltek a tulajdonos elmondása szerint azok nekünk is megvoltak csak 2x annyi km után. A váltó nekünk sem az igazi most van 320k a V8-ban és amikor emelkedőn 6ból 3ba rakja nagyon szépet tud szólni
erre kaptunk egy 980e Ft-os felújítást.
Abban pedig egyáltalán nem értek egyet FeRRaR1-gyel h sokkal több probléma lenne a T6-tal. 2002-es 2.9 T6 mellett van a családban egy 2007-es V8 és többet költöttünk az utóbbira, mellesleg a T6 208e km után is vaj puhán vált mindig, úgy h még nem nyúltak a váltóhoz. Tény h szebb hangja van a V8-nak de azért annyira nem szar az a T6 sem, és mindkettőre úgyanúgy lehet költeni, mint minden autóra. Egyébként a T6 Polestar jobban megy, mint egy V8.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i3-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest