Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz N0rthF4c3 #10331 üzenetére

    Amennyit a márkakereskedés ki tudott deríteni hogy az előző tulaj tengerparti településen lakott.

    Viszont ezt én nem írnám annak a számlájára, mert az egész alja le van alvázvédőzve, nem is rozsdás sehol. Viszont az első kerékívek mögötti dudorok csak egy galván réteget + alapozót kaptak szerintem. Rücsis alvázvédő nem volt rajtuk, mert ha van az sem lett volna rozsdás, ennyire egyszerű.

    Mindegy, nem tulajdonítok nagy jelentőséget neki, volt egy kis felületi rozsda egy nem alvázvédőzött részen, most kapott 2 réteg galván védelmet, két réteg akrilt meg egy fekete gyári vastag Volvo festék réteget. Jobb lett mint volt az biztos, meg gondolom nem mostanában kell bármihez is hozzá nyúlnom ilyen téren.

    Legközelebb full alu S8-at veszek ;]

  • N0rthF4c3

    tag

    válasz N0rthF4c3 #10331 üzenetére

    Viszonylag sok helyen írnak erről, nem árt ellenőrizni, mert valóban nem feltűnő eleinte...

    After spending some time a couple of breakers this morning trying to source a couple of doors I can confidently say that Volvo Cars DID have an issue with failure of the paintworl/corrosion layer along the top lip of the rear doors of the V70 where the seal clips underneath it. Every single door I examined has rusting to various levels. This on cars from 2000 to 2007. In all cases the rust has come from below the paintwork and burst through from below. If Volvo stick to there story that the rubber seal has abraded the paintwork allowing mositure to penetrate and start the rusting reaction/proces then they had a serious design flaw - the rubber of the seal was too abrasive in that situation or the paintwork was not capable of maintaining its integrity under the circumstances. If not, then the rust can only have started from underneath the paint. End of story.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés